ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИСТРЛІГІ
БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУДЫҢ ҰЛТТЫҚ ОРТАЛЫҒЫ «ӨРЛЕУ» АҚ
«Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы
«Павлодар облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты»
![]()
Шағын сабақ таныстырылымы
Технологиялық карта
Павлодар, 2018
Технологиялық карта
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Сурет салу
Тақырыбы: Торғай
Мақсаты: Жалпы құстар туралы мәлімет беру. Құстың суретін салуға үйрету.
Міндеттері:
Білімділік: Құстың суретін салуға баулу. Әр бөлігін даралап салғанын қадағалау, денесін, қанатын, көзін.
Дамытушылық: Қол моторикаларын дамыту
Тәрбиелік: Құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс:құстар
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер:су, сүлгі, гуашь, бояу, қарындаш, жіңішке және орташа қылқалам.
Билингвалды компонент:Торғай – воробей – a sparrow.
|
Кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Мотивациялық қызығушылық |
-Қазір жылдың қай мезгілі? -Күз айларын атаңдар. Күзде құстар жылы жаққа ұшады, ал қандай құс қыста қалатынан жұмбақ арқылы шешейік. Тал
басында ағаш үй, |
- Күз. - Қыркүйек, қазан, қараша. - Жұмбақты тыңдайды, шешеді. - Торғай. |
|
Ұйымдастыру іздестіру |
Балалардың алдарында үш түсті карточкалар беріледі, балалар таңдаған карточка түстері бойынша үш топқа бөлінеді. Манипулятивтік орталық Торғай бейнесін Дьенеш блоктары мен Кюизенер таяқшалары арқылы құрастыру. Торғай бейнесінің үлгісі беріледі. Мақсаты: Балалардың қол моторикасын дамыту.
◄
Әдебиет орталығы Мақсаты: Балаларға торғай туралы тақпақты жатқа айтуға үйрету (тірек сурет арқылы). Балалар, құстар – біздің досымыз, біз оларға қамқорлық жасауымыз керек. Қыста олар тонбау үшін не істеу керек? Дұрыс, оларға үйшік жасап, жем шашуымыз керек. Балалар,суретке қарандаршы, торғайдың қандай дене мүшелері бар? (басы, көзі, тұмсығы, денесі, қанаттары, аяқтары және құйрығы). Сендерге, торғай ұнайды ма? Ендеше, торғай туралы тақпақ жаттайық.
Торғай, торғай, торғайсын, Жақын неге қонбайсың? Жем шашайын тойып ал, Қанаттарын қатайсын. Бейнелеу орталығы Балалардың алдарында торғайдың суреті қойылады. Үлгі арқылы балаларға торғайдың денесін, қанатын, көзін дұрыс салуды үйрету. Мақсаты: Құстың суретін салуға баулу.
Тапсырма: Қарындашпен құстың бейнесін бояу. Түстерді атап,қажетті түстермен бояйды (қара,қызыл,қоңыр). Балалар, ал енді орталықтармен ауысайық. |
Балалар карточкаларды таңдайды, таңдаған түстері бойынша орталықтарға бөлінеді. Балалар Денеш блоктары мен Кюизенер кубиктары арқылы торғай бейнесін құрастырады. Дөңгелектің оң жағына кішкентай үшбұрыш салады. (тұмсығы) үшбұрыш, сопақшаның ішіне үшбұрыш салу(құстың қанаты), сопақшаның төменгі жағына Кюизенер таяқшалары торғайдың аяғын салады. Мұғалімді тыңдайды. Құстарға жем беру. Су құю. Үйшік жасау керек. Балалар суретке назар аударады. ------ Басы, қанаттары, көзі, тұмсығы, аяқтары мен құйрығы бар. Балаларға торғай туралы тақпақты қайталайды. Қимыл –қозғалыспен жасайды. Торғай,торғай,торғайсын, Жақын неге қонбайсың? Жем шашайын тойып ал, Қанаттарын қатайсын. Балалар үлгі бойынша торғай суретін салады. Үлгіге қарап торғайдың денесін, қанатын, көзін дұрыс салуға тырысады. Түстерді атап,қажетті түстермен бояйды (қара,қызыл,қоңыр). Орталықтармен ауысады. |
|
Рефлексивті түзтушілік |
Балалардың жасаған жұмыстарын көрмеге қою. - Балалар, біз бүгін сабақта не жасадық? Балалар, құстарға қалай қамқорлық жасау керек? - Торғайдың дене мүшелері қандай? Түсі қандай? Балаларды мақтау. |
Балалардың ең әдемі жасалған суретін көрмеге жібереді. - Торғайды. - Су, жем беру. Үйшік жасау. Денесі, басы, қанаты, көзі, тұмсығы, құйрығы. Қара,қызыл,қоңыр |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:Торғайдың бейнесін салады.
Түсінеді:Қимылдарын, қастық жасамау, тірі табиғат екендігін түсінеді.
Жаңғыртады:Торғайдың ерекшеліктерін жаңғыртады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қыстап қалатын құстар.Торғай
Қыстап қалатын құстар.Торғай
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИСТРЛІГІ
БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУДЫҢ ҰЛТТЫҚ ОРТАЛЫҒЫ «ӨРЛЕУ» АҚ
«Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы
«Павлодар облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты»
![]()
Шағын сабақ таныстырылымы
Технологиялық карта
Павлодар, 2018
Технологиялық карта
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Сурет салу
Тақырыбы: Торғай
Мақсаты: Жалпы құстар туралы мәлімет беру. Құстың суретін салуға үйрету.
Міндеттері:
Білімділік: Құстың суретін салуға баулу. Әр бөлігін даралап салғанын қадағалау, денесін, қанатын, көзін.
Дамытушылық: Қол моторикаларын дамыту
Тәрбиелік: Құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс:құстар
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер:су, сүлгі, гуашь, бояу, қарындаш, жіңішке және орташа қылқалам.
Билингвалды компонент:Торғай – воробей – a sparrow.
|
Кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Мотивациялық қызығушылық |
-Қазір жылдың қай мезгілі? -Күз айларын атаңдар. Күзде құстар жылы жаққа ұшады, ал қандай құс қыста қалатынан жұмбақ арқылы шешейік. Тал
басында ағаш үй, |
- Күз. - Қыркүйек, қазан, қараша. - Жұмбақты тыңдайды, шешеді. - Торғай. |
|
Ұйымдастыру іздестіру |
Балалардың алдарында үш түсті карточкалар беріледі, балалар таңдаған карточка түстері бойынша үш топқа бөлінеді. Манипулятивтік орталық Торғай бейнесін Дьенеш блоктары мен Кюизенер таяқшалары арқылы құрастыру. Торғай бейнесінің үлгісі беріледі. Мақсаты: Балалардың қол моторикасын дамыту.
◄
Әдебиет орталығы Мақсаты: Балаларға торғай туралы тақпақты жатқа айтуға үйрету (тірек сурет арқылы). Балалар, құстар – біздің досымыз, біз оларға қамқорлық жасауымыз керек. Қыста олар тонбау үшін не істеу керек? Дұрыс, оларға үйшік жасап, жем шашуымыз керек. Балалар,суретке қарандаршы, торғайдың қандай дене мүшелері бар? (басы, көзі, тұмсығы, денесі, қанаттары, аяқтары және құйрығы). Сендерге, торғай ұнайды ма? Ендеше, торғай туралы тақпақ жаттайық.
Торғай, торғай, торғайсын, Жақын неге қонбайсың? Жем шашайын тойып ал, Қанаттарын қатайсын. Бейнелеу орталығы Балалардың алдарында торғайдың суреті қойылады. Үлгі арқылы балаларға торғайдың денесін, қанатын, көзін дұрыс салуды үйрету. Мақсаты: Құстың суретін салуға баулу.
Тапсырма: Қарындашпен құстың бейнесін бояу. Түстерді атап,қажетті түстермен бояйды (қара,қызыл,қоңыр). Балалар, ал енді орталықтармен ауысайық. |
Балалар карточкаларды таңдайды, таңдаған түстері бойынша орталықтарға бөлінеді. Балалар Денеш блоктары мен Кюизенер кубиктары арқылы торғай бейнесін құрастырады. Дөңгелектің оң жағына кішкентай үшбұрыш салады. (тұмсығы) үшбұрыш, сопақшаның ішіне үшбұрыш салу(құстың қанаты), сопақшаның төменгі жағына Кюизенер таяқшалары торғайдың аяғын салады. Мұғалімді тыңдайды. Құстарға жем беру. Су құю. Үйшік жасау керек. Балалар суретке назар аударады. ------ Басы, қанаттары, көзі, тұмсығы, аяқтары мен құйрығы бар. Балаларға торғай туралы тақпақты қайталайды. Қимыл –қозғалыспен жасайды. Торғай,торғай,торғайсын, Жақын неге қонбайсың? Жем шашайын тойып ал, Қанаттарын қатайсын. Балалар үлгі бойынша торғай суретін салады. Үлгіге қарап торғайдың денесін, қанатын, көзін дұрыс салуға тырысады. Түстерді атап,қажетті түстермен бояйды (қара,қызыл,қоңыр). Орталықтармен ауысады. |
|
Рефлексивті түзтушілік |
Балалардың жасаған жұмыстарын көрмеге қою. - Балалар, біз бүгін сабақта не жасадық? Балалар, құстарға қалай қамқорлық жасау керек? - Торғайдың дене мүшелері қандай? Түсі қандай? Балаларды мақтау. |
Балалардың ең әдемі жасалған суретін көрмеге жібереді. - Торғайды. - Су, жем беру. Үйшік жасау. Денесі, басы, қанаты, көзі, тұмсығы, құйрығы. Қара,қызыл,қоңыр |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:Торғайдың бейнесін салады.
Түсінеді:Қимылдарын, қастық жасамау, тірі табиғат екендігін түсінеді.
Жаңғыртады:Торғайдың ерекшеліктерін жаңғыртады.
шағым қалдыра аласыз















