Материалдар / Қызық дәстүр
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қызық дәстүр

Материал туралы қысқаша түсінік
Шымкент қаласы Циолковский атындағы №84 жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2019
478
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әдебиеттік оқу

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім:

Сабақтың атауы

Қызық дәстүр

Сілтеме

Әдебиет оқулығының әдістемесі

Сабақтың жабдығы

Сабақтың көрнекілігі: ұлттық салт-дәстүріміздің өткізілу іс-шараларынан сюжетті суреттер

Жалпы мақсаттар

Сабақтың мақсаты: Мәтін мазмұнын түсініуге, сөздік қорын байытуға, сол сөздерді өмірде пайдалана білуге жағдай жасау.

Пәндік нәтиже: автордың көтерген идеясын жаңғырту арқылы өзінше ой түю, зерттей оқу мүмкіндігін ашу.

Ой-өрісін, тіл байлығын дамыту арқылы сөз ұтқырлығына баулу, өз тап сезімдерін басып сипаттауға үйрету.

Ұлттық салт-дәстүрімізді қадірлеп, қастерлеуге тәрбиелеу.


Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлу

Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді.

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ынтымақтастық атмосферасы

Психологиялық дайындық.
Екі көзің не үшін керек?
Жақсыларды көру үшін.
Екі құлағың не үшін керек?
Ақыл кеңес тыңдау үшін.
Екі қолың не үшін керек?
Елге көмек беру үшін.
Екі аяғың не үшін керек?
Туған жерде жүру үшін!-





Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады

Үй тапсырмасын сұрау


-Балалар, дәстүр деген сөзді қалай түсінесіңдер?Оқушылардың жауаптарын топтастыру.

Дәстүр----қалыпқа түсірген өмір сүру заңы

Әдет-ғұрып

Мәдени мұра

-Қазақтың қандай салт-дәстүрін білесіңдер?

Оқушылардың жауабын тыңдау.

Дәптерге жазу.

Сергіту сәті.

Суреттер арқылы дәстүрлерді атау.

Сұрақтарға жауап беру.

Оқулықпен жұмыс.

Қызығушылықты ояту

Мағынаны тану

Мәтінді тізбектеп оқу

Мәтінді оқу.

Мәтінге талдау жасау.

Сөздік жұмысы.

Бұл тойдың басқа тойдан ерекшелігі.

Ата-анасының тілектерін оқу.

Мәтіннен ат әбзелдерін, жабдықтарын теріп жазу.

Сергіту сәті

Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр.

Жаттығу жасаймын.

Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ

Жаттығу оңай-ақ.



Оқушылар денелерін жатықтырады

Ой толғаныс


Қанадай ат-әбзелдерін білесіңдер?

Қандай дәстүрлер саған ұнайды?

Үй тапсырмасы

Оқулықтағы тапсырманың қалғанын үй жұмысы ретінде беру

Күнделіктеріне жазады

 Бағалау

 Смайликтер арқылы кері байланыс орнату



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!