34 –
сабақ
1.
а) Жұмысшылар әр 5 минут сайын
ағаштың 1 метрін кеседі. Ұзындығы 2 м бөренені неше минутта кесіп
болады?
ә) Екі бірдей цифрмен жазылған
саннан екінші бір санды азайттық. Сонда азайтылған санмен бірдей
сан шықты. Мысал келтіріп,
жаз.
2. Лабиринттен шығатын жолды
тап.
-
+
100 +
+
100
-
-
- +
-
+
3. Ондықтары бірліктерден 2 – ге
кем болатын барлық екі таңбалы сандарды
жаз.
79, 68,
____________________________________________
4. «Адасқан
әріптер» жануарлардың атын құрап
жаз.
Р С А Н Т Ы А
К І Т Л
Ү
Ж А Ы Б О Л С Р
А Қ Ы Р С
Қ
а)
ә)
5. Батпырауықты заңдылығын сақтап
сал, дұрыс боя.



Алғы
сөз
Қазіргі кезде Қазақстан
Республикасында білім берудің жаңа мемлекеттік стандартына сәйкес
мектептегі оқыту мен тәрбиелеу проритеті түбегейлі өзгеріп, бірінші
кезекке бұрынғыдан оқушыны пәндік білім, білік және дағдылардың
белгілі бір жиынтығымен қаруландыру емес, оның оқу – танымдық іс -
әрекетін дұрыс және тиімді ұйымдастыру негізінде жеке бас тұлғасын
тәрбиелеу мақсаты қойылып
отыр.
Соңғы жылдары Қазақстан
Республикасында жалпы білім беретін мектептің білім мазмұны
түбегейлі өзгерту және жаңарту бағытында іс – шаралар жүзеге
асырылуда.
Соның бірі ретінде бастауыш
сыныпта логикалық математика вариативті курсын қолдану болып
табылады. Стандартқа сәйкес білім берудегі аса мәнді өзгерістердің
бірі оқушыларды математиканы оқыту барысында танымдық және
шығармашылық ізденіске жетектейтін іс - әрекеттерге
баулу.
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
арналған бұл көмекші құрал олардың жаңа буын математика
оқулықтарының ерекшеліктерінің жете түсініп, оқыту процесінде
оларға арқау болған негізгі идеяларды жүзеге асырылуына біршама
жеңілдік келтіреді, сондай – ақ математиканы ақытуды орын алып
отырған кейбір дәстүрлі, үйреншікті әдіс – тәсілдерден бас тарта
отырып, оны оқушылардың танымдық дербестігі мен шығармашылық
қабілеттерін дамы
Логикалық математика сабағы
оқушылардың ой - өрісін, сана – сезімін жан – жақты дамуына зор
ықпал етеді.
Мұнда мұғалімдердің талап –
тілектерін, математиканың барлық қазіргі курстарының кеңістіктік,
логикалық ойлау қабілетін дамыту ескерілді. Сөйтіп, 2 – сыныпқа
арналған жинаққа келесі тапсырмалар
енгізілді:
-
геометриялық мазмұндағы және
кеңістік ұғымын дамытуға арналған
тапсырмалар;
-
комбинаторлық
тапсырмалар;
-
заңдылықты, реттілікті
анықтауға арналған
тапсырмалар;
-
жиынмен байланысты амалдарды
орындауға арналған
тапсырмалар;
-
математикалық басқатырғыштар
(сандық ребстар, сиқырлы фигуралар, қызықты
шаршылар);
Түрлі ойын түрлері арқылы
оқушылардың белсенділігін, қызығушылықтарын арттыру, математикалық
білім, білік дағдыларын игеру, өздігінен білім алуға, оқушылардың
ақыл - ойынның математикалық стилін дамыту
көзделген.
2 – сыныпта жыл бойы – 34
сабақ
Әр сабақта – 5 негізгі және 1
қосымша тапсырмадан
33 –
сабақ
1. Зообақта павлинге 1 күнде 50
гр бидай жейді. Сонда павлин 1 аптада неше грамм бидай
жейді?
2. Көктемде оқушылар ағаш
түптерін әктеді. 5 – сыныптар – 45, 4 – сыныптар – 30, 3 – сыныптар
– 25 ағаш түбін әктеді. Оқушылар барлығы неше ағашты әктеді.
Есептің шартын құрып,мәнін
тап.