Тақырыпты
ашу
1
мин
|
Оқушыларға сөз жазылған қағаз
қиындылары беріледі
|
Берілген қағаз қиындыларын
құрастырып тақырыпты
анықтайды
|
Топқа бөлу «фонарик
әдісі»
|
Тапсырмалар
орындау
20
мин
|
1-тапсырма (жұптық
тапсырма)
-
Төменде берілген
қышқылдардың атауымен формулаларын
сәйкестендіріңіз
-
Тұз
қышқылы
|
H2SO4
|
Күкірт
қышқылы
|
HNO3
|
Азот
қышқылы
|
H3PO4
|
Фосфор
қышқылы
|
HCl
|
Кремний
қышқылы
|
H2CO3
|
Күкіртті
қышқыл
|
H2SiO3
|
Көмір
қышқылы
|
H2SO3
|
-
Қышқылдарды жіктеңіз
H2SO4,
HNO3,
H3PO4,
H2SO,
H2SiO3,
HCl, HBr,
HF, H2CO3
А) құрамындағы
оттегіне қарай
Б) құрамындағы
сутегіне қарай
2-тапсырма. (Оқулықпен
жұмыс)
І топ: қышқылдардың
құрылымдық формуласы, химиялық
қасиеттері
ІІ топ: физикалық
қасиеттері және қолданылуы туралы оқып, плакаттарға бейнелеп
түсіндіреді
3-тапсырма:
№7 ЗЕРТХАНАЛЫҚ ЖҰМЫС
Қышқылдарың қасиетін
анықтау
-
Қышқыл
ерітінділерінің ортасын
анықтау
Жүмыс барысы: 3 стаканға аз
мөлшерде қышқыл құйып шығыңыздар. Бірінші стаканға метилоранж,
екінші стаканға фенолфталеиннің 1-2 тамшысын қосыңыздар. Ал үшінші
стаканға лакмус қағазын салыңыздар. Не байқадыңыздар? Қорытынды
жасаңыздар
-
Қышқылдардың
металдармен әрекеттесуі
Жұмыс барысы: 3
сынауыққа қышқыл құйып аламыз. Бірінші сынауыққа мырыш, екіншіге
темір, үшінші сынауыққа мыс саламыз. Не байқадыңыздар? Реакция
теңдеуін жазыңыздар? Қай металмен реакция
жүрмеді?
(Оқушылар тәжірибені
орындап, қорытынды жасайды)
|
Жұптық тапсырма
«Инсерт» әдісі
Бағалау «Бас бармақ»
әдісі
|
Кері
байланыс
Үй
тапсырмасы
5
минут
|
«Тикток» әдісі
арқылы
Үй тапсырмасы:
157-бет №1,2
|
сабақта не
ұнады
маған жеңіл болды немесе қиын
болды
кіммен
бөлісесіз?
|