Материалдар / Қышқылдар. №7 зертханалық тәжірибе «Қышқылдардың қасиеттерін зерттеу» 8-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қышқылдар. №7 зертханалық тәжірибе «Қышқылдардың қасиеттерін зерттеу» 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сыныпқа арналған химия пәнінен "Қышқылдар" тақырыбына ашық сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2024
171
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы

8.4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары.

Генетикалық байланыс

Күні:

Мұғалім: Мейрам Жанаргуль

Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Қышқылдар. №7 зертханалық тәжірибе «Қышқылдардың қасиеттерін зерттеу»

Оқу мақсаттары:

8.3.4.8-қышқылдардың жіктелуін, қасиеттерін білу және түсіну, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру

Сабақтың мақсаты:

  1. Қышқылдардың атауын, жіктелуін білу

  2. Қышқылдардың қасиеттерін зерттеу

Сабақ барысы

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Ресурстар

Психологиялық ахуал (2 мин)

Амандасу «Анти-жалқаулық» әдісі арқылы психологиялық ахуал қалыптастыру

«Анти-жалқаулық»

Үй тапсырмасын тексеру

5 мин

Socrative.com сайты арқылы тест тапсырмаларын береді

Телефонды қолданып QR код арқылы тапсырма орындайды

Picture 3

Тақырыпты ашу

1 мин

Оқушыларға сөз жазылған қағаз қиындылары беріледі

Берілген қағаз қиындыларын құрастырып тақырыпты анықтайды

Топқа бөлу «фонарик әдісі»

Жаңа сабақ

6-7 минут

Сабақ мақсатымен таныстыру. Оқушылар жаңа тақырып бойынша видео қарайды


Тапсырмалар орындау

20 мин

1-тапсырма (жұптық тапсырма)

  1. Төменде берілген қышқылдардың атауымен формулаларын сәйкестендіріңіз

Тұз қышқылы

H2SO4

Күкірт қышқылы

HNO3

Азот қышқылы

H3PO4

Фосфор қышқылы

HCl

Кремний қышқылы

H2CO3

Күкіртті қышқыл

H2SiO3

Көмір қышқылы

H2SO3


  1. Қышқылдарды жіктеңіз H2SO4, HNO3, H3PO4, H2SO, H2SiO3, HCl, HBr, HF, H2CO3

А) құрамындағы оттегіне қарай

Б) құрамындағы сутегіне қарай


2-тапсырма. (Оқулықпен жұмыс)

І топ: қышқылдардың құрылымдық формуласы, химиялық қасиеттері

ІІ топ: физикалық қасиеттері және қолданылуы туралы оқып, плакаттарға бейнелеп түсіндіреді

3-тапсырма:
№7 ЗЕРТХАНАЛЫҚ ЖҰМЫС

Қышқылдарың қасиетін анықтау

  1. Қышқыл ерітінділерінің ортасын анықтау

Жүмыс барысы: 3 стаканға аз мөлшерде қышқыл құйып шығыңыздар. Бірінші стаканға метилоранж, екінші стаканға фенолфталеиннің 1-2 тамшысын қосыңыздар. Ал үшінші стаканға лакмус қағазын салыңыздар. Не байқадыңыздар? Қорытынды жасаңыздар

  1. Қышқылдардың металдармен әрекеттесуі

Жұмыс барысы: 3 сынауыққа қышқыл құйып аламыз. Бірінші сынауыққа мырыш, екіншіге темір, үшінші сынауыққа мыс саламыз. Не байқадыңыздар? Реакция теңдеуін жазыңыздар? Қай металмен реакция жүрмеді?

(Оқушылар тәжірибені орындап, қорытынды жасайды)


Жұптық тапсырма «Инсерт» әдісі

Бағалау «Бас бармақ» әдісі


Сабақты бекіту

5 мин

«Крестики-нолики» ойыны. Әр топтан бір оқушыдан шығады. Мұғалім сұрақ қояды қай топ дұрыс жауап береді сол тақтаға х немесе 0 таңбасын қояды. Осылай бірнеше сұрақтар қойылады.

Сұрақтар:

  1. Қышқылдардың анықтамасы

  2. Оттекті қышқылға мысал келтіріңіз

  3. Азот қышқылы бірнегізді немесе көпнегізді

  4. Құрамындағы оттегінің қатысына қарай қалай жіктеледі

  5. Құрамындағы сутегінің қаысына қарай

  6. Фенолфталеин қышқылдық ортада

Picture 1

Кері байланыс

Үй тапсырмасы

5 минут

«Тикток» әдісі арқылы

Үй тапсырмасы: 157-бет №1,2

сабақта не ұнады

маған жеңіл болды немесе қиын болды

кіммен бөлісесіз?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!