Материалдар / "Қызықты-қабылдау шеңберім" 2-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Қызықты-қабылдау шеңберім" 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қызықты –қабылдау шеңберім» Жаңа заман талабына жеке тұлғаны дамыту, танымдық ауқымын кеңейту, балалардың шығармашылығын дамыту, белсенділігін, іскерлігін арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2021
658
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ШҚО, Семей қаласы, «№49 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Педагог-психолог Айтбаева Жансая Болатовна


Тақырыбы: «Қызықты –қабылдау шеңберім»

Мақсаты: Жаңа заман талабына жеке тұлғаны дамыту, танымдық ауқымын кеңейту, балалардың шығармашылығын дамыту, белсенділігін, іскерлігін арттыру.

Қабылдау қабілетін дамытуға арналған ойындар.

1.«Сәлемдесу» ойыны: 

Жүргізуші: Қазір біз сенімен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда екеуміз бір-бірімізбен сол тәсіл арқылы амандасуымыз керек.Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен.

2. «Не үлкен?»
Балаға жүргізуші сұрақ қояды. Орындықтан не үлкен?т.с.с Бала шатаспай айтуы керек. Бала бірнеше рет шатасса, ойын аяқталады..

3. «Сиқырлы қапшық»
Үстелдің үстінде сиқырлы қапшық тұр. Ішінде әртүрлі ұсақ ойыншықтар. Бала қапшықтың ішіндегі екі бірдей затты тауып алуы қажет. Мысалы: екі доп, екі машина, т. б. Бала қолымен заттарды сипап бірдей затты тауып алған соң сипаттап айтады. айтқанын тексеру үшін заттарды сыртқа шығарады, ойын осылайша жалғасады.

Оқушының қабылдауын зерттеу.

1.Суретте берілген жануарларды өсу ретімен орналастыр.

2.Мыны суретте бейнеленгендерге не жетіспейді?

3.Берілген суреттерді төменде берілген фигураларға сәйкестендір.



Оқушы «Мен бүгін үйрендім....» сөйлемін аяқтайды

 «Мен бүгін үйрендім....» сөйлемін аяқтау арқылы бүгінгі үйренген, білген дүниелеріңмен бөліседі.





































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!