Қызықты оқиға Б.Момышұлы.«Ұяда не көрсең...»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қызықты оқиға Б.Момышұлы.«Ұяда не көрсең...»

Материал туралы қысқаша түсінік
Қызықты оқиға Б.Момышұлы.«Ұяда не көрсең...»
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Өзім туралы

Пәні:

Әдебиеттік оқу

Күні:

21.09.23ж

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 2 «А»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қызықты оқиға

Б.Момышұлы.«Ұяда не көрсең...»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.2.3.1–мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбымен негізгі ойын анықтау.

Сабақтың мақсаты

Мәтіннің тақырыбын анықтау

Негізгі ойын табу

Р.Л Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау


Сабақтың басы

(3 мин)

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.

«Көңіл күй»

Оқушылар сабаққа назар аударады.


Оқушылар әуенмен көңіл – күйлерін білдіреді.



Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!


Сабақтың ортасы

(5 мин)

















10 мин

Үй тапсырмасын тексеру

6-тапсырма 20-бет

Компьтер ойнап отырған балаға қандай кеңес берер едің.Жаз.


«Ой қозғау» әдісі

Берілген оқиғаны оқы.

Өз басыңнан өткен осындай күлкілі әрі қызықты оқиға болса айт.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Мәтіннің тақырыбын анықтау

Негізгі ойын табу



1-тапсырма ФС

Ұжымдық жұмыс

«Біліміңді қолдан» әдісі

Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет ұсыну

Бейнежазба ұсыну

Мәтінді оқы.

«Дауыстап ойлау» әдісі

-Бауыржан ата қай кезін еске алады?

-Оқиға не туралы?

ЕББҚ

Мәтін не туралы?

Талқылау сұрақтары:

1.Мәтіннен өзіңе қажет қандай ақпарат алдың?

Компьтер ойнап отырған балаға кеңесін жазады






Берілген оқиғаны оқиды.

Өз басынан өткен осындай күлкілі әрі қызықты оқиғаны айтады









Бейнежазба тамашалайды

1. автор туралы әңгімелейді

2.мәтін мазмұны туралы әңгімелейді

3. Бауыржан атаның еске алған кезін айтады







Сұраққа жауап береді

Дескриптор:

-кеңес жазады (1б)






Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!



Лайктар салынған таратпа




Дескриптор:

-автор туралы әңгімелейді(1б)

-мәтін мазмұны туралы әңгімелейді(1б)

-Бауыржан атаның еске алған кезін айтады(1б)






ЕББҚ

Дескриптор:

-сұраққа жауап береді




















Б.Момышұлыныңсуреті А4

https://youtu.be/qVJ9lva13rw


Оқулық

21,22-бет

10 мин
















Сергіту сәті

2 минут

2- тапсырма

Жұптық жұмыс

«Көршіңмен әңгімелес» әдісі

Мәтіннің ең соңғы екі сөйлемін жаз.

«Дауыстап ойлау» әдісі

-Не түсіндің?


ЕББҚ

Сөйлемде не айтылған?

Талқылау сұрақтары:

1.Мәтіннен өзіңе қажет қандай ақпарат білдің?


Қол жаттығуы «Қырыққабат тұздау»

Біз қырыққабатты кесеміз, кесеміз,

Біз қырыққабатты тұздап,тұздап аламыз.

Енді сәбізді үккіштен жақсылап өткізіп аламыз,

Біз қырыққабатты басамыз, басамыз.

1. сөйлемдерді жазады

2.түсінгенін әңгімелеп айтады







Сұраққа жауап береді






Қол жаттығуын жасайды

«Комментарий» арқылы

Жұлдызшалар

Дескриптор:

-сөйлемдерді жазады(1б)

-түсінгенін әңгімелеп айтады(1б)


ЕББҚ

Дескриптор:

-сұраққа жауап бербеді






Жарайсыңдар!

Керемет!


Оқулық

3-тапсырма

22-бет

Дәптер

қаламсап


8 мин




3 – тапсырма

Ұжымдық жұмыс

«Бинокль» әдісі

Кесте бойынша талдап көрсет.















ЕББҚ

Тапсырманы орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.Қандай ойындарды ойнағанды ұнатасың?

1. мәтіннің негізгі ойның басталуын талдап айтады

2.мәтіннің негізгі ойның жалғасуын талдап айтады

3.мәтіннің негізгі ойның соңын талдап айтады

4.қорытынды жасайды








Сұраққа жауап береді

«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау

Дескриптор:

-мәтіннің негізгі ойның басталуын талдап айтады(1б)

- мәтіннің негізгі ойның жалғасуын талдап айтады(1б)

- мәтіннің негізгі ойның соңын талдап айтады(1б)

-қорытынды жасайды(1б)

ЕББҚ

Дескриптор:

- тапсырманы орындайды

Оқулық

21,22-бет

Таратпа

қаламсап



Сабақтың соңы


7 мин

Кері байланыс

«Кім көп лайк жинайды?!» әдісі (Бағалау)

Бүгінгі сабақты толық түсіндім

(9,10 лайк)

Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 лайк)

Бүгінгі сабақты түсінбедім

(5,6 лайк)

Үйге тапсырма

6–тапсырма 22,23-бет

Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай бояған лайктары арқылы анықтайды.

Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!











Негізгі ой

Сұрақтар

Жауаптар

Басталуы

Оқиға қалай басталады?






Жалғасуы

Әрі қарай не болды?






Соңы

Оқиға немен аяқталады?



























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.00.2023
398
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі