Қытай авторлары үйсіндер туралы не жазды? ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қытай авторлары үйсіндер туралы не жазды? ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қытай авторлары үйсіндер туралы не жазды? ашық сабаққа жаңартылған бағдарлама бойынша ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Омарова А.С.

Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Қытай авторлары үйсіндер туралы не жазды?

Сабақ негізделген

оқу мақсаты (мақсаттары):

5.1.2.2. Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Үйсіндердің әлеуметтік топтарын сипаттайды.

Оқушылардың басым көпшілігі:

Үйсіндердің әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді.

Кейбір оқушылар:

Үйсіндердің әлеуметтік топтары мен қазіргі әлеуметтік топтарды салыстырады.


Бағалау критерийі

  • Үйсіндердің әлеуметтік топтарын сипаттап, ерекшеліктерін түсіндіреді.

  • Үйсіндердің әлеуметтік топтары мен қазіргі әлеуметтік топтарды салыстыра алады.


Тілдік мақсаттар

  • Диалогқа арналған тармақтар: Оқушылар үйсіндердің әлеуметтік топтарының ерекшеліктерін түсіндіріп айта алады.

  • Жазылым арналған тіркестер: Үйсіндердің әлеуметтік топтары мен қазіргі әлеуметтік топтарды салыстырып жазады.

  • Терминология: гуньмо, бектер, рубасы, жауынгер, абыз, әскербасы


Құндылықтарға баулу

Қазақ халқының тарихын білуге, құрметтеуге тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Дүниежүзі тарихы – «Ежелгі Қытай»

Алдыңғы білім

Үйсін мемлекеті туралы біледі.


Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы



Минут

Сыныпты топқа бөлу: «Поэзиялық бөлініс» әдісі екі топқа бөлінеді. Үйсін мемлекеттік бірлестігі туралы «Аққу әні» өлеңі.


  • Ширату: Оқушылардың қызығушылығын ояту үшін «Үйсіндер» бейнефильмі «Бейнеталдау» әдісі арқылы ұсынылып, бейнефильм не жөнінде болғандығы туралы пікірлері сұралады:

  1. Бейнефильмнен не түсіндіңіз?

  2. Бейнефильмді көре отырып, қандай қорытынды шығардыңыз?


Тақырыпты анықтағанннан кейін оқу мақсатымен таныстыру:

  • Оқу мақсаты: Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру

Өлең жолдары жазылған қиынды қағаздар,

компьютер, бейнефильм https:/youtu.be/LUBr30Eiac, слайд,

суреттер, оқулық,

маркер, желім,

флипчарт

Сабақтың ортасы




Минут




































минут







Минут

1-тапсырма: Суретке қарай отырып үйсіндердің әлеуметтік топтарын сипаттап, әңгіме құрастырыңыз.

  • Әдісі: «Суретті домино»


Орташа деңгейлі оқушылар үшін: әңгіме құрастыруға арналған сұрақтар

  1. Бұл суретте не бейнеленген деп ойлайсыздар?

  2. Бұл суреттердің өзара қандай байланысы бар?

  3. Бұл суреттерден не байқадыңыздар?


Тапсырманы орындауга мазасызданып отырған оқушылар үшін: «Тарихи диктант» әдісі арқылы сөйлемдерді толықтыру тапсырмасы ұсынылады.


Бағалау критерийі

Дескриптор

Үйсіндердің әлеуметтік топтарын сипаттап, ерекшеліктерін түсіндіреді.

  • Суреттерді тізбектеп құрастырады.

  • Үйсіндердің әлеуметтік топтары туралы әңгімелейді.

  • Әлеуметтік топтардың ерешеліктерін түсіндіреді.



Өзін-өзі бағалау бетшесі


Өзін-өзі бағалау

Ия

Жоқ

Суреттерді тізбектеп құрастырдым



Үйсіндердің әлеуметтік топтары туралы әңгімелеп жаздым



Әлеуметтік топтардың ерешеліктерін түсіндірдім




2-тапсырма: Үйсіндердің әлеуметтік топтары мен қазіргі әлеуметтік топтарды салыстырыңыз.

  • Әдісі: «Ұқсастық пен даралық кестесі»




Ұқсастық

Даралық




Бағалау критерийі

Дескриптор


Үйсіндердің әлеуметтік топтары мен қазіргі әлеуметтік топтарды салыстыра алады.

  • Үйсіндердің әлеуметтік топтарының ерекшеліктерін анықтайды.

  • Қазіргі әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін айтады.

  • Үйсіндердің әлеуметтік топтары мен қазіргі әлеуметтік топтардың ұқсастығы мен айырма-шылығын анықтайды.

«Пікірлер базары» әдісі арқылы топтар өзара талқылау жүргізеді.

ҚБ: «Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушылардың білу, түсіну деңгейі анықталады.



Сабақтың соңы








  • Кері байланыс:

«ҚҚҚ» стратегиясы бойынша тақырыптың жан-жақты қамтылғандығына көз жеткізіледі.


Маған қызық болған екі нәрсе

Маған құнды болған екі нәрсе

Маған қиын болған екі нәрсе





Қима қағаздар

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Оқушының қажеттілігін ескеру мақсатында орта деңгейлі оқушы үшін әңгіме құрастыруға арналған сұрақтар берілді. Ал тапсырманы орындауға мазасызданып отырған оқушы үшін «Тарихи диктант» әдісі арқылы тапсырма ұсынылады.

Өзін-өзі бағалау үшін дескрипторларды қолдануды жоспарладым.

Сабақ барысында оқушылардың білу, түсіну деңгейін анықтау мақсатында «Серпілген сауал» әдісін қолданамын.

Оқушылардың сабақты қортыныдылуы үшін «ҚҚҚ» кері байланысын жоспарладым.



Сабақ барысында оқушыларға компьтермен жұмыс жасағанда, АКТ қолданғанда қауіпсіздік ережесін сақтау.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.11.2024
198
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі