Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Қазіргі кезде Қазақстан
Республикасында білім берудің жаңа мемлекеттік стандартына сәйкес
мектептегі оқыту мен тәрбиелеу проритеті түбегейлі өзгеріп, бірінші
кезекке бұрынғыдан оқушыны пәндік білім, білік және дағдылардың
белгілі бір жиынтығымен қаруландыру емес, оның оқу – танымдық іс -
әрекетін дұрыс және тиімді ұйымдастыру негізінде жеке бас тұлғасын
тәрбиелеу мақсаты қойылып
отыр.
Соңғы жылдары Қазақстан
Республикасында жалпы білім беретін мектептің білім мазмұны
түбегейлі өзгерту және жаңарту бағытында іс – шаралар жүзеге
асырылуда.
Соның бірі ретінде бастауыш
сыныпта логикалық математика вариативті курсын қолдану болып
табылады. Стандартқа сәйкес білім берудегі аса мәнді өзгерістердің
бірі оқушыларды математиканы оқыту барысында танымдық және
шығармашылық ізденіске жетектейтін іс - әрекеттерге
баулу.
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
арналған бұл көмекші құрал олардың жаңа буын математика
оқулықтарының ерекшеліктерінің жете түсініп, оқыту процесінде
оларға арқау болған негізгі идеяларды жүзеге асырылуына біршама
жеңілдік келтіреді, сондай – ақ математиканы ақытуды орын алып
отырған кейбір дәстүрлі, үйреншікті әдіс – тәсілдерден бас тарта
отырып, оны оқушылардың танымдық дербестігі мен шығармашылық
қабілеттерін дамы
Логикалық математика сабағы
оқушылардың ой - өрісін, сана – сезімін жан – жақты дамуына зор
ықпал етеді.
Мұнда мұғалімдердің талап –
тілектерін, математиканың барлық қазіргі курстарының кеңістіктік,
логикалық ойлау қабілетін дамыту ескерілді. Сөйтіп, 2 – сыныпқа
арналған жинаққа келесі тапсырмалар
енгізілді:
геометриялық мазмұндағы және
кеңістік ұғымын дамытуға арналған
тапсырмалар;
комбинаторлық
тапсырмалар;
заңдылықты, реттілікті
анықтауға арналған
тапсырмалар;
жиынмен байланысты амалдарды
орындауға арналған
тапсырмалар;
математикалық басқатырғыштар
(сандық ребстар, сиқырлы фигуралар, қызықты
шаршылар);
логикалық
қорытындылар;
лабиринттер;
көңілді
жаттығулар;
реттеуге арналған
тапсырмалар.
Түрлі ойын түрлері арқылы
оқушылардың белсенділігін, қызығушылықтарын арттыру, математикалық
білім, білік дағдыларын игеру, өздігінен білім алуға, оқушылардың
ақыл - ойынның математикалық стилін дамыту
көзделген.
2 – сыныпта жыл бойы – 34
сабақ
Әр сабақта – 5 негізгі және 1
қосымша тапсырмадан
33 –
сабақ
1.Зообақта павлинге 1 күнде 50
гр бидай жейді. Сонда павлин 1 аптада неше грамм бидай
жейді?
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз