Сыныптан тыс шара Сабақтың тақырыбы: ТАҚЫРЫБЫ: Қызық екен. | Мұғалімнің аты-жөні: Асанова А.Күні: 24.01.2018ж |
СЫНЫП: 8-11
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | Физикалық, химиялық құбылыстарға мысалдар келтіру, байланыстыру. |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Физикалық құбылыстарға мысалдар келтіре алады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Фиизикалық ұғымдармен таныстыру олардың мағынасын ашу. Ғылыми-техникалық жетістіктерінің ерекшеліктеріне тоқталады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік | Физика, химия, музыка, табиғат. |
Ресурстар | Түрткі сұрақтар парақшасы,«Ыстық орындық» орындық әдісіГрафикалық органайзер: |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Қазақ тілі, математика,технология,химия, муззыка. |
Алдыңғы оқу | зертханалық құрал-жабдықтар |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | бағалау парақтарымен таныстыруТоптарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 2 топқа бөлініп отырады.
1-топ «Сары кәмпиттер»2-топ «Көк кәмпиттер»Психологиялық ахуал қалыптастыру: Бір- біріне сәттілік тілеу.
|
Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын. |
Басы10 минут
|
Түсіну. Ойын шартымен танысу. Жанкүйерлерді бөлу. Сұрақ қою Ең қатты металл(Хром) Сау адамның асқазанында қандай қышқыл бар(тұз қышқылы, HCL)Ең қиын балқитын металл(вольфрам) Аспен келетін тамаққа дәм беретін зат(ас тұзы, NaCl) |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық. |
Ортасы 10 минут
| Ол үшін сұрақтарға жауап береміз. Өз тіл байлықтарымен сұраққа жауап береді. | Оқушылар таңдайды. |
| |
|
Бағалау 5 минутКері байланыс3 минут | | Кері байланыс пирамидасы |
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
| | |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |