Қыстап қалатын құстар.Торғай

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қыстап қалатын құстар.Торғай

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы құстар туралы мәлімет беру. Құстың суретін салуға үйрету.
Материалдың қысқаша нұсқасы


ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИСТРЛІГІ

БІЛІКТІЛІК АРТТЫРУДЫҢ ҰЛТТЫҚ ОРТАЛЫҒЫ «ӨРЛЕУ» АҚ

«Өрлеу» БАҰО АҚ филиалы

«Павлодар облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты»

Shape1







Шағын сабақ таныстырылымы

Технологиялық карта









Орындаған: Абитаева М.Б.







Павлодар, 2018



Технологиялық карта



Білім беру саласы: Шығармашылық

Бөлімі: Сурет салу

Тақырыбы: Торғай

Мақсаты: Жалпы құстар туралы мәлімет беру. Құстың суретін салуға үйрету.

Міндеттері:

Білімділік: Құстың суретін салуға баулу. Әр бөлігін даралап салғанын қадағалау, денесін, қанатын, көзін.

Дамытушылық: Қол моторикаларын дамыту

Тәрбиелік: Құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс:құстар

Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер:су, сүлгі, гуашь, бояу, қарындаш, жіңішке және орташа қылқалам.

Билингвалды компонент:Торғай – воробей – a sparrow.




Кезеңдері

Тәрбиешінің әрекеті

Баланың әрекеті

Мотивациялық қызығушылық


-Қазір жылдың қай мезгілі?

-Күз айларын атаңдар. Күзде құстар жылы жаққа ұшады, ал қандай құс қыста қалатынан жұмбақ арқылы шешейік.

Тал басында ағаш үй,
Терезесіз тамаша үй.
Соны мекен етеді,
Шықилдап әндетеді. (торғай)

- Күз.

- Қыркүйек, қазан, қараша.

- Жұмбақты тыңдайды, шешеді.

- Торғай.


Ұйымдастыру іздестіру




Балалардың алдарында үш түсті карточкалар беріледі, балалар таңдаған карточка түстері бойынша үш топқа бөлінеді.

Манипулятивтік орталық

Торғай бейнесін Дьенеш блоктары мен Кюизенер таяқшалары арқылы құрастыру.

Торғай бейнесінің үлгісі беріледі.

Мақсаты: Балалардың қол моторикасын дамыту.




Shape2

Shape4 Shape3

Shape6 Shape5


Shape7

Shape8


Әдебиет орталығы

Мақсаты: Балаларға торғай туралы тақпақты жатқа айтуға үйрету (тірек сурет арқылы).

Балалар, құстар – біздің досымыз, біз оларға қамқорлық жасауымыз керек. Қыста олар тонбау үшін не істеу керек? Дұрыс, оларға үйшік жасап, жем шашуымыз керек. Балалар,суретке қарандаршы, торғайдың қандай дене мүшелері бар? (басы, көзі, тұмсығы, денесі, қанаттары, аяқтары және құйрығы). Сендерге, торғай ұнайды ма? Ендеше, торғай туралы тақпақ жаттайық.





Торғай, торғай, торғайсын,

Жақын неге қонбайсың?

Жем шашайын тойып ал,

Қанаттарын қатайсын.

Бейнелеу орталығы

Балалардың алдарында торғайдың суреті қойылады. Үлгі арқылы балаларға торғайдың денесін, қанатын, көзін дұрыс салуды үйрету.

Мақсаты: Құстың суретін салуға баулу.

Тапсырма: Қарындашпен құстың бейнесін бояу. Түстерді атап,қажетті түстермен бояйды (қара,қызыл,қоңыр).


Балалар, ал енді орталықтармен ауысайық.



Балалар карточкаларды таңдайды, таңдаған түстері бойынша орталықтарға бөлінеді.



Балалар Денеш блоктары мен Кюизенер кубиктары арқылы торғай бейнесін құрастырады.

Дөңгелектің оң жағына кішкентай үшбұрыш салады. (тұмсығы) үшбұрыш, сопақшаның ішіне үшбұрыш салу(құстың қанаты),

сопақшаның төменгі жағына Кюизенер таяқшалары торғайдың аяғын салады.





Мұғалімді тыңдайды.


Құстарға жем беру. Су құю. Үйшік жасау керек.



Балалар суретке назар аударады. ------ Басы, қанаттары, көзі, тұмсығы, аяқтары мен құйрығы бар. Балаларға торғай туралы тақпақты қайталайды. Қимыл –қозғалыспен жасайды.

Торғай,торғай,торғайсын,

Жақын неге қонбайсың?

Жем шашайын тойып ал,

Қанаттарын қатайсын.












Балалар үлгі бойынша торғай суретін салады. Үлгіге қарап торғайдың денесін, қанатын, көзін дұрыс салуға тырысады.








Түстерді атап,қажетті түстермен бояйды (қара,қызыл,қоңыр).


Орталықтармен ауысады.

Рефлексивті түзтушілік


Балалардың жасаған жұмыстарын көрмеге қою.

- Балалар, біз бүгін сабақта не жасадық?

Балалар, құстарға қалай қамқорлық жасау керек?

- Торғайдың дене мүшелері қандай? Түсі қандай?

Балаларды мақтау.

Балалардың ең әдемі жасалған суретін көрмеге жібереді.

- Торғайды.

- Су, жем беру. Үйшік жасау.


Денесі, басы, қанаты, көзі,

тұмсығы, құйрығы. Қара,қызыл,қоңыр




Күтілетін нәтиже:


Біледі:Торғайдың бейнесін салады.

Түсінеді:Қимылдарын, қастық жасамау, тірі табиғат екендігін түсінеді.

Жаңғыртады:Торғайдың ерекшеліктерін жаңғыртады.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.01.2019
792
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі