Сабақтың
мақсаты
|
Барлық оқушылар істей
алады: Ауа қабаттарын ажыратады,
атмосфералық қысымның физикалық мағынасын
біледі
Көптеген оқушылар істей
алады:Атмосфералық қысымды өлшеу
әдістерін логикалық сұрақтар арқылы
түсінеді.
Кейбір оқушылар істей
алады: Атмосфералық қысымның
биіктікке байланысты өзгерісін есептер шығару арқылы көз
жеткізеді.
|
Ұйымдастыру
Өткен білімді еске
түсіру
3
минут
Жаңа
білім
6
минут
3
минут
Бекіту
6
минут
Кері
байланыс
Сабақтың
соңы.
2
мин
|
Оқушымен сәлемдесу. Оқушының
сабаққа дайындығын тексеру.
Физика туралы өлең айту арқылы
оқушының назарын сабаққа аудару.(газ
заңдары)
Жаңа
сабақ.
Қысым туралы ақпарат
беру
1
тапсырма
Қысым туралы тәжірбие
жасау
2
тапсырма.«карточка»
әдісі
1.
Атмосфералық қысымды алғаш
анықтаған ғалым?
2.Ұшақта адамның құлағы неге
бітеді?
3
тапсырма
Қарапайым сорғыларды
құрастыру
Кері
байланыс.
|
Оқушы жақсы көңіл-күймен
сабақты бастайды.
Оқушы атмосфералық қысымағ
байланысты тәжірибе жасап
көрсетеді.
Оқушы сұраққа жауап
береді
Оқушы
қарапайым сорғыларды
құрастырады және
түсіндіреді.
|
Бағалау
критерийлері
-Атмосфералық қысымның
табиғатын түсінеді
-Атмосфералық қысымды өлшеудің
әдістерін сипаттайды
Дискриптор:
- Атмосфералық қысымның
табиғатын түсінеді.
Дискриптор:
-Атмосфералық қысымды
күнделікті өмірмен байланысын
түсінеді.
-
-Атмосфералық қысымға
байланысты тәжірибелер
жасайды.
Жарайсың
|
Слайд1
Слайд
2
Слайд
3
«Дидактикалық
материалдар
|