Материалдар / Қуыршаққа үй жасау Құрастыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қуыршаққа үй жасау Құрастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларды құрылыс материалдарымен жұмыс жасауға үйрету, олардың түсін, пішінін, көлемін ажырата алуға дағдыландыру, педагогтің ұсынған шарты бойынша құрылыс материалдарын кеңістікте дұрыс орналастыра отырып үйдің қабырғасын, шатырын құрастыра білуге үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2022
289
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1 сәбилер «» тобы

Білім беру саласы: Таным

Бөлімдері: Құрастыру

Тақырып: «Қуыршаққа үй жасау»

Мақсаты: Балаларды құрылыс материалдарымен жұмыс жасауға үйрету, олардың түсін, пішінін, көлемін ажырата алуға дағдыландыру, педагогтің ұсынған шарты бойынша құрылыс материалдарын кеңістікте дұрыс орналастыра отырып үйдің қабырғасын, шатырын құрастыра білуге үйрету.

Сөздік жұмыс: қабырға

Билингвальді компонент: үй – дом



Іс – әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің әрекеті

Балалардың әрекеті

Мотивациялық - қозғаушы

Балалар, қуыршақ неге жылап отыр? Көмектесейік пе? Сен ұайымдама, Диас, балалар саған қазір көмектеседі


Балалар келіседі.

Ұйымдастырушылық – ізденушілік

Су-джок доптармен жаттығу жасайды.

Педагог үлгі суреттен үйді көрсетіп, қанша текшеден және қандай құрылыс материалдары пайдаланылатынын айтады. Үй жасауға арналған құрылыс материалдарын таңдайды.

Педагог үйді қалай құрастыруға болатынын текшені алып, оның үстіне үшбұрышты орналастыруды ұсынады.

Үстел үстіне қалай орналастыруға болатынын айтады, ұсақ ойыншықтарды таратып береді. Педагог балалардың құрылыстарын мұқият қарап, дұрыс орналастыруына мән беріп, бақылау мен басшылық жасайды, қажет болғандарға көмек көрсетеді.

«Үйде кім бар?» деген сауал қояды.

«Кімнің үйі?» ойыны.



Тәрбиешімен бірге

жаттығу жасайды.



Мұқият тындайды.








Балалар кірпішті алып қабырғасын қояды,

үшбұрышты орналастырады.



Рефлексивті – түзетуші

Балалардың өздері не жасағандары жайында сұрайды, құрылыстарынңы аттарын атауды, қандай құрылыс материалдарын пайдаланғанын айтқызады. Бар балалардан сұрайды.

Балалар өздерінің жасаған құрылыстары жайында көңіл күйлерін білдіреді. Не жасағанын айтады.



Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек: құрылысты жасауды меңгереді және оны іс – әрекет барысында көрсете алады.

Нені игеру керек: Үй жасауға қандай құрылыс материалдарын пайдаланатынын түсінеді.

Нені біледі: Құрылыс материалдарымен жұмыс жасауда оны көлемі, пішініне сәйкес кеңістікте дұрыс орналастыра білуге дағдыланады.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!