Қыздыру үдерісі. №5 зертханалық тәжірибе «Судың қайнау үдерісін зерттеу»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қыздыру үдерісі. №5 зертханалық тәжірибе «Судың қайнау үдерісін зерттеу»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге тәжірибе алмасу үшін.
Материалдың қысқаша нұсқасы




Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:1В Мектеп: №19 М.Мәметова атындағы ЖОМ

Күні:16.03.2018 Мұғалімнің аты-жөні:Байтемиров Тимур Талғатұлы

Сынып: 7 Қатысқандар: қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қыздыру үдерісі. №5 зертханалық тәжірибе

«Судың қайнау үдерісін зерттеу»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.1.1.6 -судың қайнау үдерісін зерделеу, қыздыру қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясын пайдалана отырып, өз бақылауларын түсіндіру

Ойлау деңгейі:

Қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар білу керек:Оқушылар заттардың физикалық құбылыстарға ұшырайтынын біледі

Басым көпшілігі білу керек:Судың қайнау үдерісін зерттейді.

Кейбір оқушылар білу керек:Қыздыру қисығын салып, оны талдайды

Бағалау критерийі





Оқушылар заттардың физикалық құбылыстарға ұшырауын, суыну және қайнау ұғымдарын біледі.Заттардың құрылысын бөлшектер теориясы тұрғысынан түсіндіреді.

Қыздыру қисығын салып, оны талдайды, өз бақылауларын қорытындылайды.

Тілдік мақсаттары

Агрегаттық күйлері, балқу,кристалдану, булану, конденсация, сублимация, десублимация

Құндылықтарға баулу

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу.Басты міндетіміз-өндірісті ғылым және біліммен байланыстыру, инновациялық-индустриялық кластерді дамыту

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану, физика,география,геометрия

Алдыңғы білім

7.1.1.5 -салқындау үдерісін зерделеу, салқындау қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясына сай, өз бақылауларын түсіндіру



Сабақ барысы



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері

Дереккөздер

Сабақтың басы

Ұйымдастыру 3мин




Үй тапсырмасын сұрау 7 мин









































Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

20 мин


Мұғалім оқушылармен амандасады.

Оқушыларды стикерлердің түсі арқылы 4-топқа бөлу.

Сабақтың тақырыбы бойынша оның мақсаттарын анықтау, бағалау критерийлерімен таныстыру.


Қызығушылықты ояту мақсатында мынадай сұрақтар беріледі:

1.Заттардың күйлерін атаңдар

2.Заттарда қандай құбылыстар жүреді

3.Оқушылар атауы мүмкін:қайнау, балқу, қату,суыту

4.Зат бір күйден екінші күйге қалай өзгереді.

Мысал келтір.

«Ия, жоқ» әдісі


Физикалық

Химиялық

Шегенің майысуы



Темірдің таттануы



Судың қатуы



Шынының балқуы



Сүттің қайнауы



Шамның жануы



Судың мұзға айналуы



Электр лампасының жануы




Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Ұпайы

Физикалық және химиялық құбылыстарды ажыратады

Физикалық құбылысты жіктейді


1

Химиялық құбылысты жіктейді


1

Физикалық және химиялық құбылыстарды жіктей алады


1


Қалыптастырушы бағалауда бас бармақ тәсілін қолдану.Оқушы толық дұрыс жауап бергеніне сенімді болса, бас бармағын жоғары көтереді; түсінуге жақын болса,бас бармағын ортада ұстайды; егер түсінбесе, бас бармағын төмен түсіреді.


Стикерлер








Бүгінгі тақырыбымыз: Қыздыру үдерісі.№5 зертханалық тәжірибе «Судың қайнау үдерісін зерттеу»

«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

Оқулықпен жұмыс.

Берілген мәтінді оқу топтарға бөлініп беріледі.

1-топ:Қатты зат

2-топ: Сұйық зат

3-топ: Газ тәрізді зат

4-топ:Заттар күйінің өзгеруі

Берілген тапсырманы әр оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып,жұп болып пікірлерімен бөліседі; кейін бүкіл топ болып талқылайды.

«Бағдаршам» арқылы бағалау

Оқушылар толықтай түсінсе, жасыл түсті;аздаптүсінсе, сары түсті; түсінбесе қызыл түсті көрсетеді.

Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Ұпайы

Заттардың құрылысын бөлшектер теориясы тұрғысынан түсіндіру

Затты (қатты, сұйық,

газ) анықтайды

1

Затты (қатты,сұйық, газ) бөлшектер теориясы

тұрғысынан түсіндіреді

1


5 зертханалық тәжірибені жүргізу «Судың қайнау үдерісін зерттеу»Оқулық, 38-бет

Кестемен жұмыс

Уақыт

0

2

4

6

8

10

12

14

Температура

20

48

69

84

95

100

100

100

Кестеге қарап уақыттың температураға тәуелділігінің қисық сызығын сыз

Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Ұпайы

Судың қайнау процесінің негізінде қыздыру қисық сызығын сыз

График сызығына

шаманы енгізеді

1

Бастапқы қайнау t-ң нүктесін табады

1

Нүктелерді кескін сызықпен қосады

1

«Басбармақ» тәсілімен бағалау

Химия кабинетінде қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау

оқулық, кестелер,

сурет

Сабақтың соңы 5мин







Кері байланыс

5мин

Сөздік терминдермен жұмыс:

Балқу-

Кристалдану-

Булану-

Конденсация-

Сублимациялану-

Десублициялану-

«3:2:1» әдісі

Сабақта сен үшін маңызды болған үш жағдай

Сабақта қызықты болған екі жағдай

Сабаққа бір ұсыныс


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасысақтау

Ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын дамыту үшін «Ойлан- жұптас -бөліс»тәсілін қолдану арқылы оқушыларды проблемалық жағдайдан шығуды үйренеді. Мәтіннен негізгі ойды және деректерді іздеу,оны талдау,

логикалық ойлау дағдыларын дамытуды,спиральділік білім беру қағидаты бойынша қарапайым идеяның күрделі идеяға ауысуын ,яғни алдыңғы білімді кейінгі біліммен толықтырып, байланыстыру көзделді.

Критериалды бағалау кезінде бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмаға жасалған дескрипторлары арқылы бағалау.Қалыптастырушы бағалау сабақтың өн бойында жүргізіледі.Қалыптастырушы бағалауда басбармақ, бағдаршам әдісі арқылы өзін-өзі бағалау, топтық бағалау жүреді.

Оқушылар қауіпсіздік техникасының ережелерін сақтайды

Сабақ бойынша рефлексия


Жалпы бағалау

Сыныпта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) ?

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.05.2018
5393
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі