Материалдар / Қыздармен жұмыс жоспары

Қыздармен жұмыс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып жетекшілеріне қажетті қыздармен жұмыс жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
786
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспарСабақ жоспары

Пәні: Математика Мектеп: Шамалған станциясындағы қазақ орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталықпен коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Күні: 15.11.17жМұғалімнің аты-жөні: Закирова М
Сынып: 3 И Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыКестелік көбейту және бөлусеп(бөлудің,көбейтудің белгісіз компоненттерін табуға берілген)бойынша теңдеу құру және оны шешу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Бір таңбалы санға кестелік көбейтуді және бөлуді қайталау, көбейту кестесін жатқа білудегі білім деңгейлерін тексеру, алған біліктіліктерін тиянақтауға, ұғындыруға жағдай жасау. Логикалық есептер шешу арқылы балалардың ойлау қабілетін дамытуға ықпал ету.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар бір таңбалы санға кестелік көбейтуді және бөлу жайлы біледі, түсінеді.Оқушылардың басым бөлігі бір таңбалы санға кестелік көбейтуді және бөлуге өрнек құрастыра алады. Оны сабақ барысында қолдана алады.Кейбір оқушылар бір таңбалы санға кестелік көбейту мен бөлу жайлы талдап, жинақтап күнделікті өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері Кестелік көбейтуге және бөлуге есептер шығару.Есеп бойынша теңдеу құру және оны шешу.Өмірде пайдалана білу.
Тілдік мақсаттарКесінді – отрезок – line segment
Құндылықтарды дарыту Азаматтық жауапкершілік, еңбекқорлық,
Пәнаралық байланыста
АКТ қолдану дағдылары
Бастапқы білім

Кестелік көбейту және бөлу.Есеп(бөлудің,көбейтудің белгісіз компоненттерін табуға берілген)бойынша теңдеу құру және оны шешу










Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы5 мин

Психологиялық дайындық1-ереже. Сабақта бір-бірімізді тыңдаймыз! 2-ереже. Біреудің айтқанын қайталамаймыз! 3-ереже. Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз!4-ереже. Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз! Математикалық диктант.1) 3 пен 4-тің көбейтіндісін тап.2) 15 пен 5-тің бөліндісін тап3) 0 мен 20-ның көбейтіндісін тап4) 90 мен 90-ның бөліндісін тап5) 1 мен 36-ның көбейтіндісін тап.6) 0 мен 15-тің бөліндісін тап7) 1 мен 4-тің қосындысын 5 есе арттырЖауабы: 1) 12; 2) 3; 3) 0; 4) 1; 5) 36; 6) 0; 7) 25Оқушылар бүгінгі сабағымыздың мақсаты мыналар ( жоғарыда жазылған мақсаттар). Енді соған байланысты жетістік критерилерін анықтап алайық ( Жоғарыда аталған).

Сабақтың ортасы 30 мин

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. 1 – тапсырма. Мысалдарды шығар. Оқылым – жазылым.34+6*9-70 81/9*6 8*9+18 15*0/52-2*8+34 32/4*5 7*3+37 0*9/851-7*4-12 49/7*7 6*9+46 16*2/12-тапсырма. Кесінділер сыз. Әр оқушы жеке орындайды.А) 9 см9 см + 2 см = 11 см = 1 дм 1 см 11 смӘ) 8 см8 см : 4 = 2 см 2 см2 см + 3 см = 5 см 5 см3- тапсырма. Есепті шығар. Топтық жұмыс. Ш: 4 * 3 + 5 * 3 = 28 Ж: барлығы 28 алма4- тапсырма. Есепті шығар. Ш: 80 : 10 + 50 : 10 = 13 Ж: барлығы 13 бума. 5- тапсырма. Есеп шарты бойынша теңдеу құр және оны шеш. Жеке орындайды.б) х : 6 = 3 в) х : 5 = 12 х = 6 * 3 а = 12 * 5х = 18 а = 6018 : 6 = 60 : 5 = 12Ж: 18 мысал Ж: 60 м мата6- тапсырма. Есептерді шығар. Ш: 100м : 4 = 25 м 100 м : 5 = 20 м Ж: Марат 20 м, Қуаныш 25 м

Сабақтың соңы5 минҮй жұмысы : № 7 есеп 85 бет.

Саралау – сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?



Үлгерімі төмен оқушы кітаптің 1 – тапсырмасын орындайды. Оқушы тапсырманы толық сабақ соңына дейін орындаса (3) бағасын қоямын.Озат оқушыларға әр түрлі нұсқада аралас есептер беріледі. Есептер саны 4. Барлық есепті қатесіз орындаса (5) бағасын қоямын.
РефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1.

2.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ