Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қызықты грамматика
Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп компонеті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
858
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін: Келісемін:«Тоқсансай» жалпы орта Аудандық білім бөлімініңмектебінің директоры: бастауыш сынып әдіскері:-------------------------Ү С Алтыбай ---------------- Г Молжігіт« 29 » тамыз 2017
Курстың атауы:
Қызықты математика 2 - сынып
ОҚО, Ордабасыауданы, «Тоқсансай» жалпы орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Халжанова Ә
2017 - 2018 оқу жылы
Түсінік хат «Қызықты математика» курсы сандар мен оларға қолданылатын амалдарды, шамаларды, есептерді, алгебра, геометрия элементтерін біріктірген, олардың өзара байланысы мен өзара әсерлесуін жүзеге асыратын кіріктірілген оқу пәні. Жаңа бағдарламаның мазмұны мен құрылымы оқушылардың математика пәнін жете меңгеріп, логикалық ойлау қабілетін қалыптастыруға ықпал етеді. «Қызықты математика» курсы бағдарлама белгілі бір оқу жылына сәйкестендірілген және тақырыптар бойынша жүйеленген. «Қызықты математика» курсы бағдарламада мектеп оқулығындағы орыналуы міндетті болып саналмайтын дамытуға бағытталған стандартты емес жаттығулар келтірілген. Материал оқушылардың өз білімін тереңдетуге әсер етеді, оқушылар қабілетінің мейлінше кемелдене түсуіне мүмкіндік береді. Курс оқу жоспарындағы 2-сыныпқа жалпы 34 сағат (жыл бойы) бөлінген. Арнайы дәптерге арналады. Мақсаты: Зейінін, еске сақтау, байкағыштык, киялдау, танымдық іс-эрекетгерімен өздігінен білім алуға, ізденуге бейімдеу. Окушының оқу мен жазу дағдыларын жетілдіріп, өз ойы мен пікірін еркін жеткізе алатын дара тұлға тәрбиелеу. Міндеттері: «Қызықты математика» курсының мазмұны аркылы танымдық жэне коммуникативтік іс-әрекетке, өздігінен білім алуға және еңбекке бейімдеу,сондай-ақ ата-дәстүр, әдет-ғұрып, салт-сана, халықтық ұлттык болмысты жалпы адамзаттың мәдени мұраларымен үндестіру аркылы баланы түлға ретінде қалыптастыру; - Оқушының ақыл-ойының математикалық стилін,интеллектуалдық жэне ерік пен сезімге катысты сапаларын дамыту; - Мектептің негізгі сатысында окуға,меңгерген математикалық білімін өмірде қолдануға жан- жақты дайындауды жүзеге асыру; - Математиканың өмірде болып жатқан нақты құбылыстарды жалпылауға және қоршаған болмысты танып-білуге көмектесетін ғылым болып табылатыны туралы түсініктердің қалыптасуына ықпал ету; - Оқушының өмір сүруіне және мектептің келесі деңгейде оқуын жалғастыруы үшін қажетті білім,білік және дағдыларды қалыптастыру. Сабақтың құрылымы мен мазмұны: Екі таңбалы сандар және есептер( 12 сағат) Натурал сан- сандарды санаудың нәтижесі .Цифр –сандарды жазу үшін қолданылатын белгі. Мөлшерлік және реттік санау . Нөл. Бір таңбалы сандардың атауын, ретін тиянақтау, жетілдіру. 10 саны мен оның құрамын дамытатын тапсырмалар. Ондықпен санау. Сиқырлы фигуралар (8 сағат) Кеңістік және жазықтағы бағдар : "үстінде", "жоғарыда","үстінде" "төменде","астында". Сызық .Кесінді.Сәуле. Бұрыш. Көпбұрыштар үшбұрыш төртбұрыш ,тіктөрбүрыш , бесбұрыш , алтыбұрыш. Логикалық тапсырмалар. Шамалар мен өлшемдер: ( 4 сағат ) Шама туралы түсінік. Ұзындықтары бойынша шамаларды салыстыру.Шартты өлшеуіш көмегімен ұзындықты өлшеу.Уақытты ұзындықты өлшеу. Сантиметр. Сағат. Берілген ұзындықтағы кесіндіні салуды орындау . "Математика" пәнінің мазмұны арқылы танымдық және коммуникативтік –әрекетке,өздігінен білім алуға оқушыға тапсырмалар қарастыру ,қызуғышылығын арттыру. Көбейту және бөлу . Есептер шығару. ( 10 сағат ) Нысандарды жиынға біріктіру . Жиыннан ішкі жиынды бөліп алу. Сан –арифметикалық амалдардың нәтижесі . Танымдылықты арттыруға арналған тапсырмалар.
«Қызықты математика» курсының жылдық жоспары
Курстың соңында оқушыларға қойылатын талаптар
- қосу кестесін жатқа айтуды үйренеді ; - қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері мен көбейтудің ауыстырымдылық қасиеттерін, қосындыдан санды және саннан қосындыны азайту ережелерін білуі тиіс; - жақшамен немесе жақшасыз берілген санды өрнектердегі қосу және азайту амалдарын орындау ретінің ережелерін меңгереді ; - шамалардың өлшем бірліктерін (1 л, 1 кг, 1 м, 1 мин, 1 с, 1 тәул), ұзындық пен уақыт бірліктерінің арасындағы қатынастарды білуі керек; - тіктөртбұрыш пен шаршының қасиеттерін білуі қажет.
Курстың атауы:
Қызықты математика 2 - сынып
ОҚО, Ордабасыауданы, «Тоқсансай» жалпы орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Халжанова Ә
2017 - 2018 оқу жылы
Түсінік хат «Қызықты математика» курсы сандар мен оларға қолданылатын амалдарды, шамаларды, есептерді, алгебра, геометрия элементтерін біріктірген, олардың өзара байланысы мен өзара әсерлесуін жүзеге асыратын кіріктірілген оқу пәні. Жаңа бағдарламаның мазмұны мен құрылымы оқушылардың математика пәнін жете меңгеріп, логикалық ойлау қабілетін қалыптастыруға ықпал етеді. «Қызықты математика» курсы бағдарлама белгілі бір оқу жылына сәйкестендірілген және тақырыптар бойынша жүйеленген. «Қызықты математика» курсы бағдарламада мектеп оқулығындағы орыналуы міндетті болып саналмайтын дамытуға бағытталған стандартты емес жаттығулар келтірілген. Материал оқушылардың өз білімін тереңдетуге әсер етеді, оқушылар қабілетінің мейлінше кемелдене түсуіне мүмкіндік береді. Курс оқу жоспарындағы 2-сыныпқа жалпы 34 сағат (жыл бойы) бөлінген. Арнайы дәптерге арналады. Мақсаты: Зейінін, еске сақтау, байкағыштык, киялдау, танымдық іс-эрекетгерімен өздігінен білім алуға, ізденуге бейімдеу. Окушының оқу мен жазу дағдыларын жетілдіріп, өз ойы мен пікірін еркін жеткізе алатын дара тұлға тәрбиелеу. Міндеттері: «Қызықты математика» курсының мазмұны аркылы танымдық жэне коммуникативтік іс-әрекетке, өздігінен білім алуға және еңбекке бейімдеу,сондай-ақ ата-дәстүр, әдет-ғұрып, салт-сана, халықтық ұлттык болмысты жалпы адамзаттың мәдени мұраларымен үндестіру аркылы баланы түлға ретінде қалыптастыру; - Оқушының ақыл-ойының математикалық стилін,интеллектуалдық жэне ерік пен сезімге катысты сапаларын дамыту; - Мектептің негізгі сатысында окуға,меңгерген математикалық білімін өмірде қолдануға жан- жақты дайындауды жүзеге асыру; - Математиканың өмірде болып жатқан нақты құбылыстарды жалпылауға және қоршаған болмысты танып-білуге көмектесетін ғылым болып табылатыны туралы түсініктердің қалыптасуына ықпал ету; - Оқушының өмір сүруіне және мектептің келесі деңгейде оқуын жалғастыруы үшін қажетті білім,білік және дағдыларды қалыптастыру. Сабақтың құрылымы мен мазмұны: Екі таңбалы сандар және есептер( 12 сағат) Натурал сан- сандарды санаудың нәтижесі .Цифр –сандарды жазу үшін қолданылатын белгі. Мөлшерлік және реттік санау . Нөл. Бір таңбалы сандардың атауын, ретін тиянақтау, жетілдіру. 10 саны мен оның құрамын дамытатын тапсырмалар. Ондықпен санау. Сиқырлы фигуралар (8 сағат) Кеңістік және жазықтағы бағдар : "үстінде", "жоғарыда","үстінде" "төменде","астында". Сызық .Кесінді.Сәуле. Бұрыш. Көпбұрыштар үшбұрыш төртбұрыш ,тіктөрбүрыш , бесбұрыш , алтыбұрыш. Логикалық тапсырмалар. Шамалар мен өлшемдер: ( 4 сағат ) Шама туралы түсінік. Ұзындықтары бойынша шамаларды салыстыру.Шартты өлшеуіш көмегімен ұзындықты өлшеу.Уақытты ұзындықты өлшеу. Сантиметр. Сағат. Берілген ұзындықтағы кесіндіні салуды орындау . "Математика" пәнінің мазмұны арқылы танымдық және коммуникативтік –әрекетке,өздігінен білім алуға оқушыға тапсырмалар қарастыру ,қызуғышылығын арттыру. Көбейту және бөлу . Есептер шығару. ( 10 сағат ) Нысандарды жиынға біріктіру . Жиыннан ішкі жиынды бөліп алу. Сан –арифметикалық амалдардың нәтижесі . Танымдылықты арттыруға арналған тапсырмалар.
«Қызықты математика» курсының жылдық жоспары
№ | Сабақтың тақырыптары | Сағат саны | Мерзімі |
І | Екі таңбалы сандар және есептер | 12 | |
1 | Толық ондықтар100саны. "10 ерекшілікті тап ?" ойыны. | 1 | |
2 | Екі таңбалы сандардың ондық құрамы . "Ойлан тап" ойыны. | 1 | |
3 | Ондықтан аттап өту арқылы қосу және азайту. "Кім жылдам "ойыны. | 1 | |
4 | Ауызша есеп . «Кім жүйрік» ойыны. | 1 | |
5 | 100 көлемінде ауызша қосу және азайту. "Ойлан тап" ойыны. | 1 | |
6 | Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері. "Кім жылдам" ойыны. | 1 | |
7 | Амалдарды орындау реті. Жақшалар"Сақина салмақ" ойыны. | 1 | |
8 | Шамалар мен амалдар орындау. «Кім тапқыр» ойыны. | 1 | |
9 | Рим цифрлары. Шығармашылық жүмысы. | 1 | |
10 | Екі амалмен шығарылатын есеп. "Мен тапқырмын "ойыны. | 1 | |
11 | Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритімі «Күн сәулесі» ойыны | 1 | |
12 | Санның ондық құрамына қосу мен азайту ." Мен тапқырмын "ойыны. | 1 | |
ІІ | Шамалар мен өлшемдер: | 4 | |
13 | Тәулік. «Шешімін тап» ойыны. | 1 | |
14 | Уақыт.Уақытты өлшем бірліктері. "Ойлан тап". | 1 | |
15 | Өлшеу құралдары. "Кім жылдам" ойыны. | 1 | |
16 | Кестелер және диаграмалар. «Шешімін тап» ойыны. | 1 | |
Сиқырлы фигуралар | 8 | ||
17 | Бұрыш түрлері. Көпбұрыштар. «Сиқырлы дөңгелектер» ойыны. | 1 | |
18 | Бұрыш және фигуралар салу.«Баспалдақ» ойыны. | 1 | |
19 | Тең топтармен санау . Тең топтарға бөлу «Мен тапқырмын» ойыны. | 1 | |
20 | Логикалық есептер. "Сақина салмақ" ойыны. | 1 | |
21 | Шығарма есептер. "Ойлан тап" ойыны. | 1 | |
22 | Фигуралар елінде."Мен тапқырмын" ойыны. | 1 | |
23 | Теңге.Монета және қағаз ақша. «Кім тапқыр» ойыны. | 1 | |
24 | Сиқырлы кесте. "Мен суретшімін" ойыны. | 1 | |
ІҮ | Көбейту және бөлу . Есептер шығару | 10 | |
25 | Көбейту және бөлуге берілген теңдеулер. «Кім жылдам» ойыны. | 1 | |
26 | Есептер шығару . «Қызықты әзіл есептер». | 1 | |
27 | Тиімді есептеу. «Қызықты әзіл есептер». | 1 | |
28 | Өрнектердегі амалдар реті. «Ойлан тап» ойыны. | 1 | |
29 | Кестелік көбейту және бөлу. "Көрші" ойыны. | 1 | |
30 | Есепті әр түрлі тәсілмен шығару. «Кім жылдам» ойыны. | 1 | |
31 | Құрама есептер . «Ойлан тап» ойыны. | 1 | |
32 | Үшбұрыштың, тіктөртбұрыштың , шаршының периметрі. «Қар лақтыру» ойыны. | 1 | |
33 | Қозғалыс бағыты. «Ойлан тап» ойыны. | 1 | |
34 | Қорытынды сабақ . «Ойлан тап» ойыны. | 1 |
Курстың соңында оқушыларға қойылатын талаптар
- қосу кестесін жатқа айтуды үйренеді ; - қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері мен көбейтудің ауыстырымдылық қасиеттерін, қосындыдан санды және саннан қосындыны азайту ережелерін білуі тиіс; - жақшамен немесе жақшасыз берілген санды өрнектердегі қосу және азайту амалдарын орындау ретінің ережелерін меңгереді ; - шамалардың өлшем бірліктерін (1 л, 1 кг, 1 м, 1 мин, 1 с, 1 тәул), ұзындық пен уақыт бірліктерінің арасындағы қатынастарды білуі керек; - тіктөртбұрыш пен шаршының қасиеттерін білуі қажет.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)