Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ








    «Қызықты математика» оқу

    курсы бойынша 1 - тоқсанға

    рефлексивтік есеп


    1 «В» сыныбы

    2023-2024 оқу жылы

    Дәулетханова І.Т.










    Өскемен қаласы




    «Қызықты математика»

    1 «В» сыныбына

    «Қызықты математика» оқу курс бағдарламасы

    2023-2024 оқу жылының 1- тоқсанына есеп

    2021-2022 оқу жылында «Қызықты математика» курс бағдарламасы оқушылардың жас ерекшеліктері ескеріліп, мектеп стандартын кеңейте отырып, жоғарғы нәтижелерге қол жеткізу үшін оқушылардың математика пәнінен алған білім, білік дағдыларын, танымдық қабілеттерін, дүниетанымын арттыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында құрылған.

    Бағдарлама мақсаты:

    Кеңейтіліген математика бағдарламасының мақсаты – сындарлы оқыту негізінде оқушылардың математикалық таным негіздерін меңгеруіне және сәйкес дағдыларын қалыптастыруына мүмкіндік жасау, функционалды сауаттылығын дамыту.

    Жоспар қоршаған ортаны қабылдау мен түсіну тәсілі ретінде қарастырылатын математикалық ойлауды дамытуға бағытталған. Жоспар оқушылардан пәнді игеруде өз танымдары мен математика ғылымына қызығушылығын арттыруды, сондай-ақ математикалық әдістер мен шешімдердің әдемілігін және маңыздылығын бағалауды талап етеді.

    Жылына 33 оқу сағатына есептелген.


    Міндеттері:

    • оқи білу, өз бетімен ақпаратты табу, жағдаятты талдау, жаңа жағдаяттарға бейімделу, проблемаларды қою және шешім қабылдау,командада жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауап беру, өз уақытын ұйымдастыра білу

    • қоршаған ортаның проблемаларын білу және тҥсіну, басқалардың көзқарасын қабылдау, сынды дұрыс қабылдап үйрену, топтағы жұмыс дағдыларын дамыту, ұжымда түрлі рөлдерді орындау;

    • оқушыларға математика тарихын таныстыру: сан және геометриялық фигура тұжырымдамаларын дамыту; арифметикалық операцияларды ойлап табу.


    Күтілетін нәтиже:

      • логикалық ойлау қабілеттері , кеңістікті елестету және математикалық терминдерді пайдалану дағдылары қалыптасады;

      • өз бетімен ақпаратты табу, жағдаятты талдау, жаңа жағдаяттарға бейімделу, проблемаларды қою және шешім қабылдау, командада жұмыс істеуге үйренеді, сыни тұрғыдан ойлауды, шығармашылықпен ойлауды және коммуникативтік дағдыларды дамытады;

      • өзінің математикалық білімі мен біліктерін басқа пәндерді меңгеруде, күнделікті өмірде пайдалана алады.


    Қашықтықтан өткен «Асыл тас» олимпиадасында барлығы 10 оқушым жүлделі орындар иеленді. 2 оқушы – 1 орын, 6 оқушы – 2-орын, 2 оқушы – 3 орын. Бұл - математика пәніне деген қызығушылықтың нәтижесі деп ойлаймын.

    «Қызықты математика» курсы бойынша кездескен қиындықтар:

    1. Оқушылардың есте сақтау қабілеттерінің төмендігі;

    2. Өз беттерімен жұмыс жасауға кейбір оқушылардың қалыптаса қоймағандары.


    Ұсыныстар:

    1. Оқушылардың есте сақтау қабілеттерін арттыруға байланысты жаттығулар беріп, жұмыс жасау;

    2. Өз беттерімен жұмыс жасай білуге қалыптастыру, деңгейлік тапсырмалар беру.



























    Пәні: Қызықты матеематика

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Ұзын, қысқа, кең, тар . Заттарды өлшеу

    (Сабақтың тақырыбы)

    Педагогтың аты-жөні

    Дәулетханова І.Т.

    Пәні

    Қызықты математика

    Бөлім

    .Сандар мен цифрлар

    Күні


    Сыныбы: 1

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Ұзын, қысқа, кең, тар . Заттарды өлшеу

    Оқу мақсаты

    Ггеометриялық фигуралар арасындағы негізгі қатынастарды анықтау (үлкен-кіші, жоғары-төмен, кең-тар, жуан-жіңішке, қалың-жұқа)

    Заттардың кеңістікте (оң жақта, сол жақта, жоғарыда, төменде, үстінде, астында, арасында, алдында, артында) орналасуын анықтау;

    Сабақтың мақсаты

    Шамалар арқылы салыстыруды үйрену.

    Сабақтың барысы

    Сабақ кезеңі уақыты

    Педагогтың іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Ұйымдастыру

    ___ мин


    Психологиялық ахуал

    – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік!

    Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне

    жақындатады)

    Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің

    тұсына қояды)

    Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,

    саусақтары күн сияқты)

    Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

    Іс- әрекеттер арқылы орындайды.

    Жарайсыңдар!

    Нейрогимнастика-лық жаттығу.

    ___ мин

    ЖАҢА САБАҚ

    Заттарды көлемдеріне қарай отырып, салыстыру.

    Салыстыруда шамалар ұғымдарын қолданады.

    «Басбармақ» арқылы бір-бірін бағалау

    Таратпа

    дәптер

    қаламсап


    кесте

    ___ мин

    Өзектендіру.

    №1 тапсырма бойынша жұмыс жасау.

    Мағынасы бойынша қарама-қарсы сөздерді атайды.

    үлкен – кіші жоғары – төмен

    ұзын – қысқа кең – тар

    алыс – жақын биік – аласа

    қалың – жұқа

    Мұғалім сыныптағы ұқсас заттарға назар аударады (жоғары – төмен, ұзын – қысқа, жақын – алыс).

    Мағынасы бойынша қарама-қарсы сөздерді атайды.



    Оқушыларды мадақтау

    МҚ:

    «Жарайсыңдар»


    дәптер.


    ___ мин




    Мақсат қою (мәселелік жағдаят).

    Әрбір жұптағы заттардың қайсысы қысқа?

    Оны қалай анықтағаныңды түсіндір.


    Егер оларды бірінің үстіне бірін қоюға болмайтын болса, онда заттардың ұзындығын қалай салыстыруға болады?

    Біз бүгін сабақта түрлі тәсілдермен заттардың ұзындығын салыстыруды үйренеміз.

    Мәселелік жағдаятты түсінеді.

    «Шапалақтау» әдісі бойынша бағаланады.



    ___ мин

    Жаңаны ашу.

    №2 тапсырмамен жұмыс жасау. Заттарды ұзындығы және ені бойынша қалай салыстыруға болады? Мұғалім ол үшін геометриялық фигураларды дайындайды. Оқушыларға оларды қатар қою және беттестіру арқылы салыстыруды көрсетеді.

    Заттарды салыстырудың екі тәсілін қолданады.

    Смайлик арқылы бағалау.



    дәптер.


    ___ мин

    Жаңаны қолдану

    №3 тапсырманы орындауға ұсынады.Берілген өлшем бойынша кесінділер сызады


    Кесінділер сызады


    дәптер

    ___ мин

    Оқып-үйренгенді меңгергенін тексеру

    Оқулықтағы №4 тапсырмамен практикалық жұмыс.

    Әрбір жұп кесіндіде неше өлшем барын сана. Ұзындықтары бірдей кесінділер бар ма?



    Өлшеуіштермен өлшеу жұмыстарын жүргізеді.

    Оқушылардың жұмысы смайл беру арқылы бағаланады.

    дәптер.

    Өлшеуіш

    тер.

    ___ мин

    Осыған дейін өтілген материалмен жұмыс.

    Оқулықтағы зерттеушілік тұрғыдағы №4 тапсырманы орындауға ұсынылады.

    Берілген фигураларды пайдаланып, дәптеріңе
    аппликация сал. Әр түрінен неше фигура пайдаланғаныңды сана. Олардың санын салыстыр.

    Оқушылар осындай аппликация құрастырады. Оларда берілген әрбір фигураны қанша рет қолданын анықтайды.

    Смайлик арқылы бағалау.



    дәптер.


    ___ мин

    «Бағдаршам» әдісі.

    Қызыл түс – сабақта көп нәрсені түсінбедім, сабақтағы мәліметтер саған керек емес, сабақта белсенді бола алмадым, жауап берген жоқпын.

    Сары түс – сабақ қызықты болды, белсенді болдым, сабақта пайдалы мәліметтер алдым, орнымнан жауап бердім, бірнеше тапсырманы өзім орындадым, сабақта мен өзімді жақсы сезінемін.

    Жасыл түс – с

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Дәулетханова Іңкәр Талғатқызы
    30 Қазан 2023
    488
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қызықты Математика

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қызықты Математика

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Вариатив сабаққа арналған математикадан қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ








    «Қызықты математика» оқу

    курсы бойынша 1 - тоқсанға

    рефлексивтік есеп


    1 «В» сыныбы

    2023-2024 оқу жылы

    Дәулетханова І.Т.










    Өскемен қаласы




    «Қызықты математика»

    1 «В» сыныбына

    «Қызықты математика» оқу курс бағдарламасы

    2023-2024 оқу жылының 1- тоқсанына есеп

    2021-2022 оқу жылында «Қызықты математика» курс бағдарламасы оқушылардың жас ерекшеліктері ескеріліп, мектеп стандартын кеңейте отырып, жоғарғы нәтижелерге қол жеткізу үшін оқушылардың математика пәнінен алған білім, білік дағдыларын, танымдық қабілеттерін, дүниетанымын арттыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында құрылған.

    Бағдарлама мақсаты:

    Кеңейтіліген математика бағдарламасының мақсаты – сындарлы оқыту негізінде оқушылардың математикалық таным негіздерін меңгеруіне және сәйкес дағдыларын қалыптастыруына мүмкіндік жасау, функционалды сауаттылығын дамыту.

    Жоспар қоршаған ортаны қабылдау мен түсіну тәсілі ретінде қарастырылатын математикалық ойлауды дамытуға бағытталған. Жоспар оқушылардан пәнді игеруде өз танымдары мен математика ғылымына қызығушылығын арттыруды, сондай-ақ математикалық әдістер мен шешімдердің әдемілігін және маңыздылығын бағалауды талап етеді.

    Жылына 33 оқу сағатына есептелген.


    Міндеттері:

    • оқи білу, өз бетімен ақпаратты табу, жағдаятты талдау, жаңа жағдаяттарға бейімделу, проблемаларды қою және шешім қабылдау,командада жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауап беру, өз уақытын ұйымдастыра білу

    • қоршаған ортаның проблемаларын білу және тҥсіну, басқалардың көзқарасын қабылдау, сынды дұрыс қабылдап үйрену, топтағы жұмыс дағдыларын дамыту, ұжымда түрлі рөлдерді орындау;

    • оқушыларға математика тарихын таныстыру: сан және геометриялық фигура тұжырымдамаларын дамыту; арифметикалық операцияларды ойлап табу.


    Күтілетін нәтиже:

      • логикалық ойлау қабілеттері , кеңістікті елестету және математикалық терминдерді пайдалану дағдылары қалыптасады;

      • өз бетімен ақпаратты табу, жағдаятты талдау, жаңа жағдаяттарға бейімделу, проблемаларды қою және шешім қабылдау, командада жұмыс істеуге үйренеді, сыни тұрғыдан ойлауды, шығармашылықпен ойлауды және коммуникативтік дағдыларды дамытады;

      • өзінің математикалық білімі мен біліктерін басқа пәндерді меңгеруде, күнделікті өмірде пайдалана алады.


    Қашықтықтан өткен «Асыл тас» олимпиадасында барлығы 10 оқушым жүлделі орындар иеленді. 2 оқушы – 1 орын, 6 оқушы – 2-орын, 2 оқушы – 3 орын. Бұл - математика пәніне деген қызығушылықтың нәтижесі деп ойлаймын.

    «Қызықты математика» курсы бойынша кездескен қиындықтар:

    1. Оқушылардың есте сақтау қабілеттерінің төмендігі;

    2. Өз беттерімен жұмыс жасауға кейбір оқушылардың қалыптаса қоймағандары.


    Ұсыныстар:

    1. Оқушылардың есте сақтау қабілеттерін арттыруға байланысты жаттығулар беріп, жұмыс жасау;

    2. Өз беттерімен жұмыс жасай білуге қалыптастыру, деңгейлік тапсырмалар беру.



























    Пәні: Қызықты матеематика

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Ұзын, қысқа, кең, тар . Заттарды өлшеу

    (Сабақтың тақырыбы)

    Педагогтың аты-жөні

    Дәулетханова І.Т.

    Пәні

    Қызықты математика

    Бөлім

    .Сандар мен цифрлар

    Күні


    Сыныбы: 1

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Ұзын, қысқа, кең, тар . Заттарды өлшеу

    Оқу мақсаты

    Ггеометриялық фигуралар арасындағы негізгі қатынастарды анықтау (үлкен-кіші, жоғары-төмен, кең-тар, жуан-жіңішке, қалың-жұқа)

    Заттардың кеңістікте (оң жақта, сол жақта, жоғарыда, төменде, үстінде, астында, арасында, алдында, артында) орналасуын анықтау;

    Сабақтың мақсаты

    Шамалар арқылы салыстыруды үйрену.

    Сабақтың барысы

    Сабақ кезеңі уақыты

    Педагогтың іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Ұйымдастыру

    ___ мин


    Психологиялық ахуал

    – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Күлкімізбен, жақсылықпен бөлісуді үйренейік!

    Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне

    жақындатады)

    Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің

    тұсына қояды)

    Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,

    саусақтары күн сияқты)

    Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

    Іс- әрекеттер арқылы орындайды.

    Жарайсыңдар!

    Нейрогимнастика-лық жаттығу.

    ___ мин

    ЖАҢА САБАҚ

    Заттарды көлемдеріне қарай отырып, салыстыру.

    Салыстыруда шамалар ұғымдарын қолданады.

    «Басбармақ» арқылы бір-бірін бағалау

    Таратпа

    дәптер

    қаламсап


    кесте

    ___ мин

    Өзектендіру.

    №1 тапсырма бойынша жұмыс жасау.

    Мағынасы бойынша қарама-қарсы сөздерді атайды.

    үлкен – кіші жоғары – төмен

    ұзын – қысқа кең – тар

    алыс – жақын биік – аласа

    қалың – жұқа

    Мұғалім сыныптағы ұқсас заттарға назар аударады (жоғары – төмен, ұзын – қысқа, жақын – алыс).

    Мағынасы бойынша қарама-қарсы сөздерді атайды.



    Оқушыларды мадақтау

    МҚ:

    «Жарайсыңдар»


    дәптер.


    ___ мин




    Мақсат қою (мәселелік жағдаят).

    Әрбір жұптағы заттардың қайсысы қысқа?

    Оны қалай анықтағаныңды түсіндір.


    Егер оларды бірінің үстіне бірін қоюға болмайтын болса, онда заттардың ұзындығын қалай салыстыруға болады?

    Біз бүгін сабақта түрлі тәсілдермен заттардың ұзындығын салыстыруды үйренеміз.

    Мәселелік жағдаятты түсінеді.

    «Шапалақтау» әдісі бойынша бағаланады.



    ___ мин

    Жаңаны ашу.

    №2 тапсырмамен жұмыс жасау. Заттарды ұзындығы және ені бойынша қалай салыстыруға болады? Мұғалім ол үшін геометриялық фигураларды дайындайды. Оқушыларға оларды қатар қою және беттестіру арқылы салыстыруды көрсетеді.

    Заттарды салыстырудың екі тәсілін қолданады.

    Смайлик арқылы бағалау.



    дәптер.


    ___ мин

    Жаңаны қолдану

    №3 тапсырманы орындауға ұсынады.Берілген өлшем бойынша кесінділер сызады


    Кесінділер сызады


    дәптер

    ___ мин

    Оқып-үйренгенді меңгергенін тексеру

    Оқулықтағы №4 тапсырмамен практикалық жұмыс.

    Әрбір жұп кесіндіде неше өлшем барын сана. Ұзындықтары бірдей кесінділер бар ма?



    Өлшеуіштермен өлшеу жұмыстарын жүргізеді.

    Оқушылардың жұмысы смайл беру арқылы бағаланады.

    дәптер.

    Өлшеуіш

    тер.

    ___ мин

    Осыған дейін өтілген материалмен жұмыс.

    Оқулықтағы зерттеушілік тұрғыдағы №4 тапсырманы орындауға ұсынылады.

    Берілген фигураларды пайдаланып, дәптеріңе
    аппликация сал. Әр түрінен неше фигура пайдаланғаныңды сана. Олардың санын салыстыр.

    Оқушылар осындай аппликация құрастырады. Оларда берілген әрбір фигураны қанша рет қолданын анықтайды.

    Смайлик арқылы бағалау.



    дәптер.


    ___ мин

    «Бағдаршам» әдісі.

    Қызыл түс – сабақта көп нәрсені түсінбедім, сабақтағы мәліметтер саған керек емес, сабақта белсенді бола алмадым, жауап берген жоқпын.

    Сары түс – сабақ қызықты болды, белсенді болдым, сабақта пайдалы мәліметтер алдым, орнымнан жауап бердім, бірнеше тапсырманы өзім орындадым, сабақта мен өзімді жақсы сезінемін.

    Жасыл түс – с

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 1 сынып
    30.10.2023
    488
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Дәулетханова Іңкәр Талғатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации