Материалдар / Қызықты торкөздер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қызықты торкөздер

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Өрнектердегі бос торларды толтыру арқылы амалдардың орындалу тәртібі туралы алған білімдерін жетілдіре түсу. Өз беттерінше өрнек, теңдік, теңсіздік құрастыра білуге үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2018
880
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп : А.Қарсақбаев атындағы орта мектепЛогика әлемі Мұғалімнің аты – жөні : Сейделбекова М.К Қатысқандар саны :Күні : Қатыспағандар саны :Сынып : 4 «Г»
Сабақ тақырыбыҚызықты торкөздер
Сабақ мақсаттары1.Өрнектердегі бос торларды толтыру арқылы амалдардың орындалу тәртібі туралы алған білімдерін жетілдіре түсу.Өз беттерінше өрнек, теңдік, теңсіздік құрастыра білуге үйрету.
Жетістік критерийлері1.Өрнектердегі бос торларды толтыру арқылы амалдардың орындалу тәртібі туралы алған білімдерін қалыптастырады.2.Өз беттерінше өрнек, теңдік, теңсіздік құрастыра білуге үйренеді.
Құндылықтарды дарытуАдамгершілікке,білімділікке баулу
Пәнаралық байланыстарДене шынықтыру сабағымен байланыстыру.Сергіту сәтінде бірнеше спорттық жаттығу жасату.
АКТ қолдану дағдылары

Алдыңғы білімМатематикалық сөзжұмбақ
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс - әрекетРесурстар
Сабақтың басы 5 мин















1.ҰйымдастыруПсихологиялық ахуалБалалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын,Жан дүниемде күн нұрлыЖылуым мол бойымда.

Оқушыларды сабақтың мақсаттарымен таныстыру.1.Өрнектердегі бос торларды толтыру арқылы амалдардың орындалу тәртібі туралы алған білімдерін жетілдіре түсу.Өз беттерінше өрнек, теңдік, теңсіздік құрастыра білуге үйрету.1.Өрнектердегі бос торларды толтыру арқылы амалдардың орындалу тәртібі туралы алған білімдерін қалыптастырады.2.Өз беттерінше өрнек, теңдік, теңсіздік құрастыра білуге үйренеді.Сұрақтарға жауап береміз.












Сабақтың ортасы5 мин















10 мин























5 мин

























  • мин
  • Арифметикалық шытырмандағы кезкелген тышқанның жүретін жолын ойластыру.
  • 2.Амалдар таңбасын және жақша қою.5 5 5 5 = 25 5 5 5 = 23.Сандық заңдылықты анықтау.



    4. Қызықты торкөздерӨрнектердегі бос торкөздерге сандар қойып, өрнектің мәнін табу. 2 1 3 2Дескриптор1.Амалдардардың орындалу тәртібін дұрыс орындайды2.Сандық заңдылықтарды анықтайдыСергіту сәтіҚолдарыңды көтеріңдер – бір дейік.Көп отырып, қатты шаршап жүрмейік.Қолды создық, басты бұрдық – екі деп,Қозғалыспен әрбір адам жетіледі.Алға, артқа қарадық та – үш дедік.Тағы жаңа жаттығулар істедік.Түсірейік қолды төрт пен бесті айтып,Отырайық көңілді енді марқайтып./Б.Бөрiбаев.

    5. Қазақ әліпбиінің қандай әріптерінде осьтік симетрия бар. Үлгі бойынша берілген торкөздерге кез келген екі симетриялық әріп жазу.





    Ойын «Кім жылдам?» Көбейтуді тиімді тәсілмен тез орындау.6248*500= 8424*500=2448*500= 5488*500=8346*500= 4789*500=4628*500= 2147*500=3728*500= 3563*500=

    Оқулық Дәптер















    Сабақтың соңы3 мин« Жұдызша » кері байланысЕгер саған ұнаса – жасылЕгер сен сабақта белгілі бір қиындық туса- сары

    Үйге тапсырма : Қызықты торкөздер құрастырып келу.
    Саралау– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетеді жоспарлайсыз ? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз ?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз ?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Сыныпта қабілеті жоғары оқушыларға берілген тапсырмаларды уақытында және дұрыс орындап отыру қажет.

    Оқушыларды әр тапсырма сайын "От шашу", "Бас бармақ", "Бағдаршам" тәсілдері арқылы бағалап отырдым.Әр тапсырманы орындаған сайын қандай мақсатқа жеткенімізді сұрап отырдым. Сабақ соңында « Білім ағашы » кері байланыс жасадым.


    Сабақ ортасында оқушылардың денсаулық сақтауына байланысты сергіту сәті орындалды.

















    Сабақ бойынша рефлексия

































    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!