«Қарлығаш » ересектер тобындағы ұйымдастырылған оқу іс –әрекетінің конспектісі
Білім беру саласы:Таным
Бөлімі: ҚМҰҚ
Тақырыбы: «Қызыл телпек қонақта»
Мақсаты: 10 көлемінде тура және ретпен санау.Ақыл- ой белсенділігін арттыру кеністікті бағдарлау, апта туралы ұғымдарын бекіту, оң,сол, бүтінді бөліктерге бөлу.жетілдіру,есеп құрастырып білуді ұалыптасытру.үлестірмелі карточкамен жұмыс істеу.
Тілдің үш тұғырлығы :
Әдіс тәсіл: Түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, дидактикалық, логикалық ойындар.
Керекті құралдар: Әр балаға Valeo зияткерлік жиыны, суреті бар сандар, ИТКА слайд суреттері,
|
Іс әрекет кезені |
Тәрбиешінің іс -әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық Ұйымдастыру іздестіру |
Шаттық шеңбері Қайырлы таң балар! Қайырлы таң ұстаздар! Шеңберге тұрайық, Жылулық сыйлайық Добрый утро жрузья! Добрый утро гости! Посмотрите друг на друга. Пожелайте добра. Good morning! Good morning! Good morning tu you! Good morning! Good morning! We are glad to see you!
Жұмбақ Дұрыс айтасыңдар балалар! Бүгін сіздерде қонақта Қызыл телпек. Даярлық тобына баратындарынды біліп, сіздерден көмек сұрағалы келдім, менімен бірге әжеге бәліштер апаруға барасыздар ма? Маған көмектесесіндер ме? Тәрбиеші: Балалар бірақ Қызыл телпекті әжесі аптаның бірінші күніне шақырған екен. Аптада неше күн бар ?
Аптаның бірінші күні қалай аталады? Бүгін аптаның нешінші күні? Ертең аптаның нешінші күні болады?
Ендеше, мына анасы пісірген бәліштермен бірге жеміс- жидектерде бар қанша екен санап,ретімен себетке салайықшы. Қане, кім көмектеседі? Мында қанша жеміс- жидектер бар? 1: «Ретімен санау»
- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 2:«Көршілерін ата» -Рахмет, балалар! Міне, бәліштермен жемістер дайын. Енді жолға шығуға болады. Осы кезде қасқырдың дыбысы естіледі Балалар, мынау ненің дыбысы? -Иә, балалар! Біз әжемізге қасқырдан бұрын жетуіміз керек. 3: Логикалық тапсырмалар Ойын «Кім шапшаң?» Оң қолда неше саусақ? Бағдаршамда неше көз? Екі сиырдың мүйізі нешеу? Екі мысықтың аяғы нешеу? Бес тырнаның басы нешеу? Ойын: «Есепті құрастыр» Сұраққа жауап беріп есепті шығарыңдар. Т:Есеп неше бөліктен тұрады? Қандай бөліктен. Мысалы: Бұтақта 3торғай отырған,оған 1сауысқан келіп қосылды. Қанша құс бұтақта отыр? 1-ші сұрақ Бұл есептің шарты бар ма? Кім айтып береді? 2-ші сұрақ. Бұл есепте сұрақ бар ма? Кім айтып береді? Ал енді шешуін тауып айтындар. Ал егер былай айтсақ Мысалы: Ағаштың бұтағында торғайлар мен шымшықтар отыр. Бұл не? Есеп пе жоқ па? Өте жақсы, балалар! Олай болса сапарымызды жалғастырайық. Балалар, қоян жүріп келе жатып тәуліктің қай мезгілі болғанын да білмей қалыпты. қане, атайықшы, тәуліктің қандай мезгілдері бар? 4:«Уақытты бағдарлау» Жұмбақтар шешу. Ұйқымыздан оянамыз Беті қолды жуамыз Анамызға ереміз Бақшамызға келеміз Бұл қай мезгіл? Серуенге шығамыз Одан кейін қайтамыз Тамақ ішіп аламыз Біз тәртіпті баламыз Тәтті ұйқыға батамыз Бұл қай мезгіл? Ұйқымыздан тұрамыз Жеңіл тамақ ішеміз Ән айтамыз,күлеміз Анамызды күтеміз «Апай ,сау болыңыз» деп Үйге қарай кетеміз Үйлерде шам жанады Маңай тастай қараңғы Ертегі тыңдап алып , Тәтті ұйқыға батамыз. Бұл қай мезгілде? Жарайсыңдар, балалар! Ендеше, кеш болмай тұрып тезірек әженің үйіне жетіп алуымыз керек Сергіту сәті: Жолдан аюды кездестіру сандарды шатастырып алыпты көмек сұрап тұр 6. «Сиқырлы пішіндер » Геометриялық пішіндерді ажырату Valeo зияткерлік жиыны Жолдан түлкіні кездестіру, санның таңбасын білмейді екен көмек сұрап тұр 7 «Қанша зат сонша санды белгіле» Алдарындағы қағазда қанша зат тұр сонша санды көрсет. Жарайсыңдар! Біз әжемізге қасқырдан бұрын жетуіміз керек. 8«Кеңістікті бағдарлау »Графикалық дикатант Valeo зияткерлік жиыны Саңылаубартеклерді оң жаққа,үстіне, сол жаққа орналастырамыз Өте жақсы, балалар! Міне, әжеміздің үйіне де келіп жеттік бірақ қасқыр кірмеу үшін ұзын , ең ұзын баспалдақтарды құрастырайық 9 « ең ұзын, ұзындау» жолақшаларды салыстыру Міне, әжеміз де аман-сау екен. Сіздермен көптеген тапсырмалар орындап, қасқырдың алдын орап өттік. Әже біздің аман келгенімізге өте қуанышты болып, маған көмектескендерің үшін алғысын айтып жатыр. Мына тәттілерді сіздерге сыйға тартуда. Қорытындылау : Біз кімге көмектестік: Қандай тапсырмалар орындадық? |
Шаттық шеңберін жасайды Қуанады (Қызыл телпек) Әрине көмек береміз Дүйсенбі Апта күндерін атайды Жеті күн Дүйсенбі Барлығы 10 жидек --«Көршілерін ата»...... 5......., 2...... 4,..... 8......,....... 6........ Қасқырдың дыбысы. 5құс бұтақта отыр Бұтақта 3торғай отырған,оған 1сауысқан келіп қосылды. Бұл есептің шарты Қанша бұтақта құстар отыр? Есептің сұрағы Есеп емес Есепте 2 сан болу керек егер сан болмаса ол есеп болмайды. таңертең Түс Кеш Түн Шаршы, шеңбер,үшбұрыш, сопақша Ақ қағазға берілген тапсырманы орындайды. Графикалық диктантты тәрбиеші нұсқауымен орындайды |
Күтілетін нәтиже: Нені біледі : 10 көлемінде тура және ретпен санауды.Геометриялық денелерді ажырата біледі.
Қандай түсініктерді игерді: Кеністікті бағдарлау,апта күндер туралы ұғымдарды игерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: үш тілде айта білу дағдыларын меңгерді.
Шығыс Қазақстан Облысы
Көкпекті ауданы Самар ауылы
КМҚК «Дәншік» балабақшасы
Қарапайым математика ұғымын қалыптастыру Қорытынды ашық сабақ
Тақырыбы: «Қызыл телпек қонақта»
3- тоқсан
Тәрбиеші: Корпешова: Ш.Т
Самар ауылы. 2018жыл
Білім беру саласы : «Таным»
Білім беру саласы: ҚМҰҚ қорытынды ашық сабақ
Тақырыбы: «Қызыл телпек қонақта»
Өткізілген күні: 15.05. 2018 жыл.
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетіне қойылған мақсаттар мен міндеттер:
1. 10 көлемінде тура және ретпен санау.Ақыл- ой белсенділігін арттыру кеністікті бағдарлау, апта күндері, оң жақ ,сол жақ , жоғары,төмен ұғымдарын бекіту, есеп құрасыра білуді қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Нені біледі : 10 көлемінде тура және ретпен санауды. Геометриялық пішіндерді ажырата біледі.
Игереді:
Өздіктерінен талдау жасауды,үш тілде сәлемдесуді және таңғы шеңбер мәтіндерін нақышына келтіре айтуды. Слайдта көрсетілген суреттермен жұмыс жасай алуды.
Меңгереді: өздіктерінен есеп құрасырып шешуін табуды, Кеңістікті бағдарлау, апта күндер туралы ұғымдарды меңгерді.
Мынандай технологияларды қолдандым:
1.Шығармашылығын арттыру;
2.Жекелей даму технологиясы ;
3.Дамыта оқыту технологиясын,
4 Денсаулық техналогиясын және дидактикалық ойын қолданылды
5. Зияткерлік дамытушы жиынтығы VALEO техналогиясы Лотоқ №1,5
Топтағы жалпы балалар саны- 22.
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетіне қатысқаны- 16 бала .
Балалардың сабаққа деген психологиялық дайындығы жоғары деңгейде болды , себебі ешбір бала келген қонақтарды бөтенсімеді, қысылмады көңіл- күйлері тұрақты болды. ҰОІӘ- не арнап дайындалған жұмыс түрлері: суреттермен жұмыстар, тапсырмалар балалардың жас ерекшеліктеріне сай дайындалды,балалардың оқу іс- әрекетіне деген қызығушылықтары жеткілікті дәрежеде болды деп ойлаймын. Өткізілген оқу іс- әрекетіне қатысқан барлық балалар тәрбиешінің берген тапсырмаларын орындап, қойылған сұрақтарға белсенді түрде жауап беріп, жеке және топтық жұмыстардың барлық түрлерін өте жақсы орындап шықты. ҰОІӘ- де балалардың өздерін тәртіпті ұстап, қызығушылықтарын көрсете білді.
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті шаттық шеңберінен басталды және үш тілде қонақтарға қайырлы таң тіледі.
ҰОІӘ-і балалардың қызығушылығын арттыруға арналған мотивация ретінде
«Қызыл телпек» ертегісі желісі бойынша теледидар арқылы балалармен тапсырмалар орындатылды.
Барлық берілген 30минут орынымен, балалардың дұрыс, тиімді жұмыс жасауларына жұмсалды
Сергіту сәтіде уақытында ән мен бимен болды.
Рефлексивт-і коррекциялау бөліміде балалар барлық істелген іс-әрекеттеріне талдау жасап қайталап шықты, сұрақтарға
жауап беріп, алған әсерлерін білдірді.
Балалар өз жұмыстарына қорытынды жасады.
ҰОІӘ-ті барысындағы жұмыстар топтағы әрбір баланың логикалық ойлау қабілетін дамытуға және шешім қабылдай алу қабілеттерін, ұжымда жұмыс жасау әрекеттерін дамытуға үлкен әсерін тигізді деп ойлаймын. Сонымен бірге ҰОІӘ-де билингвальды компонент үш тілде орынды жүргізілді деп ойлаймын ( ағылшын тілдеріндегі сәлемдесулер, үш тілдегі санап берді ).
Жалпы ұйымдастыру барысында өзімнің қойған мақсатыма жеттім деп ойлаймын.
Ал, талдау барысында айтылған ескертулер мен талап- тілектерді дұрыс қабылдап, алдағы жұмыстарымда болдырмауға тырысамын.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Қызыл телпек қонақта»
«Қызыл телпек қонақта»
«Қарлығаш » ересектер тобындағы ұйымдастырылған оқу іс –әрекетінің конспектісі
Білім беру саласы:Таным
Бөлімі: ҚМҰҚ
Тақырыбы: «Қызыл телпек қонақта»
Мақсаты: 10 көлемінде тура және ретпен санау.Ақыл- ой белсенділігін арттыру кеністікті бағдарлау, апта туралы ұғымдарын бекіту, оң,сол, бүтінді бөліктерге бөлу.жетілдіру,есеп құрастырып білуді ұалыптасытру.үлестірмелі карточкамен жұмыс істеу.
Тілдің үш тұғырлығы :
Әдіс тәсіл: Түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, дидактикалық, логикалық ойындар.
Керекті құралдар: Әр балаға Valeo зияткерлік жиыны, суреті бар сандар, ИТКА слайд суреттері,
|
Іс әрекет кезені |
Тәрбиешінің іс -әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық Ұйымдастыру іздестіру |
Шаттық шеңбері Қайырлы таң балар! Қайырлы таң ұстаздар! Шеңберге тұрайық, Жылулық сыйлайық Добрый утро жрузья! Добрый утро гости! Посмотрите друг на друга. Пожелайте добра. Good morning! Good morning! Good morning tu you! Good morning! Good morning! We are glad to see you!
Жұмбақ Дұрыс айтасыңдар балалар! Бүгін сіздерде қонақта Қызыл телпек. Даярлық тобына баратындарынды біліп, сіздерден көмек сұрағалы келдім, менімен бірге әжеге бәліштер апаруға барасыздар ма? Маған көмектесесіндер ме? Тәрбиеші: Балалар бірақ Қызыл телпекті әжесі аптаның бірінші күніне шақырған екен. Аптада неше күн бар ?
Аптаның бірінші күні қалай аталады? Бүгін аптаның нешінші күні? Ертең аптаның нешінші күні болады?
Ендеше, мына анасы пісірген бәліштермен бірге жеміс- жидектерде бар қанша екен санап,ретімен себетке салайықшы. Қане, кім көмектеседі? Мында қанша жеміс- жидектер бар? 1: «Ретімен санау»
- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 2:«Көршілерін ата» -Рахмет, балалар! Міне, бәліштермен жемістер дайын. Енді жолға шығуға болады. Осы кезде қасқырдың дыбысы естіледі Балалар, мынау ненің дыбысы? -Иә, балалар! Біз әжемізге қасқырдан бұрын жетуіміз керек. 3: Логикалық тапсырмалар Ойын «Кім шапшаң?» Оң қолда неше саусақ? Бағдаршамда неше көз? Екі сиырдың мүйізі нешеу? Екі мысықтың аяғы нешеу? Бес тырнаның басы нешеу? Ойын: «Есепті құрастыр» Сұраққа жауап беріп есепті шығарыңдар. Т:Есеп неше бөліктен тұрады? Қандай бөліктен. Мысалы: Бұтақта 3торғай отырған,оған 1сауысқан келіп қосылды. Қанша құс бұтақта отыр? 1-ші сұрақ Бұл есептің шарты бар ма? Кім айтып береді? 2-ші сұрақ. Бұл есепте сұрақ бар ма? Кім айтып береді? Ал енді шешуін тауып айтындар. Ал егер былай айтсақ Мысалы: Ағаштың бұтағында торғайлар мен шымшықтар отыр. Бұл не? Есеп пе жоқ па? Өте жақсы, балалар! Олай болса сапарымызды жалғастырайық. Балалар, қоян жүріп келе жатып тәуліктің қай мезгілі болғанын да білмей қалыпты. қане, атайықшы, тәуліктің қандай мезгілдері бар? 4:«Уақытты бағдарлау» Жұмбақтар шешу. Ұйқымыздан оянамыз Беті қолды жуамыз Анамызға ереміз Бақшамызға келеміз Бұл қай мезгіл? Серуенге шығамыз Одан кейін қайтамыз Тамақ ішіп аламыз Біз тәртіпті баламыз Тәтті ұйқыға батамыз Бұл қай мезгіл? Ұйқымыздан тұрамыз Жеңіл тамақ ішеміз Ән айтамыз,күлеміз Анамызды күтеміз «Апай ,сау болыңыз» деп Үйге қарай кетеміз Үйлерде шам жанады Маңай тастай қараңғы Ертегі тыңдап алып , Тәтті ұйқыға батамыз. Бұл қай мезгілде? Жарайсыңдар, балалар! Ендеше, кеш болмай тұрып тезірек әженің үйіне жетіп алуымыз керек Сергіту сәті: Жолдан аюды кездестіру сандарды шатастырып алыпты көмек сұрап тұр 6. «Сиқырлы пішіндер » Геометриялық пішіндерді ажырату Valeo зияткерлік жиыны Жолдан түлкіні кездестіру, санның таңбасын білмейді екен көмек сұрап тұр 7 «Қанша зат сонша санды белгіле» Алдарындағы қағазда қанша зат тұр сонша санды көрсет. Жарайсыңдар! Біз әжемізге қасқырдан бұрын жетуіміз керек. 8«Кеңістікті бағдарлау »Графикалық дикатант Valeo зияткерлік жиыны Саңылаубартеклерді оң жаққа,үстіне, сол жаққа орналастырамыз Өте жақсы, балалар! Міне, әжеміздің үйіне де келіп жеттік бірақ қасқыр кірмеу үшін ұзын , ең ұзын баспалдақтарды құрастырайық 9 « ең ұзын, ұзындау» жолақшаларды салыстыру Міне, әжеміз де аман-сау екен. Сіздермен көптеген тапсырмалар орындап, қасқырдың алдын орап өттік. Әже біздің аман келгенімізге өте қуанышты болып, маған көмектескендерің үшін алғысын айтып жатыр. Мына тәттілерді сіздерге сыйға тартуда. Қорытындылау : Біз кімге көмектестік: Қандай тапсырмалар орындадық? |
Шаттық шеңберін жасайды Қуанады (Қызыл телпек) Әрине көмек береміз Дүйсенбі Апта күндерін атайды Жеті күн Дүйсенбі Барлығы 10 жидек --«Көршілерін ата»...... 5......., 2...... 4,..... 8......,....... 6........ Қасқырдың дыбысы. 5құс бұтақта отыр Бұтақта 3торғай отырған,оған 1сауысқан келіп қосылды. Бұл есептің шарты Қанша бұтақта құстар отыр? Есептің сұрағы Есеп емес Есепте 2 сан болу керек егер сан болмаса ол есеп болмайды. таңертең Түс Кеш Түн Шаршы, шеңбер,үшбұрыш, сопақша Ақ қағазға берілген тапсырманы орындайды. Графикалық диктантты тәрбиеші нұсқауымен орындайды |
Күтілетін нәтиже: Нені біледі : 10 көлемінде тура және ретпен санауды.Геометриялық денелерді ажырата біледі.
Қандай түсініктерді игерді: Кеністікті бағдарлау,апта күндер туралы ұғымдарды игерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: үш тілде айта білу дағдыларын меңгерді.
Шығыс Қазақстан Облысы
Көкпекті ауданы Самар ауылы
КМҚК «Дәншік» балабақшасы
Қарапайым математика ұғымын қалыптастыру Қорытынды ашық сабақ
Тақырыбы: «Қызыл телпек қонақта»
3- тоқсан
Тәрбиеші: Корпешова: Ш.Т
Самар ауылы. 2018жыл
Білім беру саласы : «Таным»
Білім беру саласы: ҚМҰҚ қорытынды ашық сабақ
Тақырыбы: «Қызыл телпек қонақта»
Өткізілген күні: 15.05. 2018 жыл.
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетіне қойылған мақсаттар мен міндеттер:
1. 10 көлемінде тура және ретпен санау.Ақыл- ой белсенділігін арттыру кеністікті бағдарлау, апта күндері, оң жақ ,сол жақ , жоғары,төмен ұғымдарын бекіту, есеп құрасыра білуді қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Нені біледі : 10 көлемінде тура және ретпен санауды. Геометриялық пішіндерді ажырата біледі.
Игереді:
Өздіктерінен талдау жасауды,үш тілде сәлемдесуді және таңғы шеңбер мәтіндерін нақышына келтіре айтуды. Слайдта көрсетілген суреттермен жұмыс жасай алуды.
Меңгереді: өздіктерінен есеп құрасырып шешуін табуды, Кеңістікті бағдарлау, апта күндер туралы ұғымдарды меңгерді.
Мынандай технологияларды қолдандым:
1.Шығармашылығын арттыру;
2.Жекелей даму технологиясы ;
3.Дамыта оқыту технологиясын,
4 Денсаулық техналогиясын және дидактикалық ойын қолданылды
5. Зияткерлік дамытушы жиынтығы VALEO техналогиясы Лотоқ №1,5
Топтағы жалпы балалар саны- 22.
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетіне қатысқаны- 16 бала .
Балалардың сабаққа деген психологиялық дайындығы жоғары деңгейде болды , себебі ешбір бала келген қонақтарды бөтенсімеді, қысылмады көңіл- күйлері тұрақты болды. ҰОІӘ- не арнап дайындалған жұмыс түрлері: суреттермен жұмыстар, тапсырмалар балалардың жас ерекшеліктеріне сай дайындалды,балалардың оқу іс- әрекетіне деген қызығушылықтары жеткілікті дәрежеде болды деп ойлаймын. Өткізілген оқу іс- әрекетіне қатысқан барлық балалар тәрбиешінің берген тапсырмаларын орындап, қойылған сұрақтарға белсенді түрде жауап беріп, жеке және топтық жұмыстардың барлық түрлерін өте жақсы орындап шықты. ҰОІӘ- де балалардың өздерін тәртіпті ұстап, қызығушылықтарын көрсете білді.
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті шаттық шеңберінен басталды және үш тілде қонақтарға қайырлы таң тіледі.
ҰОІӘ-і балалардың қызығушылығын арттыруға арналған мотивация ретінде
«Қызыл телпек» ертегісі желісі бойынша теледидар арқылы балалармен тапсырмалар орындатылды.
Барлық берілген 30минут орынымен, балалардың дұрыс, тиімді жұмыс жасауларына жұмсалды
Сергіту сәтіде уақытында ән мен бимен болды.
Рефлексивт-і коррекциялау бөліміде балалар барлық істелген іс-әрекеттеріне талдау жасап қайталап шықты, сұрақтарға
жауап беріп, алған әсерлерін білдірді.
Балалар өз жұмыстарына қорытынды жасады.
ҰОІӘ-ті барысындағы жұмыстар топтағы әрбір баланың логикалық ойлау қабілетін дамытуға және шешім қабылдай алу қабілеттерін, ұжымда жұмыс жасау әрекеттерін дамытуға үлкен әсерін тигізді деп ойлаймын. Сонымен бірге ҰОІӘ-де билингвальды компонент үш тілде орынды жүргізілді деп ойлаймын ( ағылшын тілдеріндегі сәлемдесулер, үш тілдегі санап берді ).
Жалпы ұйымдастыру барысында өзімнің қойған мақсатыма жеттім деп ойлаймын.
Ал, талдау барысында айтылған ескертулер мен талап- тілектерді дұрыс қабылдап, алдағы жұмыстарымда болдырмауға тырысамын.
шағым қалдыра аласыз













