|
Тәрбиеші: |
Суюндикова Райхан |
||||
|
Күні: |
20.01.2025ж. |
||||
|
Сынып: |
8 «Б» |
|
|||
|
Тәрбие сағатының тақырыбы: |
«Қыстың әсемділігі» |
||||
|
Тәрбие сағаттың мақсаттары: |
Білімділік: Қыс мезгілі туралы түсінік беру.Балалардың қыс туралы білімдерін жетілдіру.Суреттер бойынша әңгімелеу. Тәрбиелік: Ой белсенділігіне,ұйымшылдыққа,топпен жұмыс істеуге,туған жерінің әсем табиғатын сүюге тәрбиелеу. Дамытушылық: Балалардың икемділігі мен ептіліктерін,шапшаңдылық қабілеттерін дамыту.Оқушылардың ой-өрісін,дүниетанымын кеңейту,есте сақтау қабілетін дамыту.Қызықты,көңілді ойындарды пайдалану арқылы балалардың ұйымдастырылған оқу қызметіне деген қызығушылықтарын арттыру.Ертегі арқылы балалардың ойлау қабілеттерін дамыту. |
||||
|
Көрнекіліктер |
Қыс мезгіліне байланысты суреттер. |
||||
|
|
|||||
|
Тәрбие сағатының уақыты,кезеңі |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалар әрекеті |
Ресурстар Сабақтың құрал-жабдықтары |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі (5мин)
Негізгі бөлім: Ортасы (20мин)
|
Шаттық шеңбері Арайлап атқан таңға сәлем! Жылуын шашқан күнге сәлем! Жайнап өскен бізге сәлем! Білім беріп тәрбиелеген, Апайларым сіздерге сәлем! Кіріспе бөлім Жұмбақ шешу: Көзіңе көрінбейді, Тоңдырып қызыртады. Күні-түні ерінбейді, Өзенге мұз артады.(Аяз) -Балалар аяз жылдың қай мезгілінде болады? -Қыс мезгілі қандай болады?
-Қыста біздер қалай киінеміз? -Қандай қысқы ойындарды білеміз? Балалар,бүгінгі сабағымызда қыс мезгіліне байланысты «Қыс қызықтары» атты тақырыбында тәрбие сағатын өтеміз. Сонымен қазір жылдың қай мезгілі екен? Жарайсыңдар,қыс мезгілі басталып,күн суыта бастады,адамдар қалың киімдерін киді.Қыста не жауады? Жарайсыңдар,ең әдемі де ерекше мезгілдің бірі-қыс.Желтоқсан,қаңтар,ақпан-қыс айлары.Күзден кейін қыс келеді.Қыс түскенде дала,орман,үйлер де ақ қарға жамылады.Өзендер мен көлдердің бетіне мұз қатады.Жыл мезгілдерінің ең суық та,қаһарлы кезі-осы қыс айлары.Қыста күндер суық,аязды және салқын болады.Боран соғады,қар,бұршақ жауады.Ағаштар қармен жамылады.Балалар мұзда аяқтарына коньки,шаңғы теуіп,шанамен сырғанайды,аққала жасайды. Суреттермен жұмыс Қыс мезгіліндегі суреттерді көрсету.Балалар мына суреттерде қандай мезгіл бейнеленген? Қысқы орман суреті,шанамен сырғанап жатқан балалар,коньки теуіп жүрген балалар,қар күреп жатқан адамдар суреттерін көрсету. Ал,енді мына суретке қарайықшы,қыс мезгілінің толық көрінісі бейнеленген. (Есік тықылдатып Аққала келеді) Балалар,бізге біреу келіп тұрған сияқты. -Сәлеметсіз бе! -Сәлеметсіз бе,Аққала! -Аққала сен қайдан жүрсің? -Мен орманнан келе жатырмын. Жас достар,маған сіздердің көмектеріңіз қажет.Мені өздерің секілді жас достарым қардан жасаған болатын. Енді,күннің жылуына жылы- нып,ерігелі тұрмын.Менің сіздерге бірнеше тапсырмам бар.Сол тапсырманы орындау арқылы маған көмек бере ала- сыздар.
-Ал,балалар аққалаға көмек көрсетіп,тапсырмаларын орын- дап береміз ба? Олай болса, аққала сенде бізбен бірге қаты- сып,достарыңмен тапсырма орындап,өзіңмен ала кетерсің. -Жарайды. -1 тапсырма.
Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырамын,сендер ойлана отырып шешімін табыңдар. Аяз қысып,өрнек сызып, Терезені торлайды. Қарға омбығып,бет домбығып, Сырғанап жастар ойнайды. Кейде ұлып,кейде ысқырып, Ұйытқып боран соғады. Айтыңдаршы,балалар, Бұл қай кезде болады?
2-тапсырма Тамаша,ал,кім қыс туралы тақпақ біледі? Қәне,айтыңдар- шы?
Сергіту сәті -Балалар ендеше орнымыздан Тұрып,бойымызды сергітейік.
3-тапсырма Шығармашылық ізденіс.«Қыс көрінісін жапсыру» Жапсыру барысы: Қоңыр түсті парақты алып бүк- теп,орай отыра көк түсті парақ- тың бетіне желім арқылы же- лімдеу.Осындай үш орам жа- сап жапсыру.Үстіңгі бөлігіне ақ қағазды ортасын қысып,ше- тін қырқып жапсырылған тал- дың желім арқылы бұтағына жапсыру.
Қорытынды: Бүгінгі тәрбие сағатымызда «Қыс қызықтары» туралы тақырыбындағы қыс мезгілінде болатын қызықтар туралы әңгі- мелелеумен қатар тақпақтар айтылып,жұмбақ жасырып, ойын түрін ойнадық,қыстың кереметін қағаз бетіне жапсыру арқылы көрсеттік.
Сұрақ-жауаптар:
1.Қыста ауа райы қандай? 2.Қыста адамдар қалай киінеді? 3.Жерде не жатыр? 4.Қыста қандай мереке болады? 5.Бір жылда неше мезгіл бар?
Жақсы қатысқандары үшін балалар,сендерді сурет немесе тәтті арқылы марапаттаймын.
|
Балалар тәрбиешімен амандасады. Балалар сұрақтарға жауап береді -Қыс мезгілінде болады. -Салқын болады,беті-қолымыз тоңады.Қар жауады,боран болады. -Жылы киімдерімізді киеміз. -Аққала соғамыз,шанамен сырғанаймыз,шаңғы,коньки тебеміз. Қыс мезгілі Қар жауады және бұршақ жауады.
Оқушылар ойынды бірге ойнады Балалар: Қыс мезгілі Динара: Қыс айлары көңілді, Ақ қар жапқан өңірді. Үйренеміз жалықпай, Коньки,шаңғы тебеміз. Гүлназ: Ауыл маңы қар аппақ, Қызықтар көп не түрлі. Ақ дәптерді парақтап, Қыс отырған секілді. Балалар тапсырманы орындайды. |
Менің көңіл – күйім..
Суреттер
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қыстың әсемділігі
Қыстың әсемділігі
|
Тәрбиеші: |
Суюндикова Райхан |
||||
|
Күні: |
20.01.2025ж. |
||||
|
Сынып: |
8 «Б» |
|
|||
|
Тәрбие сағатының тақырыбы: |
«Қыстың әсемділігі» |
||||
|
Тәрбие сағаттың мақсаттары: |
Білімділік: Қыс мезгілі туралы түсінік беру.Балалардың қыс туралы білімдерін жетілдіру.Суреттер бойынша әңгімелеу. Тәрбиелік: Ой белсенділігіне,ұйымшылдыққа,топпен жұмыс істеуге,туған жерінің әсем табиғатын сүюге тәрбиелеу. Дамытушылық: Балалардың икемділігі мен ептіліктерін,шапшаңдылық қабілеттерін дамыту.Оқушылардың ой-өрісін,дүниетанымын кеңейту,есте сақтау қабілетін дамыту.Қызықты,көңілді ойындарды пайдалану арқылы балалардың ұйымдастырылған оқу қызметіне деген қызығушылықтарын арттыру.Ертегі арқылы балалардың ойлау қабілеттерін дамыту. |
||||
|
Көрнекіліктер |
Қыс мезгіліне байланысты суреттер. |
||||
|
|
|||||
|
Тәрбие сағатының уақыты,кезеңі |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалар әрекеті |
Ресурстар Сабақтың құрал-жабдықтары |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі (5мин)
Негізгі бөлім: Ортасы (20мин)
|
Шаттық шеңбері Арайлап атқан таңға сәлем! Жылуын шашқан күнге сәлем! Жайнап өскен бізге сәлем! Білім беріп тәрбиелеген, Апайларым сіздерге сәлем! Кіріспе бөлім Жұмбақ шешу: Көзіңе көрінбейді, Тоңдырып қызыртады. Күні-түні ерінбейді, Өзенге мұз артады.(Аяз) -Балалар аяз жылдың қай мезгілінде болады? -Қыс мезгілі қандай болады?
-Қыста біздер қалай киінеміз? -Қандай қысқы ойындарды білеміз? Балалар,бүгінгі сабағымызда қыс мезгіліне байланысты «Қыс қызықтары» атты тақырыбында тәрбие сағатын өтеміз. Сонымен қазір жылдың қай мезгілі екен? Жарайсыңдар,қыс мезгілі басталып,күн суыта бастады,адамдар қалың киімдерін киді.Қыста не жауады? Жарайсыңдар,ең әдемі де ерекше мезгілдің бірі-қыс.Желтоқсан,қаңтар,ақпан-қыс айлары.Күзден кейін қыс келеді.Қыс түскенде дала,орман,үйлер де ақ қарға жамылады.Өзендер мен көлдердің бетіне мұз қатады.Жыл мезгілдерінің ең суық та,қаһарлы кезі-осы қыс айлары.Қыста күндер суық,аязды және салқын болады.Боран соғады,қар,бұршақ жауады.Ағаштар қармен жамылады.Балалар мұзда аяқтарына коньки,шаңғы теуіп,шанамен сырғанайды,аққала жасайды. Суреттермен жұмыс Қыс мезгіліндегі суреттерді көрсету.Балалар мына суреттерде қандай мезгіл бейнеленген? Қысқы орман суреті,шанамен сырғанап жатқан балалар,коньки теуіп жүрген балалар,қар күреп жатқан адамдар суреттерін көрсету. Ал,енді мына суретке қарайықшы,қыс мезгілінің толық көрінісі бейнеленген. (Есік тықылдатып Аққала келеді) Балалар,бізге біреу келіп тұрған сияқты. -Сәлеметсіз бе! -Сәлеметсіз бе,Аққала! -Аққала сен қайдан жүрсің? -Мен орманнан келе жатырмын. Жас достар,маған сіздердің көмектеріңіз қажет.Мені өздерің секілді жас достарым қардан жасаған болатын. Енді,күннің жылуына жылы- нып,ерігелі тұрмын.Менің сіздерге бірнеше тапсырмам бар.Сол тапсырманы орындау арқылы маған көмек бере ала- сыздар.
-Ал,балалар аққалаға көмек көрсетіп,тапсырмаларын орын- дап береміз ба? Олай болса, аққала сенде бізбен бірге қаты- сып,достарыңмен тапсырма орындап,өзіңмен ала кетерсің. -Жарайды. -1 тапсырма.
Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырамын,сендер ойлана отырып шешімін табыңдар. Аяз қысып,өрнек сызып, Терезені торлайды. Қарға омбығып,бет домбығып, Сырғанап жастар ойнайды. Кейде ұлып,кейде ысқырып, Ұйытқып боран соғады. Айтыңдаршы,балалар, Бұл қай кезде болады?
2-тапсырма Тамаша,ал,кім қыс туралы тақпақ біледі? Қәне,айтыңдар- шы?
Сергіту сәті -Балалар ендеше орнымыздан Тұрып,бойымызды сергітейік.
3-тапсырма Шығармашылық ізденіс.«Қыс көрінісін жапсыру» Жапсыру барысы: Қоңыр түсті парақты алып бүк- теп,орай отыра көк түсті парақ- тың бетіне желім арқылы же- лімдеу.Осындай үш орам жа- сап жапсыру.Үстіңгі бөлігіне ақ қағазды ортасын қысып,ше- тін қырқып жапсырылған тал- дың желім арқылы бұтағына жапсыру.
Қорытынды: Бүгінгі тәрбие сағатымызда «Қыс қызықтары» туралы тақырыбындағы қыс мезгілінде болатын қызықтар туралы әңгі- мелелеумен қатар тақпақтар айтылып,жұмбақ жасырып, ойын түрін ойнадық,қыстың кереметін қағаз бетіне жапсыру арқылы көрсеттік.
Сұрақ-жауаптар:
1.Қыста ауа райы қандай? 2.Қыста адамдар қалай киінеді? 3.Жерде не жатыр? 4.Қыста қандай мереке болады? 5.Бір жылда неше мезгіл бар?
Жақсы қатысқандары үшін балалар,сендерді сурет немесе тәтті арқылы марапаттаймын.
|
Балалар тәрбиешімен амандасады. Балалар сұрақтарға жауап береді -Қыс мезгілінде болады. -Салқын болады,беті-қолымыз тоңады.Қар жауады,боран болады. -Жылы киімдерімізді киеміз. -Аққала соғамыз,шанамен сырғанаймыз,шаңғы,коньки тебеміз. Қыс мезгілі Қар жауады және бұршақ жауады.
Оқушылар ойынды бірге ойнады Балалар: Қыс мезгілі Динара: Қыс айлары көңілді, Ақ қар жапқан өңірді. Үйренеміз жалықпай, Коньки,шаңғы тебеміз. Гүлназ: Ауыл маңы қар аппақ, Қызықтар көп не түрлі. Ақ дәптерді парақтап, Қыс отырған секілді. Балалар тапсырманы орындайды. |
Менің көңіл – күйім..
Суреттер
|
||
шағым қалдыра аласыз













