Білім беру
саласы: Таным
Бөлімі: «Қарапайым математикалық
ұғымдарды қалыптастыру»
«Көркем
әдебиет»
Тақырыбы: «Қызықты
математика»
Мақсаты: Ертегі
кейіпкер арқылы санауды, ретімен қоюді,
заттарды дұрыс санауды, кері санауды үйрену арқылы,ой қабілеттерін
дамыту..
Міндеті: Ойлау есте сақтау қабілеттерін
дамыту. Есте сақтау қабілеттерін шындай, ой-өрісін дамытып
жетілдір. Сөздік қарым-қатынасты байыту.
Сөздік
жұмыс: Ертегі,кейіпкер,үйшік,сан.
Көптілдік
компонент: Ертегі-сказка,
сан-цифра,
Инновациялық
технология: В.Воскобоевичтің әдісі,қол
моторигі.
Мазмұны.
Ұйымдастыру
кезеңі.
Әнұран
Шаттық шеңбері: Мейрімді
жүрекпен
Ақ пейілді
тілекпен
Амандасып
алайық
Бір жадырап
қалайық.
Келіп қойған
қонақты,
Сүйіп-сүйіп
алайық.
Тәрбиеші: Бүгінгі ашық оқу қызметіміздің
тақырыбы «Қызықты математика». Балалар бәріміз ертегі білеміз,
солайма? (иа) Бүгін Үйшік ертегісіне
тоқталайық.
Ертеде орманың ішінде көрікті,
әдемі үйшік болыпты.Қасынан өтіп бара жатқан тышқан байқап
қалады.
Тышқан; Үйшік үйшік бұл үйшікте кім
тұрады деп сұрайды?
Арғы жақтан сыйқырлы дауыспен
үн қатады, бұл үйшікке кіру үшін менім тапсырмамды орындау
керек.
Тәрбиеші: Балалар тапсырманы орындауға
тышқанға көмектесеміз бе? Иа
1-тапсырма «Сандарды ретімен
қою»
Тәрбиеші: Балалар енді тышқанды
үйшікке орналыстырайық.
Тәрбиеші: Үйшіктің қасынан өтіп
баражатқан бақа үйшікті байқап қалады.
Бақа: Үйшік үйшік бұл үйшікте кім
тұрады деп сұрайды?
Арғы жақтан сыйқырлы дауыспен
үн қатады, бұл үйшікке кіру үшін менім тапсырмамды орындау
керек.
Тәрбиеші: Балалар тапсырманы орындауға
бақаға көмектесеміз бе? Иа
2-
тапырма «Түймедақ ойыны» (қажетті
санды тауып қыстырғышпен қыстыру керек.) Бақаға енді үйшікке кіруге
болады.
Тәрбиеші: Үйшіктің қасынан өтіп бара
жатқан қоян үйшікті байқап қалады.
Қоян: Үйшік үйшік бұл үйшікте кім
тұрады деп сұрайды?
Мен шиық-шиық етіп тышқан,
бақ-бақ етіп бақылдауық бақа жауап береді.
Арғы жақтан сыйқырлы дауыспен
үн қатады, бұл үйшікке кіру үшін менім тапсырмамды орындау
керек.
Тәрбиеші: Балалар тапсырманы орындауға
қоянға көмектесеміз бе? Иа
3-
тапсырма «Көршісін тап » (сандарды
орнына орналыстыру керек.)Ал енді қоянға тағы тапсырма бар екен
балалар көмектесейік. « Пішіндер арқылы қоянның бинесін
жасау»
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар.Балалар ең
алғаш үйшікке келген кім? Екінші келген кім? Үшіншісі кім
(балалардың жауабы) Жарайсыңдар.
Тәрбиеші: Үйшіктің қасынан өтіп бара
жатқан түлкі үйшікті байқап қалады.
Түлкі: Үйшік үйшік бұл үйшікте кім
тұрады деп сұрайды?
Арғы жақтан сыйқырлы дауыспен
үн қатады, бұл үйшікке кіру үшін менің тапсырмамды орындау
керек.
Тәрбиеші: Балалар тапсырманы орындауға
түлкіге көмектесеміз бе? Иа
4-тапсырма «жоғары, төмен, оң, сол»
(үлестірмелі материалдар арқылы бағыттарды
табу)
Тәрбиеші: Балалар енді түлкіні үйшікке
орналыстырайық. Жарайсыңдар балалар.
Тәрбиеші: Үйшіктің қасынан өтіп бара
жатқан қасқыр үйшікті байқап қалады.
Қасқыр: Үйшік үйшік бұл үйшікте кім
тұрады деп сұрайды?
Тәрбиеші: Балалар бұл үйшікте кім
тұратынын айтайықшы?
Балалардың жауабы:
(тышқан,бақа,қоян, түлкі) Жарайсыңдар
балалар.
Арғы жақтан сыйқырлы дауыспен
үн қатады, бұл үйшікке кіру үшін менің тапсырмамды орындау
керек.
Тәрбиеші: Балалар тапсырманы орындауға
қасқырға көмектесеміз бе? Иа
5-тапсырма « »