Сыныптан тыс
шара
Сабақтың
тақырыбы:
ТАҚЫРЫБЫ: Қызық
екен.
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Асанова А.
Күні:
24.01.2018ж
|
СЫНЫП: 8-11
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны: 0
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
Физикалық, химиялық
құбылыстарға мысалдар келтіру,
байланыстыру.
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.Физикалық құбылыстарға
мысалдар келтіре алады.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Фиизикалық ұғымдармен таныстыру олардың
мағынасын ашу. Ғылыми-техникалық жетістіктерінің ерекшеліктеріне
тоқталады.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс
берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша
мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
|
Тілдік
құзіреттілік
|
Физика, химия,
музыка, табиғат.
|
Ресурстар
|
Түрткі сұрақтар
парақшасы,
«Ыстық орындық»
орындық әдісі
Графикалық
органайзер:
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап,
әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Қазақ тілі,
математика,технология,химия,
муззыка.
|
Алдыңғы
оқу
|
зертханалық
құрал-жабдықтар
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
б
ағалау парақтарымен таныстыру
Топтарға
бөлу.
Себетпен конфет әкелу.
Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне
қарай 2 топқа бөлініп
отырады.
1-топ «Сары
кәмпиттер»
2-топ «Көк
кәмпиттер»
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
Бір- біріне сәттілік
тілеу.
|
Тапсырманы орындаған
әр балаға конфеттер беріп
отырамын.
|
Басы
10
минут
|
Түсіну.
Ойын шартымен танысу.
Жанкүйерлерді бөлу.
Сұрақ қою
Ең қатты металл
(Хром)
Сау адамның асқазанында қандай қышқыл бар
(тұз қышқылы, HCL)
Ең қиын балқитын металл
(вольфрам)
Аспен келетін тамаққа дәм беретін зат
(ас тұзы, NaCl)
|
Оқулық,қабырғаға ілінген
ватмандар,
«Ыстық
орындық» орындық әдісі, сұрақтар,
орындық.
|
Ортасы
10
минут
|
Ол үшін сұрақтарға жауап
береміз. Өз тіл байлықтарымен сұраққа жауап
береді.
|
Оқушылар
таңдайды.
|
|
|
|
Бағалау
5
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
|
Кері байланыс
пирамидасы
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не
білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен
жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен
берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз
жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді
жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|