Блум таксономиясы
негізінде құрылған қызықты
тапасырмалар
Білу деңгейі:
Таным мен ойлау деңгейі -
төмен деңгей. Бұл категория мәліметтерді қайталау мен тану арқылы
есте қалай сақталғанын тексеруге бағытталған. Мағлұмат пен
деректерді еске түсіреді. Сөзжұмбақты шеше отыра белгілі торкөздегі
сөзді табады, сөздік қорларын белсендендіреді. Жұмбақ, ребус
шешеді.
СӨЗЖҰМБАҚ
ШЕШЕЙІК
ТАПСЫРМА: ОҚУШЫЛАР ОҚУ
ҚҰРАЛДАРЫН ЕСТЕРІНЕТ ТҮСІРЕДІ.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: ОҚУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ЕКІ ТІЛДЕГІ
АТАУЫН БІЛЕДІ.
1
|
О
|
Қ
|
У
|
Ш
|
Ы
|
|
|
2
|
С
|
А
|
Б
|
А
|
Қ
|
|
|
3
|
С
|
У
|
Р
|
Е
|
Т
|
4
5
|
|
|
|
Қ
|
А
|
Р
|
Ы
|
Н
|
Д
|
А
|
Ш
|
Ұ
|
С
|
Т
|
А
|
З
|
|
|
6
9
10
|
Ө
|
Ш
|
І
|
Р
|
Г
|
І
|
Ш
|
|
8
|
7
|
Қ
|
А
|
Л
|
А
|
М
|
Ж
|
Е
|
Л
|
І
|
М
|
|
К
|
Ү
|
Н
|
Д
|
Е
|
Л
|
І
|
К
|
|
К
|
І
|
Т
|
А
|
П
|
|
Д
|
Ә
|
П
|
Т
|
Е
|
Р
|
|
|
С
|
Ы
|
З
|
Ғ
|
Ы
|
Ш
|
1.Ученик
2.Урок
3. Рисунок
4. Карандаш
5. Учитель
6.Өшірді, сүртті,
Өзгені құртты,
Өзін де құртты. Ол
не?
7.Ручка
8.Клей
9.Дневник
10.Книга
11.Тетрадь
12.Линейка
РЕБУСТАР ШЕШЕЙІК

ДЕЛІК

1+Ы+5
+ҒЫШ
1,2,3
+ЫНДАШ
КІТА +1

Түсіну деңгейі.
Таным мен ойлау деңгейі – орта
деңгей. Оқушы трансляция, интерпретация, жорамалдау жасайды. Топтар
кластерді толтырады, оқып, білгендерін
айтады.
Кластер толтыру
ТАПСЫРМА: Кластер ойларын
жинақтауға көмектеседі.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:Құрдастар
оқуы іске асады. Айтылым, жазылым, оқылым әрекеттерін
игереді.



Сызбаға мектепке қажет заттарды
жаз.
МАҚАЛДЫ ОҚИЫҚ.
ТАПСЫРМА: СУРЕТТІ МАҚАЛДЫ ОҚЫ. (МАҚАЛҒА
СУРЕТ САЛ)
КҮТІЛЕТІН
НӘТИЖЕ: ЕСТЕ САҚТАУ ҚАБІЛЕТІ
АРТАДЫ.
- БІЛІМ
БҰЛАҒЫ.
МНОГО
ОҚЫСАҢ,
МНОГО БІЕСІҢ.

БІЛІМ –ГАУҺАР,
БАҒАСЫ ЖОҚ.
НАДАНДЫҚ КЕСЕЛ,
ДАУАСЫ ЖОҚ.
СӨЙЛЕП ҮЙРЕНЕЙІК
ТАПСЫРМА: ҮЛГІ БОЙЫНША СӨЙЛЕМДЕР
ҚҰР.
КҮТІЛЕТІН
НӘТИЖЕ: СӨЙЛЕМДЕР
ҚҰРАДЫ.
МЫНАУ – ДӘПТЕР.
МЫНАУ – ҚАЗАҚ ТІЛІ ДӘПТЕРІ.
МЫНАУ – МЕНІҢ ҚАЗАҚ ТІЛІ
ДӘПТЕРІМ.
МЫНАУ – МЕНІҢ ТАЗА ҚАЗАҚ ТІЛІ
ДӘПТЕРІМ.
МЫНАУ – ФЛОМАСТЕР.
МЫНАУ – ҚЫЗЫЛ ФЛОМАСТЕР.
МЫНАУ – СЕНІҢ ҚЫЗЫЛ
ФЛОМАСТЕРІҢ.
МЫНАУ – СЕНІҢ ЖАҢА ҚЫЗЫЛ
ФЛОМАСТЕРІҢ.
КҮНДЕЛІК.
БҰЛ – КҮНДЕЛІК.
БҰЛ – АСАННЫҢ КҮНДЕЛІГІ.
БҰЛ – ОНЫҢ КҮНДЕЛІГІ.
СӨМКЕ.
ҮЛКЕН СӨМКЕ.
ҮЛКЕН СӨМКЕ ЖАТЫР.
ҮЛКЕН СӨМКЕ ПАРТАДА ЖАТЫР.
ОҚУЛЫҚ.
ҚЫЗЫҚ ОҚУЛЫҚ.
ҚЫЗЫҚ ОҚУЛЫҚТЫ БЕР.
ҚЫЗЫҚ ОҚУЛЫҚТЫ АЛ.
Қолдану деңгейі.
Таным мен ойлау деңгейі – орта
деңгей. Бұл жерде оқу материалын нақты жаңа жағдайда қолдануды
меңзейді. Материалды тереңірек игеру
кезеңі.
Сызбаларды сөзбен
толықтыру
Белгілі уақыт ішінде
сызбаларды сөйлету жылдамдылық пен есте сақтау қабілетін арттырады.
Дәптерге жазу арқылы көркем жазуға көңіл бөлінеді. Топта қанша бала
болса,сонша кәртішке беремін, кей жағдайда олар бірдей болуы да
мүмкін.
жазу үшін керек.
Бұл менің
дәптерім.

бояу үшін керек.
Бұл сенің бояу
қарындаштарың.
|