|
Бөлім: Қысқы спорт |
№3 арнайы мектебі КММ |
|
Педагог-дефектолог: |
Калдыбаева Сауле Бердыкыличовна |
|
Күні: |
20.01.23ж |
|
Сыныбы: |
8 сынып |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қысқы спорт Сан есім |
|
Түзету жұмысы |
Есте сақтау, есту, көру қабілеттерін жетілдіру, танымын арттыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Заттардың орналасуы, қызметі, түр-түсін танып білу. Оң,сол,батыс, шығыс бағыттарын үйрену. Есте сақтап, көру анализі мен синтезін дамыту. Өзін қоршаған заттарға ұқыпты болуға тәрбиелеу. |
|
Сөздік материалдар |
Заттар, суреттер, қима қағаздар, т.б |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: Мұғалім оқушыны шаттық шеңберіне тұрғызады. |
Сәлемдесу.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыпқа сөзжұмбақ Сұрақтар қояды, пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
Оқушы сұрақтарға жауап беріп, өзара талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы
оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Суреттер |
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Жаңа сабақ:Қысқы спорт түрлері
|
Мәтінді минутқа оқу Қысқы спорт түрлерін атау Саған қандай қысқы спорт ұнайды |
Дескриптор - мәтінді тыңдайды - Сұрақтарға жауап береді. |
8-сынып оқулығы, жұмыс дәптері мәтін |
||
|
3мин |
3-тапсырма
|
Айтылым |
Сұраққа жауап береді
|
8-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері Суреттер топтамасы |
||
|
4мин |
4-тапсырма
|
Айтылым Қысқы спорт түрлеру туралы сабақты қорытындылау Сан есім дегеніміз не? Сан есімнің сұрақтары Мысал келтіру |
|
Кесте Ақ парақтар Сұрақтар жазылған қима- қағаздар |
||
|
Сабақтың соңы Рефлексия 5 мин.
|
Кері байланыс. «Чемодан, еттартқыш, қоқыс жәшігі». Мұғалім оқушылардың сабаққа рефлексиясын тыңдайды. Үй тапсырмасын береді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқы спорт ашық сабақ
Қысқы спорт ашық сабақ
|
Бөлім: Қысқы спорт |
№3 арнайы мектебі КММ |
|
Педагог-дефектолог: |
Калдыбаева Сауле Бердыкыличовна |
|
Күні: |
20.01.23ж |
|
Сыныбы: |
8 сынып |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қысқы спорт Сан есім |
|
Түзету жұмысы |
Есте сақтау, есту, көру қабілеттерін жетілдіру, танымын арттыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Заттардың орналасуы, қызметі, түр-түсін танып білу. Оң,сол,батыс, шығыс бағыттарын үйрену. Есте сақтап, көру анализі мен синтезін дамыту. Өзін қоршаған заттарға ұқыпты болуға тәрбиелеу. |
|
Сөздік материалдар |
Заттар, суреттер, қима қағаздар, т.б |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: Мұғалім оқушыны шаттық шеңберіне тұрғызады. |
Сәлемдесу.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыпқа сөзжұмбақ Сұрақтар қояды, пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
Оқушы сұрақтарға жауап беріп, өзара талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы
оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Суреттер |
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Жаңа сабақ:Қысқы спорт түрлері
|
Мәтінді минутқа оқу Қысқы спорт түрлерін атау Саған қандай қысқы спорт ұнайды |
Дескриптор - мәтінді тыңдайды - Сұрақтарға жауап береді. |
8-сынып оқулығы, жұмыс дәптері мәтін |
||
|
3мин |
3-тапсырма
|
Айтылым |
Сұраққа жауап береді
|
8-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері Суреттер топтамасы |
||
|
4мин |
4-тапсырма
|
Айтылым Қысқы спорт түрлеру туралы сабақты қорытындылау Сан есім дегеніміз не? Сан есімнің сұрақтары Мысал келтіру |
|
Кесте Ақ парақтар Сұрақтар жазылған қима- қағаздар |
||
|
Сабақтың соңы Рефлексия 5 мин.
|
Кері байланыс. «Чемодан, еттартқыш, қоқыс жәшігі». Мұғалім оқушылардың сабаққа рефлексиясын тыңдайды. Үй тапсырмасын береді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
|
||
шағым қалдыра аласыз























