Логикалық тапсырмалар.
Ұсынылып отырған «Логикалық тапсырма» 4 - сыныптағы қазақ тілінің бағдарламалық мазмұнын тереңдетіп меңгертуді көздейді. Білімнің беріктігін қамтамасыз ету үшін, баланың шығармашылық қабілетін дамыта түсу үшін, оқушының дарындылығын тану үшін қазақ тілі пәнінен логикалық тапсырмаларға баса назар аударылды.
Берілген тапсырмаларды орындауда оқушылар өз беттерімен ізденеді, оқушының ой өрісін кеңейтіп есте сақтауын дамытады, байқағыштығын қалыптастырады, эвристикалық қабілеті шыңдалады. Оқушының өзіндік пікір айтып оны қорғай білуіне мүмкіндік жасалады.
Теориялық білімдерін кеңейтіп, оны практикада қолданылуына ықпал етеді. Логиканың дамуы өздігінен ізденіп жұмыс жасауына мүмкіндік береді. Логикалық тапсырмалар оқушының интеллектуалдық деңгейін көтереді.
«Логикалық тапсырмалар» оқушының жас ерекшелігін ескере отырып құрастырылды.
Тапсырма
Берілген сөздерді алфавит ретімен жаз.
А) Семей, Астана, Қарағанды, Өскемен.
Ә) Әсем, Сырым, Райгүл, Айбек
Б) Қалам, дәптер, өшіргіш, сызғыш
А) __________________________________________
Ә) __________________________________________
Б__________________________________________
Дыбысы жоқ болса да,
Алфавитте орны бар.
Оқылмайтын жазса да,
Қай белгі ол табыңдар.
Шешуі _______ ____
Тапсырма
Өлеңді оқып, әр дыбыстың өз орнын тап.
«А» дегенің –Ана,
«Б» дегенің-бала.
«Б» дегенің –баға,
«Бестен» басқа алма.
|
Жуан |
Жіңішке |
Қатаң |
Ұяң |
Үнді |
|
................... |
............... |
................ |
................. |
................. |
У - дыбысының жазылуы
У - әрпі кейде дауысты, кейде дауыссыз дыбысты білдіреді.
Уыс –дауыссыз, өйткені дауыстының алдында тұр.
Суға -дауысты дыбыс, екі дауыссыздың ортасында тұр.
Тауық -екі дауыстының ортасында келсе, дауыссыз дыбыс.
У дыбысына біткен қимылды білдіретін сөздерге у дыбыс қосылғанда екі у жазылады. Мысалы: Жуу, қуу, буу
Тапсырма
Берілген сөздердегі у қандай дыбыс екенін айт.
Уәзір, аудан, уыз, баяу, елу, саумал, зәулім, оқу, қурай, қауын, кесу, уық, сатушы, уыс.
Дауысты : __________________________________
Дауыссыз : __________________________________
Тапсырма
Кестені толтыр.
Дауысты
у Дауыссыз
у
Тулақ Уәзір
__________________ _________________
__________________ _________________
__________________ _________________
__________________ _________________
Я, ю, ё әріптерінің жазылуы
я=й+а
ю=й+у
ё=й+о
я, ю, ё - әріптердің дауысты дыбыстар. Бұл әріптер жеке тұрып та, дауыссыздармен тіркесіп келіп буын құрайды.
Есік жоғын ұқтық,
Люктен шықтық.
Елка деген-бұрыс,
Шырша деген-дұрыс.
Қ. Мырза Әли.
Тапсырма
Сөз жұмбақты шеш.
|
|
|
я |
Кісінің аты |
|
|
я |
|
Кісінің аты |
|
|
|
я |
|
Шөп |
|
|
|
|
Шөп |
|
|
|
|
я |
|
Жәндік аты |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Қызықты тапсырмалар" атты логикалық қазақ тілі тапсырмалары
"Қызықты тапсырмалар" атты логикалық қазақ тілі тапсырмалары
Логикалық тапсырмалар.
Ұсынылып отырған «Логикалық тапсырма» 4 - сыныптағы қазақ тілінің бағдарламалық мазмұнын тереңдетіп меңгертуді көздейді. Білімнің беріктігін қамтамасыз ету үшін, баланың шығармашылық қабілетін дамыта түсу үшін, оқушының дарындылығын тану үшін қазақ тілі пәнінен логикалық тапсырмаларға баса назар аударылды.
Берілген тапсырмаларды орындауда оқушылар өз беттерімен ізденеді, оқушының ой өрісін кеңейтіп есте сақтауын дамытады, байқағыштығын қалыптастырады, эвристикалық қабілеті шыңдалады. Оқушының өзіндік пікір айтып оны қорғай білуіне мүмкіндік жасалады.
Теориялық білімдерін кеңейтіп, оны практикада қолданылуына ықпал етеді. Логиканың дамуы өздігінен ізденіп жұмыс жасауына мүмкіндік береді. Логикалық тапсырмалар оқушының интеллектуалдық деңгейін көтереді.
«Логикалық тапсырмалар» оқушының жас ерекшелігін ескере отырып құрастырылды.
Тапсырма
Берілген сөздерді алфавит ретімен жаз.
А) Семей, Астана, Қарағанды, Өскемен.
Ә) Әсем, Сырым, Райгүл, Айбек
Б) Қалам, дәптер, өшіргіш, сызғыш
А) __________________________________________
Ә) __________________________________________
Б__________________________________________
Дыбысы жоқ болса да,
Алфавитте орны бар.
Оқылмайтын жазса да,
Қай белгі ол табыңдар.
Шешуі _______ ____
Тапсырма
Өлеңді оқып, әр дыбыстың өз орнын тап.
«А» дегенің –Ана,
«Б» дегенің-бала.
«Б» дегенің –баға,
«Бестен» басқа алма.
|
Жуан |
Жіңішке |
Қатаң |
Ұяң |
Үнді |
|
................... |
............... |
................ |
................. |
................. |
У - дыбысының жазылуы
У - әрпі кейде дауысты, кейде дауыссыз дыбысты білдіреді.
Уыс –дауыссыз, өйткені дауыстының алдында тұр.
Суға -дауысты дыбыс, екі дауыссыздың ортасында тұр.
Тауық -екі дауыстының ортасында келсе, дауыссыз дыбыс.
У дыбысына біткен қимылды білдіретін сөздерге у дыбыс қосылғанда екі у жазылады. Мысалы: Жуу, қуу, буу
Тапсырма
Берілген сөздердегі у қандай дыбыс екенін айт.
Уәзір, аудан, уыз, баяу, елу, саумал, зәулім, оқу, қурай, қауын, кесу, уық, сатушы, уыс.
Дауысты : __________________________________
Дауыссыз : __________________________________
Тапсырма
Кестені толтыр.
Дауысты
у Дауыссыз
у
Тулақ Уәзір
__________________ _________________
__________________ _________________
__________________ _________________
__________________ _________________
Я, ю, ё әріптерінің жазылуы
я=й+а
ю=й+у
ё=й+о
я, ю, ё - әріптердің дауысты дыбыстар. Бұл әріптер жеке тұрып та, дауыссыздармен тіркесіп келіп буын құрайды.
Есік жоғын ұқтық,
Люктен шықтық.
Елка деген-бұрыс,
Шырша деген-дұрыс.
Қ. Мырза Әли.
Тапсырма
Сөз жұмбақты шеш.
|
|
|
я |
Кісінің аты |
|
|
я |
|
Кісінің аты |
|
|
|
я |
|
Шөп |
|
|
|
|
Шөп |
|
|
|
|
я |
|
Жәндік аты |
шағым қалдыра аласыз













