"Қызықты математика" авторлық бағдарламасының бір сабағы

Тақырып бойынша 15 материал табылды

"Қызықты математика" авторлық бағдарламасының бір сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
"Қызықты математика" 3-сыныпқа арналған элективті курс бағдарламасының бір сабағы.
Материалдың қысқаша нұсқасы

5

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қызықты математика

Бөлім:

І бөлім. Қосу және азайту

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

3


Сабақтың тақырыбы:

Геометриялық фигуралар мен өлшемдер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

  • 3.1.4.1 — Негізгі геометриялық фигураларды (шаршы, тік төртбұрыш, үшбұрыш, шеңбер) тану және атау;

  • 3.1.4.2 — Геометриялық фигуралардың өлшемдерін (ұзындығын) сызғыш арқылы өлшеу және салыстыру.

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар геометриялық пішіндерді (шаршы, тік төртбұрыш, үшбұрыш, шеңбер) ажыратып, олардың қасиеттерін түсіндіреді, сызғышпен өлшеу және сызу дағдыларын қолданады және геометриялық фигураларды күнделікті өмірмен байланыстырады.

Құндылықтар


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басталуы (5 мин)

1. Психологиялық ахуал: «Пішіндер елінде» жаттығуы (балалар денелерімен фигура бейнелейді).
2.
Қызығушылықты ояту: «Кім тапқыр?» ойыны – суреттен пішіндерді табу.

Денелерімен пішіндер жасайды, суреттен пішіндерді атайды.

Белсенді қатысады, дұрыс пішіндерді атайды.

Интерактивті тақта, суреттер, фигуралар

Ортасы (30 мин)

1. Жаңа білімді меңгеру:
– Геометриялық фигуралармен таныстыру: шаршы, тік төртбұрыш, үшбұрыш, шеңбер.
– Фигуралардың қасиеттерін түсіндіру:
Шаршы – 4 тең қабырға, 4 бұрыш.
Тік төртбұрыш – 4 қабырға, қарама-қарсы қабырғалар тең.
Үшбұрыш – 3 қабырға, 3 бұрыш.
Шеңбер – бұрышы жоқ тұйық сызық.

2. Топтық жұмыс:
1-топ – фигураларды ата және сипатта;
2-топ – фигураларды өлше және сыз;
3-топ – суреттен пішіндерді тап (мысалы, үй, терезе, жол белгісі).

3. Қалыптастырушы бағалау (жеке жұмыс):
– Берілген пішіндерді сәйкестендір.
– Тік төртбұрыштың ұзындығы мен енін өлше.

Тыңдайды, дәптерге жазады, топпен жұмыс жасайды, сызғыш қолданады.

Геометриялық пішіндерді таниды, өлшеуді дұрыс орындайды.

Сызғыштар, фигуралар, жұмыс парақтары

Соңы (10 мин)

Қорытынды:
– Қандай геометриялық фигураларды білдік?
– Қай фигурада төрт бұрыш бар?
– Қайсысында еш бұрыш жоқ?

Рефлексия: «Бағдаршам» әдісі.
Үй тапсырмасы: 3 фигураны сызу және олардың аттарын жазу.

Сұрақтарға жауап береді, өз жұмысын бағалайды.

Өзін-өзі бағалау, кері байланыс.

Бағдаршам стикерлері



Саралау:

Қолдауды қажет ететін оқушыларға дайын пішіндермен жұмыс;
Қабілетті оқушыларға — күрделі фигуралардан сурет салу (үй, кеме, робот т.б.).



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.10.2025
70
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі