Білім беру саласы: Таным
Бөлімдері: Құрастыру
Тақырып: «Қуыршаққа үй жасау»
Мақсаты: Балаларды құрылыс материалдарымен жұмыс жасауға үйрету, олардың түсін, пішінін, көлемін ажырата алуға дағдыландыру, педагогтің ұсынған шарты бойынша құрылыс материалдарын кеңістікте дұрыс орналастыра отырып үйдің қабырғасын, шатырын құрастыра білуге үйрету.
Сөздік жұмыс: қабырға
Билингвальді компонент: үй – дом
|
Іс – әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық - қозғаушы |
Балалар, қуыршақ неге жылап отыр? Көмектесейік пе? Сен ұайымдама, Диас, балалар саған қазір көмектеседі |
Балалар келіседі. |
|
Ұйымдастырушылық – ізденушілік |
Су-джок доптармен жаттығу жасайды. Педагог үлгі суреттен үйді көрсетіп, қанша текшеден және қандай құрылыс материалдары пайдаланылатынын айтады. Үй жасауға арналған құрылыс материалдарын таңдайды. Педагог үйді қалай құрастыруға болатынын текшені алып, оның үстіне үшбұрышты орналастыруды ұсынады. Үстел үстіне қалай орналастыруға болатынын айтады, ұсақ ойыншықтарды таратып береді. Педагог балалардың құрылыстарын мұқият қарап, дұрыс орналастыруына мән беріп, бақылау мен басшылық жасайды, қажет болғандарға көмек көрсетеді. «Үйде кім бар?» деген сауал қояды. «Кімнің үйі?» ойыны. |
Тәрбиешімен бірге жаттығу жасайды. Мұқият тындайды. Балалар кірпішті алып қабырғасын қояды, үшбұрышты орналастырады. |
|
Рефлексивті – түзетуші |
Балалардың өздері не жасағандары жайында сұрайды, құрылыстарынңы аттарын атауды, қандай құрылыс материалдарын пайдаланғанын айтқызады. Бар балалардан сұрайды. |
Балалар өздерінің жасаған құрылыстары жайында көңіл күйлерін білдіреді. Не жасағанын айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: құрылысты жасауды меңгереді және оны іс – әрекет барысында көрсете алады.
Нені игеру керек: Үй жасауға қандай құрылыс материалдарын пайдаланатынын түсінеді.
Нені біледі: Құрылыс материалдарымен жұмыс жасауда оны көлемі, пішініне сәйкес кеңістікте дұрыс орналастыра білуге дағдыланады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қуыршаққа үй жасау Құрастыру
Қуыршаққа үй жасау Құрастыру
Білім беру саласы: Таным
Бөлімдері: Құрастыру
Тақырып: «Қуыршаққа үй жасау»
Мақсаты: Балаларды құрылыс материалдарымен жұмыс жасауға үйрету, олардың түсін, пішінін, көлемін ажырата алуға дағдыландыру, педагогтің ұсынған шарты бойынша құрылыс материалдарын кеңістікте дұрыс орналастыра отырып үйдің қабырғасын, шатырын құрастыра білуге үйрету.
Сөздік жұмыс: қабырға
Билингвальді компонент: үй – дом
|
Іс – әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық - қозғаушы |
Балалар, қуыршақ неге жылап отыр? Көмектесейік пе? Сен ұайымдама, Диас, балалар саған қазір көмектеседі |
Балалар келіседі. |
|
Ұйымдастырушылық – ізденушілік |
Су-джок доптармен жаттығу жасайды. Педагог үлгі суреттен үйді көрсетіп, қанша текшеден және қандай құрылыс материалдары пайдаланылатынын айтады. Үй жасауға арналған құрылыс материалдарын таңдайды. Педагог үйді қалай құрастыруға болатынын текшені алып, оның үстіне үшбұрышты орналастыруды ұсынады. Үстел үстіне қалай орналастыруға болатынын айтады, ұсақ ойыншықтарды таратып береді. Педагог балалардың құрылыстарын мұқият қарап, дұрыс орналастыруына мән беріп, бақылау мен басшылық жасайды, қажет болғандарға көмек көрсетеді. «Үйде кім бар?» деген сауал қояды. «Кімнің үйі?» ойыны. |
Тәрбиешімен бірге жаттығу жасайды. Мұқият тындайды. Балалар кірпішті алып қабырғасын қояды, үшбұрышты орналастырады. |
|
Рефлексивті – түзетуші |
Балалардың өздері не жасағандары жайында сұрайды, құрылыстарынңы аттарын атауды, қандай құрылыс материалдарын пайдаланғанын айтқызады. Бар балалардан сұрайды. |
Балалар өздерінің жасаған құрылыстары жайында көңіл күйлерін білдіреді. Не жасағанын айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: құрылысты жасауды меңгереді және оны іс – әрекет барысында көрсете алады.
Нені игеру керек: Үй жасауға қандай құрылыс материалдарын пайдаланатынын түсінеді.
Нені біледі: Құрылыс материалдарымен жұмыс жасауда оны көлемі, пішініне сәйкес кеңістікте дұрыс орналастыра білуге дағдыланады.
шағым қалдыра аласыз













