Материалдар / Қыстап қалатын құстар (саяхат)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қыстап қалатын құстар (саяхат)

Материал туралы қысқаша түсінік
маған керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2019
311
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу-іс әрекетінің техкартасы

Күні:21.01.2019ж Топ: «Балапан»бірінші кіші топ.Білім саласы: ТанымҰОҚ: ЖаратылыстануБөлімі: Ғажайып қысҰйымдастырылған оқу қызметінің тақырыбы: Қыстап қалатын құстар (саяхат)Ұйымдастырылған оқу қызметінің мақсаты: Қыстап қалған құстардың мінез-құлқындағы ерекшеліктерге назар аударту.Ұйымдастырылған оқу қызметінің міндеттері: Білімдлік: Құстардың өздеріне тəн белгілері бойынша ажырата білуге үйрету. Дамытушылық: Зейінділікті дамыту. Тәрбиелік: Қыстап қалған құстарға қамқорлық жасауға, оларды баптап күте білуге тәрбиелеу.Көрнекілігі:Көгершін, құстардың суреттері, қыстап қалатын құстар, қыс мезгілінің суреті және құстардың дауысы жазылған бейнетаспаӘдіс-тәсілі:Әңгімелесу, сұрақ-жауап, жұмбақ шешу.Билингвизм: Ворона-қарға, Сауысқан-сорока, Торғай-воробей
Іс-әрекет кезеңдеріТәрбиешінің әрекетіБалалардың әрекетіЕсеп+Есеп-
Мотивациялық қозғаушылықШаттық шеңбері:Шеңбер болып тұрайық,Алақанды ашайық.Таза ауаны жұтайық,Жүрекке жылу сыйлайық.Жиналған жылы шуақты,Досымызға шашайық.Балалар бір-біріне таңғы жүрек жылуын алақан арқылы сыйлаиды.





Ұйымдастырушылық -ізденістік Балаларға сұрақ қою: -Балалар, жылдың қай мезгілі?- Кім айтады? Қыстың ерекшеліктерін айтып кету. Қане, тыңдйықшы,құстардың дыбысы шығады ма екен? ( үнсіздік)-Құстардың барлығы қайда кеткен? -Неге жылы жаққа ұшып кетеді? Торғай,қарға,сауысқан, кептер жылы жаққа ұшып кетпеген. Себебі ол құстар қысқа төзімді.Біздер де құстарға күнде серуенге шыққанда жем саламыз. Қане бәріміз жем шашайықАғашқа жемсауытты ілгіздіру.Торғайларға ұқсап секіріп алайық.Қарғаларға ұқсап адымдап жүрейік Жылы жаққа ұшпайтын, Біздің жаққа қыстайтын Құстар жүрсе жуықта Жем шашуды ұмытпа. Құстарды біз атпаймыз Қыста жемдеп баптаймыз. Қамқор болып бәріне, Қорғау заңын сақтаймыз. -Қане, балалар енді ағаштардың түбіне қар үйіп, біраз еңбекпен шұғылданайық.-Неліктен ағаштардың түбіне қар үйіп қоямыз, себебі ағаштың діңі, тамыры аязға тоңбау үшін.-Жарайсыңдар,балалар,енді келіңдер ойын ойнайық. « Ұядағы қарғалар» ойынын ойнату.



Балалардың жауабы.

Жемсауыттарға жем, нан қиқымын салады.



Қимылдар жасайды





Тапсырманы орындайды



Мнемотехналогиясымен бірге қайталайды.





Ойынды бірге ойнайды.




Рефлексиялық – түзетушілікОйынымызы жалғастырамыз. ( өз бетінше).Мақтап,мадақтау.Ойынды бірге ойнайды.



Күтілген нәтиже. Түсінеді: Қыстап қалған құстарға қамқорлық жасау. Қабылдайды: Қыстағы айналадағы ерекшеліктерді. Қолданады: Құстарды басқа жан-жануарлардан ажырата білу дағдыларын.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!