0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Қызықты математика елінде
Сыныбы: 2
Сабақтың тақырыбы: Қызықты математика елінде
Сабақтың мақсаты:
1. Қазақтың салт – дәстүрін еске түсіріп, оқушылардың математикадан алған
білімдерін пысықтап, топқа бөліп жарыстыра отырып саралау.
2. Оқушылардың ой – өрісін кеңейтіп, жарыса жұмыс істеуге, логикалық ойлауды
жеделдетуге баулу, танымдық қабілетін, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
3. Оқушыларды ұлттық рухта тәрбиелеу, халықтың салт – дәстүрін жан – жақты
түсіне білуге, білімді азамат болуға тәрбиелеу.
Түрі: жарыс сабақ
Әдісі: ойын, сұраққа – жауап, ізденушілік, топтық.
«Ақыл – ойды тәртіпке келтіретін математика, сондықтан да оны оқу керек»
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен
Бізге келсін, қуаныш нұр іздеген.
Шуақ толған жанымыз жүрегіміз
Үлгі алсын көрген жан мына бізден.
«Ой тастау»
- Қандай қазақтың ұлттық ойындарын білесіңдер?
- Бүгін «Көкпар» ойыны арқылы қызықты математика елінде сабағымызды бастаймыз.
-«Көкпар» ойынының ойын ережесін көріп жүрсіңіздер, олай болса «Тұлпар» және
«Сәйгүлік» тобы болып жарысып, білімдерімізді сарапқа саламыз.
- Абай атамыз, «Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, ғылым, ар, мінез деген
нәрселермен озады» деген екен. Біз бүгін шынайы көкпар тартпағанмен, білімімізді
жарысқа саламыз
2. «Көкпар» ойыны Сұрақ жауап
«Тұлпар» тобына
Балалар, көкпар тартысты бастайық. Қойылған сұраққа қай топ бірінші
жауап берсе, сол топ бірінші болып, қазандыққа ұпай салған болып есептеледі.
● 4 қойдың неше аяғы бар? (16)
● 1 км = 1000 м
● 1 ц = 100 кг
● 15 : 3 = 5
● 1 мин = 60 сек
«Сәйгүлік» тобына
● 1 ц = 100 кг)
● 1 м = 100 см
● 24 : 6 = 4
● 1 тәулік = 24 сағ
● 4 сиырдың неше аяғы бар?
«Құлагер» тобына
● 1 ғасыр = 100 жыл
● 6 х 7 = 42
● 1дм = см
● 1 тәулік те қанша күн бар
● 1 сағатта қанша минут бар
3. «Сиқырлы қазандық» Шабандоздар жарысы
Әр оқушы өзіне қажетті тапсырмаларды орындап ұпай жинайды
«Тұлпар» тобына
Мектеп бағына 36 түп алма және одан 10 түбі кем алмұрт
ағашы отырғызылды. Мектеп бағына неше алмұрт ағашы отырғызылды?
«Сәйгүлік» тобына
5. Сырымда 100 теңге болды. Ол қалам сатып алғаннан кейін, оның 40 теңгесі
қалды. Ол қанша ақша жұмсады?
«Құлагер» тобына
4.Салыстыр.
5дм * 9см
7дм 4см * 74см
1м 5дм 9см * 1м 6дм 0см
Есептерді шығар.
Жүзу үйірмесіне алдымен 10 адам, содан кейін тағы 8 адам жазылды. Үйірмеге
барлығы неше адам жазылды?
4. Сергіту
5. Математикалық диктант. «Дода». Көп таңбалы сандарды жазу( Білімі қалыс
оқушылармен жұмыс)
- Көкпар кезінде жерге түскен серкеге жаппай таласу дода деп аталады
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
23 пен а – ның қосындысы 38 – ге тең
Х 29 – дан 24 – ке артық
45 – ті 4 пен 1 – дің қосындысына бөлу
43 санынан 36 мен 4 – тің бөліндісін азайту
в – ны 5 есем кеміту, мұндағы в =45
54 пен 46 – ның қосындысын а есе арттыру, мұндағы а =4
9 бен 5 сандарының көбейтіндісінің мәні неге тең?
27 мен 3 сандарының бөліндісінің мәні неге тең
4 санын 5 есе арттырса, қандай сан шығады?
Қорытынды. Сарапшылар пікірі
Бағалау
Жеңіске жеткен топ марапатталып, оқушыларды бағалаймыз
Сыныбы: 2
Сабақтың тақырыбы: Қызықты математика елінде
Сабақтың мақсаты:
1. Қазақтың салт – дәстүрін еске түсіріп, оқушылардың математикадан алған
білімдерін пысықтап, топқа бөліп жарыстыра отырып саралау.
2. Оқушылардың ой – өрісін кеңейтіп, жарыса жұмыс істеуге, логикалық ойлауды
жеделдетуге баулу, танымдық қабілетін, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
3. Оқушыларды ұлттық рухта тәрбиелеу, халықтың салт – дәстүрін жан – жақты
түсіне білуге, білімді азамат болуға тәрбиелеу.
Түрі: жарыс сабақ
Әдісі: ойын, сұраққа – жауап, ізденушілік, топтық.
«Ақыл – ойды тәртіпке келтіретін математика, сондықтан да оны оқу керек»
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен
Бізге келсін, қуаныш нұр іздеген.
Шуақ толған жанымыз жүрегіміз
Үлгі алсын көрген жан мына бізден.
«Ой тастау»
- Қандай қазақтың ұлттық ойындарын білесіңдер?
- Бүгін «Көкпар» ойыны арқылы қызықты математика елінде сабағымызды бастаймыз.
-«Көкпар» ойынының ойын ережесін көріп жүрсіңіздер, олай болса «Тұлпар» және
«Сәйгүлік» тобы болып жарысып, білімдерімізді сарапқа саламыз.
- Абай атамыз, «Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, ғылым, ар, мінез деген
нәрселермен озады» деген екен. Біз бүгін шынайы көкпар тартпағанмен, білімімізді
жарысқа саламыз
2. «Көкпар» ойыны Сұрақ жауап
«Тұлпар» тобына
Балалар, көкпар тартысты бастайық. Қойылған сұраққа қай топ бірінші
жауап берсе, сол топ бірінші болып, қазандыққа ұпай салған болып есептеледі.
● 4 қойдың неше аяғы бар? (16)
● 1 км = 1000 м
● 1 ц = 100 кг
● 15 : 3 = 5
● 1 мин = 60 сек
«Сәйгүлік» тобына
● 1 ц = 100 кг)
● 1 м = 100 см
● 24 : 6 = 4
● 1 тәулік = 24 сағ
● 4 сиырдың неше аяғы бар?
«Құлагер» тобына
● 1 ғасыр = 100 жыл
● 6 х 7 = 42
● 1дм = см
● 1 тәулік те қанша күн бар
● 1 сағатта қанша минут бар
3. «Сиқырлы қазандық» Шабандоздар жарысы
Әр оқушы өзіне қажетті тапсырмаларды орындап ұпай жинайды
«Тұлпар» тобына
Мектеп бағына 36 түп алма және одан 10 түбі кем алмұрт
ағашы отырғызылды. Мектеп бағына неше алмұрт ағашы отырғызылды?
«Сәйгүлік» тобына
5. Сырымда 100 теңге болды. Ол қалам сатып алғаннан кейін, оның 40 теңгесі
қалды. Ол қанша ақша жұмсады?
«Құлагер» тобына
4.Салыстыр.
5дм * 9см
7дм 4см * 74см
1м 5дм 9см * 1м 6дм 0см
Есептерді шығар.
Жүзу үйірмесіне алдымен 10 адам, содан кейін тағы 8 адам жазылды. Үйірмеге
барлығы неше адам жазылды?
4. Сергіту
5. Математикалық диктант. «Дода». Көп таңбалы сандарды жазу( Білімі қалыс
оқушылармен жұмыс)
- Көкпар кезінде жерге түскен серкеге жаппай таласу дода деп аталады
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
23 пен а – ның қосындысы 38 – ге тең
Х 29 – дан 24 – ке артық
45 – ті 4 пен 1 – дің қосындысына бөлу
43 санынан 36 мен 4 – тің бөліндісін азайту
в – ны 5 есем кеміту, мұндағы в =45
54 пен 46 – ның қосындысын а есе арттыру, мұндағы а =4
9 бен 5 сандарының көбейтіндісінің мәні неге тең?
27 мен 3 сандарының бөліндісінің мәні неге тең
4 санын 5 есе арттырса, қандай сан шығады?
Қорытынды. Сарапшылар пікірі
Бағалау
Жеңіске жеткен топ марапатталып, оқушыларды бағалаймыз
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Ахметова Гулфайруз АбсаматовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Қызықты математика елінде
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Қызықты математика елінде
Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып оқушылар арасында математика пәнінен сайыс сабақ ұйымдастырдым
Материалдың қысқаша нұсқасы
Қызықты математика елінде
Сыныбы: 2
Сабақтың тақырыбы: Қызықты математика елінде
Сабақтың мақсаты:
1. Қазақтың салт – дәстүрін еске түсіріп, оқушылардың математикадан алған
білімдерін пысықтап, топқа бөліп жарыстыра отырып саралау.
2. Оқушылардың ой – өрісін кеңейтіп, жарыса жұмыс істеуге, логикалық ойлауды
жеделдетуге баулу, танымдық қабілетін, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
3. Оқушыларды ұлттық рухта тәрбиелеу, халықтың салт – дәстүрін жан – жақты
түсіне білуге, білімді азамат болуға тәрбиелеу.
Түрі: жарыс сабақ
Әдісі: ойын, сұраққа – жауап, ізденушілік, топтық.
«Ақыл – ойды тәртіпке келтіретін математика, сондықтан да оны оқу керек»
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен
Бізге келсін, қуаныш нұр іздеген.
Шуақ толған жанымыз жүрегіміз
Үлгі алсын көрген жан мына бізден.
«Ой тастау»
- Қандай қазақтың ұлттық ойындарын білесіңдер?
- Бүгін «Көкпар» ойыны арқылы қызықты математика елінде сабағымызды бастаймыз.
-«Көкпар» ойынының ойын ережесін көріп жүрсіңіздер, олай болса «Тұлпар» және
«Сәйгүлік» тобы болып жарысып, білімдерімізді сарапқа саламыз.
- Абай атамыз, «Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, ғылым, ар, мінез деген
нәрселермен озады» деген екен. Біз бүгін шынайы көкпар тартпағанмен, білімімізді
жарысқа саламыз
2. «Көкпар» ойыны Сұрақ жауап
«Тұлпар» тобына
Балалар, көкпар тартысты бастайық. Қойылған сұраққа қай топ бірінші
жауап берсе, сол топ бірінші болып, қазандыққа ұпай салған болып есептеледі.
● 4 қойдың неше аяғы бар? (16)
● 1 км = 1000 м
● 1 ц = 100 кг
● 15 : 3 = 5
● 1 мин = 60 сек
«Сәйгүлік» тобына
● 1 ц = 100 кг)
● 1 м = 100 см
● 24 : 6 = 4
● 1 тәулік = 24 сағ
● 4 сиырдың неше аяғы бар?
«Құлагер» тобына
● 1 ғасыр = 100 жыл
● 6 х 7 = 42
● 1дм = см
● 1 тәулік те қанша күн бар
● 1 сағатта қанша минут бар
3. «Сиқырлы қазандық» Шабандоздар жарысы
Әр оқушы өзіне қажетті тапсырмаларды орындап ұпай жинайды
«Тұлпар» тобына
Мектеп бағына 36 түп алма және одан 10 түбі кем алмұрт
ағашы отырғызылды. Мектеп бағына неше алмұрт ағашы отырғызылды?
«Сәйгүлік» тобына
5. Сырымда 100 теңге болды. Ол қалам сатып алғаннан кейін, оның 40 теңгесі
қалды. Ол қанша ақша жұмсады?
«Құлагер» тобына
4.Салыстыр.
5дм * 9см
7дм 4см * 74см
1м 5дм 9см * 1м 6дм 0см
Есептерді шығар.
Жүзу үйірмесіне алдымен 10 адам, содан кейін тағы 8 адам жазылды. Үйірмеге
барлығы неше адам жазылды?
4. Сергіту
5. Математикалық диктант. «Дода». Көп таңбалы сандарды жазу( Білімі қалыс
оқушылармен жұмыс)
- Көкпар кезінде жерге түскен серкеге жаппай таласу дода деп аталады
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
23 пен а – ның қосындысы 38 – ге тең
Х 29 – дан 24 – ке артық
45 – ті 4 пен 1 – дің қосындысына бөлу
43 санынан 36 мен 4 – тің бөліндісін азайту
в – ны 5 есем кеміту, мұндағы в =45
54 пен 46 – ның қосындысын а есе арттыру, мұндағы а =4
9 бен 5 сандарының көбейтіндісінің мәні неге тең?
27 мен 3 сандарының бөліндісінің мәні неге тең
4 санын 5 есе арттырса, қандай сан шығады?
Қорытынды. Сарапшылар пікірі
Бағалау
Жеңіске жеткен топ марапатталып, оқушыларды бағалаймыз
Сыныбы: 2
Сабақтың тақырыбы: Қызықты математика елінде
Сабақтың мақсаты:
1. Қазақтың салт – дәстүрін еске түсіріп, оқушылардың математикадан алған
білімдерін пысықтап, топқа бөліп жарыстыра отырып саралау.
2. Оқушылардың ой – өрісін кеңейтіп, жарыса жұмыс істеуге, логикалық ойлауды
жеделдетуге баулу, танымдық қабілетін, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
3. Оқушыларды ұлттық рухта тәрбиелеу, халықтың салт – дәстүрін жан – жақты
түсіне білуге, білімді азамат болуға тәрбиелеу.
Түрі: жарыс сабақ
Әдісі: ойын, сұраққа – жауап, ізденушілік, топтық.
«Ақыл – ойды тәртіпке келтіретін математика, сондықтан да оны оқу керек»
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен
Бізге келсін, қуаныш нұр іздеген.
Шуақ толған жанымыз жүрегіміз
Үлгі алсын көрген жан мына бізден.
«Ой тастау»
- Қандай қазақтың ұлттық ойындарын білесіңдер?
- Бүгін «Көкпар» ойыны арқылы қызықты математика елінде сабағымызды бастаймыз.
-«Көкпар» ойынының ойын ережесін көріп жүрсіңіздер, олай болса «Тұлпар» және
«Сәйгүлік» тобы болып жарысып, білімдерімізді сарапқа саламыз.
- Абай атамыз, «Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, ғылым, ар, мінез деген
нәрселермен озады» деген екен. Біз бүгін шынайы көкпар тартпағанмен, білімімізді
жарысқа саламыз
2. «Көкпар» ойыны Сұрақ жауап
«Тұлпар» тобына
Балалар, көкпар тартысты бастайық. Қойылған сұраққа қай топ бірінші
жауап берсе, сол топ бірінші болып, қазандыққа ұпай салған болып есептеледі.
● 4 қойдың неше аяғы бар? (16)
● 1 км = 1000 м
● 1 ц = 100 кг
● 15 : 3 = 5
● 1 мин = 60 сек
«Сәйгүлік» тобына
● 1 ц = 100 кг)
● 1 м = 100 см
● 24 : 6 = 4
● 1 тәулік = 24 сағ
● 4 сиырдың неше аяғы бар?
«Құлагер» тобына
● 1 ғасыр = 100 жыл
● 6 х 7 = 42
● 1дм = см
● 1 тәулік те қанша күн бар
● 1 сағатта қанша минут бар
3. «Сиқырлы қазандық» Шабандоздар жарысы
Әр оқушы өзіне қажетті тапсырмаларды орындап ұпай жинайды
«Тұлпар» тобына
Мектеп бағына 36 түп алма және одан 10 түбі кем алмұрт
ағашы отырғызылды. Мектеп бағына неше алмұрт ағашы отырғызылды?
«Сәйгүлік» тобына
5. Сырымда 100 теңге болды. Ол қалам сатып алғаннан кейін, оның 40 теңгесі
қалды. Ол қанша ақша жұмсады?
«Құлагер» тобына
4.Салыстыр.
5дм * 9см
7дм 4см * 74см
1м 5дм 9см * 1м 6дм 0см
Есептерді шығар.
Жүзу үйірмесіне алдымен 10 адам, содан кейін тағы 8 адам жазылды. Үйірмеге
барлығы неше адам жазылды?
4. Сергіту
5. Математикалық диктант. «Дода». Көп таңбалы сандарды жазу( Білімі қалыс
оқушылармен жұмыс)
- Көкпар кезінде жерге түскен серкеге жаппай таласу дода деп аталады
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
23 пен а – ның қосындысы 38 – ге тең
Х 29 – дан 24 – ке артық
45 – ті 4 пен 1 – дің қосындысына бөлу
43 санынан 36 мен 4 – тің бөліндісін азайту
в – ны 5 есем кеміту, мұндағы в =45
54 пен 46 – ның қосындысын а есе арттыру, мұндағы а =4
9 бен 5 сандарының көбейтіндісінің мәні неге тең?
27 мен 3 сандарының бөліндісінің мәні неге тең
4 санын 5 есе арттырса, қандай сан шығады?
Қорытынды. Сарапшылар пікірі
Бағалау
Жеңіске жеткен топ марапатталып, оқушыларды бағалаймыз
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
PDF
11.04.2024
226
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













