Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру
ұйымының атауы
Ы.Алтынсарин
атындағы орта мектебі
Пәні:
Математика
Бөлім:
КӨПТАҢБАЛЫ САНДАР
НУМЕРАЦИЯСЫ ЖӘНЕ ОЛАРМЕН АМАЛДАР
ОРЫНДАУ
Педагогтің
аты-жөні:
Багдаулетова
Б
Күні:
7.09
Сынып:
4
сынып
Сабақтың
тақырыбы:
№5
САБАҚ.Көптаңбалы сандармен арифметикалық амалдар
орындау
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
4.1.1.4 - санаудың
ірі бірлігі – миллионды құрастыру миллиард көлемінде санау, жазу,
салыстыру
Сабақтың
мақсаты
КӨПТАҢБАЛЫ САНДАР
НУМЕРАЦИЯСЫ ЖӘНЕ ОЛАРМЕН АМАЛДАР ОРЫНДАУДЫ
ҮЙРЕНЕДІ
Ойлау
дағдыларының деңгейі
Амалдар орындауды
біледі
Миллион санын қолдана
алады
Бағалау
критерийлері
Көптаңбалы сандар,
олардың ондық құрамының негізінде ауызша қосу мен азайтуды
орындайды
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі//
уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
22
минут
Сабақты
қорыту
8минут
Кері
байланыс
5
минут
Сабаққа дайындық
жасау
Психологиялық ахуалды
жақсарту
«Ойлан
тап»
Жасырынған тірек сөздерді
табыңыз.
Сандар, қосу, азайту, көбейту,
бөлу – арифметикалық амалдар. Демек, көптаңбалы сандармен
арифметикалық амалдар орындауды
үйренесің.
Өткенді
пысықтау
10-тапсырма
Әртүрлі 6 цифр ойлаңыз. 6
таңбалы сан құрастырыңыз. Ондық мыңға дейін
дөңгелектеңіз
578645=57000(дөңгелектеу)
Тақырыпты
ашу
Сандарды
дөңгелектеу
тапсырма
а) Миллионға
дейін
ә)Жүздік мыңға
дейін
б) Ондық мыңға
дейін
Кестедегі сандарды
дөңгелектеу
Мысалы:
5459028=5000000
5459028=5400000
5459028=5450000
Жаңа
тақырып
2
А-тапсырмаҮлгі:
52369=50000+2000+300+60+9
125500=100000+20000+5000+500
409210=400000+9000+200+10
14003=10000+4000+3
200125=200000+125
865007=800000+60000+5000+7
2Ә –тапсырмада осы берілген
сандардан 1-ге артық және 1-ге кем сандарды
атайды
3-тапсырма
8 – 3
=5
8 000 – 3 000
=5000
60 + 20
=80
60 000 + 20
000=80000
900 – 400
=500
900 000 – 400
000=500000
3000 + 500 + 90 +
4=3594
3594 –
4=3590
3594 –
90=3504
3594 –
500=3094
3594 –
3594=0
ФС
тапсырмасы
4-
тапсырма
2724900км2=27249000км2
18395567адам=18395000
адам
371000км2=371000км2
8303км2=8000км2
16400км2=16000км2
428000км2=428000км2
5-тапсырма:
Есепте.
87 900 – 3 000 – 500= 84
400
126987-20000-80=106907
480000+900+2000=482900
320 000 + 4 000 000 + 60 000=
4 380 000
7480000+4000000+60000=4380000
56700000-6000000-3000000=50400000
ЕБҚ
4215+325=4540
1287-287=1000
500+500=1000
6540-3000=3540
6-
тапсырма
18000+300+х=20000
18300+х=20000
Х=20000-18300
Х=1700
75900-у=45000+5000
75900-у=50000
у=75900-50000
у=25900
7-тапсырма
Топтық
жұмыс
125+5=130
1250+50=1300
12500+500=13000
125000+5000=130000
125000+50000=175000
155555-5=125550
155555-50=155505
155555-500=155055
155555-5000=150555
155555-50000=105555
8-тапсырма
120021
350053
230032
985589
340043
604406
Заңдылық: Сандар кері
жазылған
ФС
тапсырмасы
9-тапсырма:
Деректер бойынша кесте құрып,
еліміздің тауларының ең биік нүктелерін кему ретімен
орналастырыңыз. ...нешеге биік? ...нешеге аласа? сұрақтары бойынша
есеп құрастырыңыз.
7 439м, 6 995 м, 4973 м, 4511
м, 4 506 м, 1 131 м
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз