Қытайлықтар ғылыми білімдерін қалай пайдаланды

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қытайлықтар ғылыми білімдерін қалай пайдаланды

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға және мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ:

Түркістан қаласы

27 жалпы орта мектеп

Пәні: Дүниежүзі тарихы

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ахметова Гулзира

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Қытайлықтар ғылыми білімдерін қалай пайдаланды

Сабақ негізделген оқу Мақсаты

5.2.4.2. Ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Ежелгі Қытайдағы астрономия,арфметика,медицина ғылымдарының дамуын түсіндіреді

Оқушылардың басым бөлігі: Қытай өнертабыстарының қағаз,сейсмограф,компастың қалай пайдаланылғандығын анықтайды

Кейбір оқушылар. Ежелгі Қытайдағы ғылыми өнертабыстардың маңыздылығын бағалайды.

Бағалау критерийлері

1.Оқушылар Ежелгі Қытайдағы ғылымдардың қалай пайда болғандығын сипаттайды;

2. Қытай өнер табыстарының қағаз,сейсмограф,компастың қалай пайдаланылғандығын анықтайды

3. Ежелгі Қытайдағы астрономия,арфметика,медицина ғылымдарының дамуын түсіндіреді



Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер:

  • Құбылнама, сейсмограф,арифметика, геометрия, астрономия,инемен емдеу.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Ежелгі қытайлықтардың шаруашылық қызметі мынадай…. ......ғылым 2.Өнер табысының пайда болуына нелер əсер етті

Қытай өнер табыстарының маңыздылығы неде?

Оқылым ,жазылым,тыңдалым,айтылымбойынша ұсыныстар:

Оқылым ,жазылым: Мәтінмен танысады, топпен жұмыс жасай отырып тақырыпты оқиды,дәптерге термин сөздерді жазамыз.

Тыңдалым дағдысы:бейнеролик көру арқылы ,Қытайдын ерте заманғы ғылым жүйесінің дамуына қосқан үлесін зерттейді, шаруашылық қызметтің ғылымның пайда болуы мен дамуына тигізген əсері туралы қорытынды жасайды.

Айтылым дағдысы:«Эксперттер кездесуі» әдісі яғни бір оқушыдан шығып өз сұрақтарын талқылайды,алған жауаптарды топ ішінде қарастырады.

Құндылықтарға баулу

Мәңгілік ел идеясының алтыншы құндылығы:Тарихи бұрынғы шаққа құрмет; ортақ зерттеу үшін оқушылардың бірігуі;ел бірлігін сақтауға,мәдениетімізге құрметпен қарауға баулу.

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы,география, еңбек.

Тақырып бойынша алдыңғы білім

5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау

Жоспар

Жоспарлаған

уақыт

Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі

жоспарланған жаттығулармен қатар

ескертпелерді жазыңыз)



Ресурстар


Басталуы



1-кезең

3 мин






7 мин









2 кезең

10 мин

Кіріспе

Ұйымдастыру кезеңі.

-Сәлемдесу, балалардың көңіл күйін анықтау; Оқушылардың жылдамдық, шапшаңдық дағдыларын дамыту үшін 5 секундта бірнеше адаммен үш тілде сәлемдесу тапсырмасын беру.

Топқа бөлу:Оқушылырды фигуралар арқылы топқа бөлемін.

1- топ Арифметика »

ІІ топ-«Астрономия»

ІІІ топ-«Медицина

2.Үй тапсырмасы бойынша« Интерьвю алу әдісін »пайдалану: сұрақ – жауап арқылы тексеру.

3.Жаңа сабақ. «Құпия заттар» Болжам тренингі

Оқушыларға заттарды көрсетеміз (компас, батпырауық, қолшатыр, қағаз), олардың не екенін және сабақпен қандай байланысы барын сұраймын. Осылайша оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын оятып, оқушылардың тарапынан жаңа сабақтың тақырыбын ашамыз


Тыңдалым:Жаңа сабақты интерактив тақта пайдалана өтырып тақырыпты ашу үшін Ежелгі Қытай туралы бейнеролик көрсету.

Білу: 1.«Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы.Жұптық жұмыс (Ой қозғау) жазылым дағдысы:

1-топ Арифметика


2-топ Астрономия




3-топ Медицина


1.Суретте не көрсетілген?

2.Аталған нысандардың атқаратын қызметтері қандай?

3.Сурет қандай құбылысты,заңды сипаттайды?

4.Өзара байланыстары қандай?

Мақсаты:Суреттер арқылы берілген оқу материалдарының меңгеру үшін оларды жіктеп өзара байланысын анықтау.

1.Дескрипторлар1.Ежелгі Қытайдағы ғылыми өнертабыстарды біледі – 1 балл

2.Құбылнама,сейсмограф,фарфор,жібектің,қағаздың шығу тарихын біледі – 1 балл

НИШ 5 сыынп Оқулықтың авторлары

С.Р Ахметова А.М.Ибраева

А.А.Құрлымбетова А.С Мағзұмова А. М Марқабаева оқулық, жұмыс дәптері







Ортасы


2-кезең 10мин













Оқылым дағдысы:Оқулық мәтінімен жұмыс.

Айтылым дағдысы:«Эксперттер кездесуі» әдісі яғни бір оқушыдан шығып өз сұрақтарын талқылайды,алған жауаптарды топ ішінде қарастырады»мәтінді оқиды,әр топқа арнайы тапсырмалар беріп сол тапсырмалар төңірегіңде оқушылар талдайды.

«Эксперттер кездесуі» әдісі арқылы (бір –бірімен байланысты тізбектелген сұрақ)арқылы сұрақ қою:

«С»-құбылнама туралы алғашқы мәлімет қай жылдары пайда болған?

«В»-құбылнама қалай және қандай принциппен істелінді

«А»-құбылнаманың жұмысын ғылымның қай саласы зерттейді?

Түсіну:топтық жұмыс: шаруашылықтың түрлі салаларында қолданылуына қатысты кесте толтыру тапсырылады

Астрономия

Арфметика

медицина


Егіншілік

Әскери іс

Әскери іс

Мал шаруа

Шылығы

Мал шаруа

шылығы

Әкімшілік пен

Басқару

Суландыру

Әкімшілік пен басқару

Сауда

Тоқымашылық

сауда

инемен емдеу

Әскери іс

Егіншілік

құрылыс


Мақсаты:Оқушылардың топ болып тапсырманы орындайды,ойын еркін жеткізеді тақырыпты түсінеді.

2.Дескрипторлар

  1. Матемаика,астрономия,медицина саласында ашылған жаңалықтарды біледі - 1балл

  2. Сол дәуірдегі адамдардың қандай кәсіптермен айналысқанын біледі-1балл



Оқулық,

маркерлер,

плакаттар,

стикерлер,

үлестірме қағаздар,

интерактивті тақта

Аяқталуы


4-кезең

10 минут










талдау:

«Өрмекші торы»әдісі арқылы жаңа тақырыпты бекіту. Топтағы әр бір оқушы кезекпен сұрақ қою арқылы жаңа сабақты талқылайды.

Мақсаты:Оқушылардың есте сақтау қабілетін дамытады.

Дескрипторлар

1

Ежелгі Қытайда қандай ғылымдар пайда болғанын біледі

1 балл

2

Матемаика,астрономия,медицина саласында ашылған жаңалықтарды біледі

1 балл

3

Білімнің шаруашылықтың қай салаларында қолданылуын біледі

1балл


4

Ежелгі Қытайдағы ғылыми өнертабыстарды біледі

1балл


5

Ғылыми өнертабыстардың ежелгі қоғамдағы маңыздылығын біледі

1 балл


6

Құбылнама,сейсмограф,фарфор,жібектің қағаздың шығу тарихын біледі


1 балл


Кері байланыс.


Топ мүшелері «Бағдаршам» арқылы бағалайды

Бұл оқушылардың өздерінің қаншалықты түсінгенін көрсету .

Бағалау. Критериалды бағалау.


Үйге тапсырма: Ежелгіқытайлардыңғылыми өнер табыстары қоғам үшін қандай маңызы болды эссе жазу






Қосымша ақпарат:

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

Оқушылардың басым бөлігіне «Спиральді білім беру» қағидаты негізінде тарихи түсінік қалыптастыру бойынша жұмыс жүргіздім. Ақпаратпен суретпен жұмыс жасау,«Эксперттер кездесуі» әдісі арқылы (бір –бірімен байланысты тізбектелген сұрақ)арқылы сұрақ қою:

«С»-құбылнама туралы алғашқы мәлімет қай жылдары пайда болған?

«В»-құбылнама қалай және қандай принциппен істелінді

«А»-құбылнаманың жұмысын ғылымның қайсаласы зерттейді?

Бағалау дискрипторлары арқылы,

бас бармақ,бағдаршам арқылы жүзеге асырдым


Пәнаралық байланыс Қазақстан тарихы,география, еңбек. Топ ережесін таныстырылды Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланысты жүзеге асырылды

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.









Қорытынды бағамдау.

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1: топтық жұмыс

2:.кестемен жұмыс

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1: бағалау

2: деңгейлік тапсырмалар

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.






















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2018
1064
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі