Материалдар / Қызыл кітапқа енген жануарлар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қызыл кітапқа енген жануарлар

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары 8 сынып мұғалімдеріне көмек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
761
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: «Қызыл кітапқа» енген жануарларМұғалім: Жүсіпбек Н.Р.Күні:
СЫНЫП: 8«А»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Мәтінде көрсетілген мәселені ( тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау;. Сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау.
Сабақ мақсаты

Оқушылар:Мәтіндермен жұмыс жасайды;Өз бетінше жинақы мәтін құрастырады.
Бағалау критерийлері Дәйексөз бен тірек сөздерді анықтай білу.Сөздік құрамдағы сөздердің қолданылу жағдайына қарай жиі қолданылатын сөздерді айқындау.
Сабақтың түріЖаңа тақырыпты меңгеру.

Тілдік мақсаттарСөздік құрамдағы сөздердің қолданылу жағдайына қарай жиі қолданылатын сөздер және сирек қолданылатын сөздер болып бөлінетінін білу.
ДифференциацияСөздік құрам туралы ақпараттар жинап, зерттеу жүргізу
АКТ қолдану дағдылары Аудиотыңдалым материалын қолданады, қажетті ақпаратты іздейді.
Алдыңғы білімКемшіліктерді түзетеді, бағалайды.
Жоспар

Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалатын іс-әрекеттерДереккөздер
Сабақтың басыҚызығушылықты ояту. «Қызыл кітап» туралы берілген пікірдің мағынасын талдайды. «Қызыл кітапқа» енген жануарлар түрлерімен танысады. Оларды елімізде қалай қорғауға алынғаны туралы баяндайды.А4 парағы, оқулық
Өткен сабақты тексеру



Үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.Тапсырманы айтады,тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Сабақтың ортасы









Мағынаны тану.Т/А8.1.4.1.Оқушылар төмендегі сқрақтарға жауап беріп, мәтіннің мазмұнына болжам жасайды. (2-тапсырма). Мәтін бойынша көтерілген мәселені болжап, түйіндеме (аннотация) жазады.Мәтінде қандай мәселе айтылды?«Қызыл кітапқа» енген жануарлар туралы қандай ой-пікір айтасыңдар?4-тапсырма. орындауТілдік бағдар. Оқулықтағы тілдік бағдар ережесімен танысады.Қалыптастырушы (формативті) бағалау.Оқушылар бір-бірін төмендегі осы ретпен бағалайды:
  • Тапсырманың талапқа сай орындалуы – 3 ұпай;
  • Мәтіндегі негізгі ақпаратты табу – 3 ұпай;
  • Берілген сөзді анықтау – 3 ұпай;


  • Деректі фильмді көреді, сұрақтарға жауап береді.
    Сабақтың соңы





    Ойтолғаныс.Сабақтың соңында оқушылар:10- тапсырма



    Сабақта алған әсерлеріңді, мәліметтерді анықтаңдар.«√» - білемін. «+» - білмеймін.«-» - мен үшін жаңа ақпарат.«?» - мені таңғалдырды.







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!