Материалдар / Қызанақ пен алма

Қызанақ пен алма

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың айналадағы нәрсенің заттық көлемін пішінін, түсін биіктігін сақтай отыра суретін салуға баулу. Сурет салуда дәстүрдентыс әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Балалардың танымдылық іскерліктерге қызығушылығын тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2018
545
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылатын оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.Білім беру саласы: «Шығармашылық».Бөлімдері: Сурет салу.Тақырыбы: Қызанақ пен алма.Мақсаты: Балалардың айналадағы нәрсенің заттық көлемін пішінін, түсін биіктігін сақтай отыра суретін салуға баулу. Сурет салуда дәстүрдентыс әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Балалардың танымдылық іскерліктерге қызығушылығын тәрбиелеу. Көрнекілік: Қызанақ, алма немесе мулияж (әр баладан жеке),қарындаш,бояу,үлгі, өшіргіш, далап.
Іс әрекеткезеңдеріТәрбиешінің іс-әрекеттеріБалалардың іс-әрекеттері
Мотивац-оятушылықБалалардың назарын сабаққа аудару.Психологиялық сәт: Армысың сұлу күн Армысың ашық аспан Қайырлы күн, баршаға.Балалар шаттық шеңберінде көңілдері көтеріңкі болып, сабаққа зейін кояды,сипаттама бойынша досын табады.




Ұйымдастырушылық ізденушілік
Жаңа сабақпен таныстыру. Балалар шеңбер бойымен дөңгелене тұрып, «Дәміне қарай ажырат» ойынынан басталады. Олар қызанақ пен алманың дәміне қарай ажыратқан соң бүгінгі сабақта қызанақ пен алмаға қарап отырып оның суретін салатындықтарын хабарлау. Қызанақтың алманың адам ағзасына пайдалы ерекше дәрумендерге алайда көп жағдайда шар пішініне еске түсіретіндігін айтып түсіндіру. Балалар жұмыс үстелдеріндегі қызанақ пен алманы мұқият қарап шығып, пішінін түсін көлемін не нәрсеге ұқсас екендігін (шар, дөңгелек, сағатқа т.б.) анықтайды. Сергіту сәті:Балалардың өз беттерінше жұмыстары Балалар жаңа сабақты тыңдайды.



Сұрақтарға толық жауап береді.













Өз беттерінше жұмыс істейді
Рефлексиялық түзетушілікҚортындылау: Балалардың жұмыстарын талдап. Ең жақсы жасаған жұмыстарынан көрме ұйымдастыру.Мадақтау: Сабаққа өте жақсы қатысқан балаларды мадақтау, сабақты қортындылау. Сабақ соңында жауаптарына қарай мадақталады.
Күтілетін нәтиже:Нені біледі: Қызанақ пен алманы бейнелей білді.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ