|
Оқытушы |
|
|
Пәні |
Физика |
|
сынып |
7 |
|
Уақыты |
2 сабақ |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі.Паскаль заңы. |
|
Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері А) ақпараттық құзыреттілік Ә)проблеманы шешу құзыреттілігі Б) коммуникативтік құзыреттілік |
Қысымның анықтамасын, қысымның қатты денелерде, сұйқтарда, газдардағы негізгі қасиеттерін айту арқылы, тақырыпқа сәйкес материалды құрастыру. Оқушылардың күтілітін нәтижеге бағытталған ақыл-ой әрекетін проблема қою және оны педагогикалық технологиялар қолданып шешу арқылы ұйымдастыру; Қысымның негізгі үй шаруасындағы пайдалануын айта отырып, Паскаль заңдарын пайдаланып, ауызша-жазбаша қарым-қатынас жасауға үйрету. |
|
Сабақтың типі |
Аралас |
|
Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар |
Ақпараттық-коммуниативтік технология |
|
Сабақтың әдісі: |
Сөздік әдісі, оқу ақпараттарын іздеп табу, талдау, жүйелеу. |
|
Пәнаралық байланыс: |
Математика , физика, |
|
Оқыту құралдары: |
Белсенді тақта, компьютер,мультимедиялық проектор. |
|
Сабақтың барысы: |
Оқытушының қызметі |
Оқушының қызметі |
Күтілетін нәтиже |
|
І. Ұйымдастыру бөлімі |
-амандасу, -түгендеу, -оқу құралдарының дайындығын тексеру |
-амандасу, -кезекшілік қызметтерін атқару, -оқу құралдарын дайындау |
Коммуникативтік құзыреттілік- Оқушы мен оқытушы арасында өзара түсіністік қалыптасады. Проблеманы шешу құзыреттілігі –сыныптағы оқушылардың тақырып бойынша негізгі ақпараттарды ұғынуына жағдай жасау. |
|
Үй тапсырмасын тексеру ІІІ.Өткен материалды қайталау арқылы жаңа материалды қабылдауға дайындық ІҮ. Жаңа материалды түсіндіру |
. |
|
Ақпараттық құзыреттілік. Толқындар мен тербеліс туралы білімдерін кеңейтеді,есептерге анализ жасау,сұрыптау арқылы есептерді шығарады . Проблеманы шешу құзыреттілігі. Өз бетімен берілген тапсырмаларды орындап,түсінгендерін талдайды және есептерде қолданады. Коммуникативтік құзыреттілік. Білім қорын өзге де ақпараттар арқылы жетілдіріп,толықтыруға дағдыланады. жазбаша берілген тапсырмаларды орындайды. |
|
Ү. Жаңа білімді бекіту |
|
|
|
|
ҮІ. Үйге тапсырма. |
Қайталау. Қоштасу. |
Үй тапсырмаларын жазып алады . мұғалімнің айтқанын тындайды. Қоштасады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысымның қатты денелер,сұйықтар,газдар арқылы берілуі
Қысымның қатты денелер,сұйықтар,газдар арқылы берілуі
|
Оқытушы |
|
|
Пәні |
Физика |
|
сынып |
7 |
|
Уақыты |
2 сабақ |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі.Паскаль заңы. |
|
Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері А) ақпараттық құзыреттілік Ә)проблеманы шешу құзыреттілігі Б) коммуникативтік құзыреттілік |
Қысымның анықтамасын, қысымның қатты денелерде, сұйқтарда, газдардағы негізгі қасиеттерін айту арқылы, тақырыпқа сәйкес материалды құрастыру. Оқушылардың күтілітін нәтижеге бағытталған ақыл-ой әрекетін проблема қою және оны педагогикалық технологиялар қолданып шешу арқылы ұйымдастыру; Қысымның негізгі үй шаруасындағы пайдалануын айта отырып, Паскаль заңдарын пайдаланып, ауызша-жазбаша қарым-қатынас жасауға үйрету. |
|
Сабақтың типі |
Аралас |
|
Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар |
Ақпараттық-коммуниативтік технология |
|
Сабақтың әдісі: |
Сөздік әдісі, оқу ақпараттарын іздеп табу, талдау, жүйелеу. |
|
Пәнаралық байланыс: |
Математика , физика, |
|
Оқыту құралдары: |
Белсенді тақта, компьютер,мультимедиялық проектор. |
|
Сабақтың барысы: |
Оқытушының қызметі |
Оқушының қызметі |
Күтілетін нәтиже |
|
І. Ұйымдастыру бөлімі |
-амандасу, -түгендеу, -оқу құралдарының дайындығын тексеру |
-амандасу, -кезекшілік қызметтерін атқару, -оқу құралдарын дайындау |
Коммуникативтік құзыреттілік- Оқушы мен оқытушы арасында өзара түсіністік қалыптасады. Проблеманы шешу құзыреттілігі –сыныптағы оқушылардың тақырып бойынша негізгі ақпараттарды ұғынуына жағдай жасау. |
|
Үй тапсырмасын тексеру ІІІ.Өткен материалды қайталау арқылы жаңа материалды қабылдауға дайындық ІҮ. Жаңа материалды түсіндіру |
. |
|
Ақпараттық құзыреттілік. Толқындар мен тербеліс туралы білімдерін кеңейтеді,есептерге анализ жасау,сұрыптау арқылы есептерді шығарады . Проблеманы шешу құзыреттілігі. Өз бетімен берілген тапсырмаларды орындап,түсінгендерін талдайды және есептерде қолданады. Коммуникативтік құзыреттілік. Білім қорын өзге де ақпараттар арқылы жетілдіріп,толықтыруға дағдыланады. жазбаша берілген тапсырмаларды орындайды. |
|
Ү. Жаңа білімді бекіту |
|
|
|
|
ҮІ. Үйге тапсырма. |
Қайталау. Қоштасу. |
Үй тапсырмаларын жазып алады . мұғалімнің айтқанын тындайды. Қоштасады. |
|
шағым қалдыра аласыз













