Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Қызанақ пен алма
Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың айналадағы нәрсенің заттық көлемін пішінін, түсін биіктігін сақтай отыра суретін салуға баулу. Сурет салуда дәстүрдентыс әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Балалардың танымдылық іскерліктерге қызығушылығын тәрбиелеу.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ұйымдастырылатын оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.Білім беру саласы: «Шығармашылық».Бөлімдері: Сурет салу.Тақырыбы: Қызанақ пен алма.Мақсаты: Балалардың айналадағы нәрсенің заттық көлемін пішінін, түсін биіктігін сақтай отыра суретін салуға баулу. Сурет салуда дәстүрдентыс әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Балалардың танымдылық іскерліктерге қызығушылығын тәрбиелеу. Көрнекілік: Қызанақ, алма немесе мулияж (әр баладан жеке),қарындаш,бояу,үлгі, өшіргіш, далап.
Іс әрекеткезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеттері
Балалардың іс-әрекеттері
Мотивац-оятушылық
Балалардың назарын сабаққа аудару.Психологиялық сәт:Армысың сұлу күн Армысың ашық аспан Қайырлы күн, баршаға.
Балалар шаттық шеңберінде көңілдері көтеріңкі болып, сабаққа зейін кояды,сипаттама бойынша досын табады.
Ұйымдастырушылық ізденушілік
Жаңа сабақпен таныстыру. Балалар шеңбер бойымен дөңгелене тұрып, «Дәміне қарай ажырат» ойынынан басталады. Олар қызанақ пен алманың дәміне қарай ажыратқан соң бүгінгі сабақта қызанақ пен алмаға қарап отырып оның суретін салатындықтарын хабарлау. Қызанақтың алманың адам ағзасына пайдалы ерекше дәрумендерге алайда көп жағдайда шар пішініне еске түсіретіндігін айтып түсіндіру. Балалар жұмыс үстелдеріндегі қызанақ пен алманы мұқият қарап шығып, пішінін түсін көлемін не нәрсеге ұқсас екендігін (шар, дөңгелек, сағатқа т.б.) анықтайды. Сергіту сәті:Балалардың өз беттерінше жұмыстары
Балалар жаңа сабақты тыңдайды.
Сұрақтарға толық жауап береді.
Өз беттерінше жұмыс істейді
Рефлексиялық түзетушілік
Қортындылау: Балалардың жұмыстарын талдап. Ең жақсы жасаған жұмыстарынан көрме ұйымдастыру.Мадақтау:Сабаққа өте жақсы қатысқан балаларды мадақтау, сабақты қортындылау.
Сабақ соңында жауаптарына қарай мадақталады.
Күтілетін нәтиже:Нені біледі: Қызанақ пеналманы бейнелей білді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз