Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
3.1.1.1 тыңдаған материал
бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап
беру;
3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша
пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап
беру;
3.4.1.1* э,ф,в,ц әріптері бар
сөздерді сауатты жазу
|
Сабақ
тың
басы
3минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
25
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
5минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Армысың, асыл
күн
Армысың, асыл
жыр
Армысың, көк
аспан
Армысың, жан
досым
Жылуыма жылу
қос
Міне менің
қолым!
Өткенді
пысықтау.
Үй
тапсырмасы
Қыстырма сөздерді жаттап кел.
Ережені жатта
Жаңа
тақырып
12-жаттығу.
Өлеңді мұқият
тыңда.
«Жақсы мен жаман»
өлеңі
• Өлең не
туралы?
Өлең мазмұнын өз сөзіңмен
айтып бер.
Топтық
жұмыс
Жақсы мен жаман қылықтар
туралы топта талқыла.
Талқылау барысында қыстырма
сөздерді пайдалан.
Үлгі: Меніңше, үлкендерді
сыйлау – жақсы қасиет.
Өлең мазмұнын ашатын мақал
тауып айт.
Жақсы- суы тәтті көлмен
тең,
Жаман- желі қатты шөлмен
тең.
13- жаттығу Мақалды жатқа
жаз.
Жақсы сөз
сүйіндіреді,
Жаман сөз
күйіндіреді.
Мақалдың мағынасын
түсіндір
14- жаттығу. Сөйлемдерге
тиісті тыныс белгіні қойып, көшіріп жаз. 1. Ол, шынында да, жақсы
бала. 2. Рас, ол өте көп біледі. 3. Бұл тапсырманы
орындамағансың-ау, сірә.
Қандай тыныс белгісін қойдың?
Неліктен? Ойыңды дәлелдеуді
үйрен:
Бұл – қыстырма сөз, өйткені
олар сөзге мағына үстеп тұр.
15-жаттығу
«Жағдаят»
әдісі
Бауыржан түскі үзілісте
асханаға барды. Адам көп екен. Кезекте тұрғандардың арасына кимелеп
кіріп кетті. Кезекте тұрғандар реніш білдіріп, Бауыржанға
жаратпаған кейіп танытты. Бірақ Бауыржан түк естімегендей тұра
берді. Бауыржанның орнында сен болсаң, не істер
едің?
Жауап
үлгісі:
Кезекте тұрып, кезегім
келгенін күтер едім. Өйткені асханада барлығы тәртіппен, кезекпен
астарын алады
Үй
тапсырмасы
Өз бетіңше қыстырма сөздерді
қосып бес сөйлем құрап кел
|
Мақсаты:
Бір-біріне құрмет сезімін
ояту
Амандасады
Үй тапсырмасын
тексертеді
Тапсырмалар
ды
орындайды
Жеке, топтық жұмыстар
жасайды
Дәптермен жұмыс
жасайды
Жаттығу
жасайды
Дәптермен жұмыс
жасайды
Тапсырмалар
ды
орындайды
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Қыстырма сөздер туралы ережені
жаттайды-1б
Қыстырма сөздерді қолдана
алады-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Өлеңді мұқият тыңдап,сұраққа
жауап береді-1б
Жақсы мен жаман қылықтар
туралы топта
талқылайды-1б
Кереметсіңдер!
Дескриптор:
Мақалды жатқа
жазады-1б
Мақал мағынасын
түсінеді-1б
Дескриптор:
Сөйлемдерге тиісті тыныс
белгіні қойып, көшіріп
жазады-1б
Өз ойларын дәлелдей
алады-1б
Дескриптор:
Берілген жағдаяттан шығу жолын
қарастырады-1б
Сөйлеу барысында қыстырма
сөздерді қолданады-1б
«WhatsApp»
әдісі
|
Суреттер
Суреттер
Ереже жазылған
плакат
Оқу
құралдары
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Қимылдар
Суреттер
Оқулық
Кері байланыс
тақтасы
|