Пәннің аты | Уақыты:14-18.01.2019 ж2 оқу жылы | Кабинет: 107 | Мұғалім:Джусибалиева Б.Л. |
Сабақтың тақырыбы | Қуыршақ жасау және декорациялар дайындау |
Сабақтың жабдығы | Әр түрлі материалдар: картон, желім, бояу, қарындаштар, қалдық маталар. |
Жалпы мақсаттар | Декорациялар, дыбыстық талдау және музыкалық сүйемелдеу.Белгіленген сәндік бөлшектермен және музыкалық сүйемелдеумен дайындалу. Пъесаға керекті декорацияларды дайындау барысында өз ойларын жеткізе білу қабілеттерін дамыту Оқушыларды бірін бірі тыңдай білуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу . |
Оқыту нәтижесі | Бірлесе әрекет ету тәсілдерін игереді; қуыршақ жасауда және декорациялар дайындауда белсенділік көрсетеді. |
Топқа бөлу | Ертегі кейіпкерлері бойынша топқа бөлу. |
|
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурс |
Ынтымақтастық атмосферасы | Қол алысып қане біз,Достасайық бәрімізАйтарым бар сендерге,Тез тұрыңдар шеңбергеБалаларды шаттық шеңберіне тұрғызып, бір біріне жақсы тілектер айтқызу. | Балалар шеңберге тұрып, бір біріне жақсы тілектер айтады. |
|
Үй тапсырмасын сұрау. | І. Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа оқушыларды әзірлеу, оқу құралдарын түгелдеу. |
|
|
Қызығушылығын ояту | Балалармен өткен ертегілер туралы әңгімелесу. |
|
|
Мағынаны тану | Балалармен қалдық материалдардан декорациялапр дайындау.
| Балалар қызығушылық танытады. |
|
Сергіту сәті | Сергіту сәті:Еркін ұста денеңдіТарсылдатпай едендіОрнымыздан тұрып апЖүгірейік бір уақ.Бір, екі, үш, бір, екі, үшАяқты алға созайықТік көтеріп қозғайықТым сылбыр да болмайықАлға қарай озбайықБір, екі, үш, бір, екі, үш | Ой сергітеді,шаршағандары басылады
|
|
Ой толғаныс | Сабақ барысында оқушы пікірін ескеру.
| Әр оқушы өз көзқарасын білдіреді. |
|
Үйге тапсырма | Пъесаға керекті қалдық материалдар әкелу. | Оқушы ізденісі. |
|
Бағалау | Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды бағалау |
|
|
Кері байланыс | | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады | Смайликтер |