|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Омарова А.С. Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қытай авторлары үйсіндер туралы не жазды? |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): |
5.1.2.2. Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Үйсіндердің әлеуметтік топтарын сипаттайды. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым көпшілігі: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйсіндердің әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйсіндердің әлеуметтік топтары мен қазіргі әлеуметтік топтарды салыстырады. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Қазақ халқының тарихын білуге, құрметтеуге тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниежүзі тарихы – «Ежелгі Қытай» |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Үйсін мемлекеті туралы біледі.
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Минут |
Сыныпты топқа бөлу: «Поэзиялық бөлініс» әдісі екі топқа бөлінеді. Үйсін мемлекеттік бірлестігі туралы «Аққу әні» өлеңі.
Тақырыпты анықтағанннан кейін оқу мақсатымен таныстыру:
|
Өлең жолдары жазылған қиынды қағаздар, компьютер, бейнефильм https:/youtu.be/LUBr30Eiac, слайд, суреттер, оқулық, маркер, желім, флипчарт |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Минут минут Минут |
1-тапсырма: Суретке қарай отырып үйсіндердің әлеуметтік топтарын сипаттап, әңгіме құрастырыңыз.
Орташа деңгейлі оқушылар үшін: әңгіме құрастыруға арналған сұрақтар
Тапсырманы орындауга мазасызданып отырған оқушылар үшін: «Тарихи диктант» әдісі арқылы сөйлемдерді толықтыру тапсырмасы ұсынылады.
Өзін-өзі бағалау бетшесі
2-тапсырма: Үйсіндердің әлеуметтік топтары мен қазіргі әлеуметтік топтарды салыстырыңыз.
«Пікірлер базары» әдісі арқылы топтар өзара талқылау жүргізеді. ҚБ: «Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушылардың білу, түсіну деңгейі анықталады.
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
«ҚҚҚ» стратегиясы бойынша тақырыптың жан-жақты қамтылғандығына көз жеткізіледі.
|
Қима қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушының қажеттілігін ескеру мақсатында орта деңгейлі оқушы үшін әңгіме құрастыруға арналған сұрақтар берілді. Ал тапсырманы орындауға мазасызданып отырған оқушы үшін «Тарихи диктант» әдісі арқылы тапсырма ұсынылады. |
Өзін-өзі бағалау үшін дескрипторларды қолдануды жоспарладым. Сабақ барысында оқушылардың білу, түсіну деңгейін анықтау мақсатында «Серпілген сауал» әдісін қолданамын. Оқушылардың сабақты қортыныдылуы үшін «ҚҚҚ» кері байланысын жоспарладым.
|
Сабақ барысында оқушыларға компьтермен жұмыс жасағанда, АКТ қолданғанда қауіпсіздік ережесін сақтау. |
||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қытай авторлары үйсіндер туралы не жазды? ашық сабақ
Қытай авторлары үйсіндер туралы не жазды? ашық сабақ
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Омарова А.С. Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қытай авторлары үйсіндер туралы не жазды? |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): |
5.1.2.2. Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Үйсіндердің әлеуметтік топтарын сипаттайды. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым көпшілігі: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйсіндердің әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйсіндердің әлеуметтік топтары мен қазіргі әлеуметтік топтарды салыстырады. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Қазақ халқының тарихын білуге, құрметтеуге тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниежүзі тарихы – «Ежелгі Қытай» |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Үйсін мемлекеті туралы біледі.
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Минут |
Сыныпты топқа бөлу: «Поэзиялық бөлініс» әдісі екі топқа бөлінеді. Үйсін мемлекеттік бірлестігі туралы «Аққу әні» өлеңі.
Тақырыпты анықтағанннан кейін оқу мақсатымен таныстыру:
|
Өлең жолдары жазылған қиынды қағаздар, компьютер, бейнефильм https:/youtu.be/LUBr30Eiac, слайд, суреттер, оқулық, маркер, желім, флипчарт |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Минут минут Минут |
1-тапсырма: Суретке қарай отырып үйсіндердің әлеуметтік топтарын сипаттап, әңгіме құрастырыңыз.
Орташа деңгейлі оқушылар үшін: әңгіме құрастыруға арналған сұрақтар
Тапсырманы орындауга мазасызданып отырған оқушылар үшін: «Тарихи диктант» әдісі арқылы сөйлемдерді толықтыру тапсырмасы ұсынылады.
Өзін-өзі бағалау бетшесі
2-тапсырма: Үйсіндердің әлеуметтік топтары мен қазіргі әлеуметтік топтарды салыстырыңыз.
«Пікірлер базары» әдісі арқылы топтар өзара талқылау жүргізеді. ҚБ: «Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушылардың білу, түсіну деңгейі анықталады.
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
«ҚҚҚ» стратегиясы бойынша тақырыптың жан-жақты қамтылғандығына көз жеткізіледі.
|
Қима қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушының қажеттілігін ескеру мақсатында орта деңгейлі оқушы үшін әңгіме құрастыруға арналған сұрақтар берілді. Ал тапсырманы орындауға мазасызданып отырған оқушы үшін «Тарихи диктант» әдісі арқылы тапсырма ұсынылады. |
Өзін-өзі бағалау үшін дескрипторларды қолдануды жоспарладым. Сабақ барысында оқушылардың білу, түсіну деңгейін анықтау мақсатында «Серпілген сауал» әдісін қолданамын. Оқушылардың сабақты қортыныдылуы үшін «ҚҚҚ» кері байланысын жоспарладым.
|
Сабақ барысында оқушыларға компьтермен жұмыс жасағанда, АКТ қолданғанда қауіпсіздік ережесін сақтау. |
||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














