Материалдар / Қытай авторлары үйсіндер туралы не жазды? ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қытай авторлары үйсіндер туралы не жазды? ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қытай авторлары үйсіндер туралы не жазды? ашық сабаққа жаңартылған бағдарлама бойынша ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2024
111
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Омарова А.С.

Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Қытай авторлары үйсіндер туралы не жазды?

Сабақ негізделген

оқу мақсаты (мақсаттары):

5.1.2.2. Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Үйсіндердің әлеуметтік топтарын сипаттайды.

Оқушылардың басым көпшілігі:

Үйсіндердің әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді.

Кейбір оқушылар:

Үйсіндердің әлеуметтік топтары мен қазіргі әлеуметтік топтарды салыстырады.


Бағалау критерийі

  • Үйсіндердің әлеуметтік топтарын сипаттап, ерекшеліктерін түсіндіреді.

  • Үйсіндердің әлеуметтік топтары мен қазіргі әлеуметтік топтарды салыстыра алады.


Тілдік мақсаттар

  • Диалогқа арналған тармақтар: Оқушылар үйсіндердің әлеуметтік топтарының ерекшеліктерін түсіндіріп айта алады.

  • Жазылым арналған тіркестер: Үйсіндердің әлеуметтік топтары мен қазіргі әлеуметтік топтарды салыстырып жазады.

  • Терминология: гуньмо, бектер, рубасы, жауынгер, абыз, әскербасы


Құндылықтарға баулу

Қазақ халқының тарихын білуге, құрметтеуге тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Дүниежүзі тарихы – «Ежелгі Қытай»

Алдыңғы білім

Үйсін мемлекеті туралы біледі.


Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы



Минут

Сыныпты топқа бөлу: «Поэзиялық бөлініс» әдісі екі топқа бөлінеді. Үйсін мемлекеттік бірлестігі туралы «Аққу әні» өлеңі.


  • Ширату: Оқушылардың қызығушылығын ояту үшін «Үйсіндер» бейнефильмі «Бейнеталдау» әдісі арқылы ұсынылып, бейнефильм не жөнінде болғандығы туралы пікірлері сұралады:

  1. Бейнефильмнен не түсіндіңіз?

  2. Бейнефильмді көре отырып, қандай қорытынды шығардыңыз?


Тақырыпты анықтағанннан кейін оқу мақсатымен таныстыру:

  • Оқу мақсаты: Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру

Өлең жолдары жазылған қиынды қағаздар,

компьютер, бейнефильм https:/youtu.be/LUBr30Eiac, слайд,

суреттер, оқулық,

маркер, желім,

флипчарт

Сабақтың ортасы




Минут




































минут







Минут

1-тапсырма: Суретке қарай отырып үйсіндердің әлеуметтік топтарын сипаттап, әңгіме құрастырыңыз.

  • Әдісі: «Суретті домино»


Орташа деңгейлі оқушылар үшін: әңгіме құрастыруға арналған сұрақтар

  1. Бұл суретте не бейнеленген деп ойлайсыздар?

  2. Бұл суреттердің өзара қандай байланысы бар?

  3. Бұл суреттерден не байқадыңыздар?


Тапсырманы орындауга мазасызданып отырған оқушылар үшін: «Тарихи диктант» әдісі арқылы сөйлемдерді толықтыру тапсырмасы ұсынылады.


Бағалау критерийі

Дескриптор

Үйсіндердің әлеуметтік топтарын сипаттап, ерекшеліктерін түсіндіреді.

  • Суреттерді тізбектеп құрастырады.

  • Үйсіндердің әлеуметтік топтары туралы әңгімелейді.

  • Әлеуметтік топтардың ерешеліктерін түсіндіреді.



Өзін-өзі бағалау бетшесі


Өзін-өзі бағалау

Ия

Жоқ

Суреттерді тізбектеп құрастырдым



Үйсіндердің әлеуметтік топтары туралы әңгімелеп жаздым



Әлеуметтік топтардың ерешеліктерін түсіндірдім




2-тапсырма: Үйсіндердің әлеуметтік топтары мен қазіргі әлеуметтік топтарды салыстырыңыз.

  • Әдісі: «Ұқсастық пен даралық кестесі»




Ұқсастық

Даралық




Бағалау критерийі

Дескриптор


Үйсіндердің әлеуметтік топтары мен қазіргі әлеуметтік топтарды салыстыра алады.

  • Үйсіндердің әлеуметтік топтарының ерекшеліктерін анықтайды.

  • Қазіргі әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін айтады.

  • Үйсіндердің әлеуметтік топтары мен қазіргі әлеуметтік топтардың ұқсастығы мен айырма-шылығын анықтайды.

«Пікірлер базары» әдісі арқылы топтар өзара талқылау жүргізеді.

ҚБ: «Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушылардың білу, түсіну деңгейі анықталады.



Сабақтың соңы








  • Кері байланыс:

«ҚҚҚ» стратегиясы бойынша тақырыптың жан-жақты қамтылғандығына көз жеткізіледі.


Маған қызық болған екі нәрсе

Маған құнды болған екі нәрсе

Маған қиын болған екі нәрсе





Қима қағаздар

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Оқушының қажеттілігін ескеру мақсатында орта деңгейлі оқушы үшін әңгіме құрастыруға арналған сұрақтар берілді. Ал тапсырманы орындауға мазасызданып отырған оқушы үшін «Тарихи диктант» әдісі арқылы тапсырма ұсынылады.

Өзін-өзі бағалау үшін дескрипторларды қолдануды жоспарладым.

Сабақ барысында оқушылардың білу, түсіну деңгейін анықтау мақсатында «Серпілген сауал» әдісін қолданамын.

Оқушылардың сабақты қортыныдылуы үшін «ҚҚҚ» кері байланысын жоспарладым.



Сабақ барысында оқушыларға компьтермен жұмыс жасағанда, АКТ қолданғанда қауіпсіздік ережесін сақтау.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!