Қызықты торкөздер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қызықты торкөздер

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Өрнектердегі бос торларды толтыру арқылы амалдардың орындалу тәртібі туралы алған білімдерін жетілдіре түсу. Өз беттерінше өрнек, теңдік, теңсіздік құрастыра білуге үйрету.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп : А.Қарсақбаев атындағы орта мектеп

Логика әлемі Мұғалімнің аты – жөні : Сейделбекова М.К

Қатысқандар саны :

Күні : Қатыспағандар саны :

Сынып : 4 «Г»

Сабақ тақырыбы

Қызықты торкөздер

Сабақ мақсаттары

1.Өрнектердегі бос торларды толтыру арқылы амалдардың орындалу тәртібі туралы алған білімдерін жетілдіре түсу.

Өз беттерінше өрнек, теңдік, теңсіздік құрастыра білуге үйрету.

Жетістік критерийлері

1.Өрнектердегі бос торларды толтыру арқылы амалдардың орындалу тәртібі туралы алған білімдерін қалыптастырады.

2.Өз беттерінше өрнек, теңдік, теңсіздік құрастыра білуге үйренеді.

Құндылықтарды дарыту

Адамгершілікке,білімділікке баулу

Пәнаралық байланыстар

Дене шынықтыру сабағымен байланыстыру.Сергіту сәтінде бірнеше спорттық жаттығу жасату.

АКТ қолдану дағдылары


Алдыңғы білім

Математикалық сөзжұмбақ

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы

5 мин









1.Ұйымдастыру

Психологиялық ахуал

Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.

Мен бақытты баламын,

Жан дүниемде күн нұрлы

Жылуым мол бойымда.


Оқушыларды сабақтың мақсаттарымен таныстыру.

1.Өрнектердегі бос торларды толтыру арқылы амалдардың орындалу тәртібі туралы алған білімдерін жетілдіре түсу.

Өз беттерінше өрнек, теңдік, теңсіздік құрастыра білуге үйрету.

1.Өрнектердегі бос торларды толтыру арқылы амалдардың орындалу тәртібі туралы алған білімдерін қалыптастырады.

2.Өз беттерінше өрнек, теңдік, теңсіздік құрастыра білуге үйренеді.

Сұрақтарға жауап береміз.








Сабақтың ортасы

5 мин









10 мин













5 мин














  1. мин

  1. Арифметикалық шытырмандағы кезкелген тышқанның жүретін жолын ойластыру.

2.Амалдар таңбасын және жақша қою.

5 5 5 5 = 25 5 5 5 = 2

3Shape1

26 42 33

Shape2

17 33 24

.Сандық заңдылықты анықтау.


Shape3

45 ? ?



4. Қызықты торкөздер

Өрнектердегі бос торкөздерге сандар қойып, өрнектің мәнін табу.

Shape4 Shape5 Shape6 Shape7 Shape8 Shape9 2 1 3

2

Дескриптор

1.Амалдардардың орындалу тәртібін дұрыс орындайды

2.Сандық заңдылықтарды анықтайды

Сергіту сәті

Қолдарыңды көтеріңдер – бір дейік.

Көп отырып, қатты шаршап жүрмейік.

Қолды создық, басты бұрдық – екі деп,

Қозғалыспен әрбір адам жетіледі.

Алға, артқа қарадық та – үш дедік.

Тағы жаңа жаттығулар істедік.

Түсірейік қолды төрт пен бесті айтып,

Отырайық көңілді енді марқайтып.

/Б.Бөрiбаев.


5. Қазақ әліпбиінің қандай әріптерінде осьтік симетрия бар. Үлгі бойынша берілген торкөздерге кез келген екі симетриялық әріп жазу.

Shape10 Shape11
























Ойын «Кім жылдам?» Көбейтуді тиімді тәсілмен тез орындау.

6248*500= 8424*500=

2448*500= 5488*500=

8346*500= 4789*500=

4628*500= 2147*500=

3728*500= 3563*500=


Оқулық

Дәптер










Сабақтың соңы

3 мин

« Жұдызша » кері байланыс

Егер саған ұнаса – жасыл

Егер сен сабақта белгілі бір қиындық туса- сары



Үйге тапсырма : Қызықты торкөздер құрастырып келу.


Саралау– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетеді жоспарлайсыз ? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз ?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз ?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Сыныпта қабілеті жоғары оқушыларға берілген тапсырмаларды уақытында және дұрыс орындап отыру қажет.


Оқушыларды әр тапсырма сайын "От шашу", "Бас бармақ", "Бағдаршам" тәсілдері арқылы бағалап отырдым.Әр тапсырманы орындаған сайын қандай мақсатқа жеткенімізді сұрап отырдым. Сабақ соңында

« Білім ағашы » кері байланыс жасадым.


Сабақ ортасында оқушылардың денсаулық сақтауына байланысты сергіту сәті орындалды.











Сабақ бойынша рефлексия

































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.10.2018
1103
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі