Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Қызықты торкөздер
Материал туралы қысқаша түсінік
1.Өрнектердегі бос торларды толтыру арқылы амалдардың орындалу тәртібі туралы алған білімдерін жетілдіре түсу.
Өз беттерінше өрнек, теңдік, теңсіздік құрастыра білуге үйрету.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Мектеп : А.Қарсақбаев атындағы орта мектепЛогика әлемі Мұғалімнің аты – жөні : Сейделбекова М.К Қатысқандар саны :Күні :Қатыспағандар саны :Сынып : 4 «Г»
Сабақ тақырыбы
Қызықты торкөздер
Сабақ мақсаттары
1.Өрнектердегі бос торларды толтыру арқылы амалдардың орындалу тәртібі туралы алған білімдерін жетілдіре түсу.Өз беттерінше өрнек, теңдік, теңсіздік құрастыра білуге үйрету.
Жетістік критерийлері
1.Өрнектердегі бос торларды толтыру арқылы амалдардың орындалу тәртібі туралы алған білімдерін қалыптастырады.2.Өз беттерінше өрнек, теңдік, теңсіздік құрастыра білуге үйренеді.
Құндылықтарды дарыту
Адамгершілікке,білімділікке баулу
Пәнаралық байланыстар
Дене шынықтыру сабағымен байланыстыру.Сергіту сәтінде бірнеше спорттық жаттығу жасату.
АКТ қолдану дағдылары
Алдыңғы білім
Математикалық сөзжұмбақ
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы 5 мин
1.ҰйымдастыруПсихологиялық ахуалБалалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын,Жан дүниемде күн нұрлыЖылуым мол бойымда.
Оқушыларды сабақтың мақсаттарымен таныстыру.1.Өрнектердегі бос торларды толтыру арқылы амалдардың орындалу тәртібі туралы алған білімдерін жетілдіре түсу.Өз беттерінше өрнек, теңдік, теңсіздік құрастыра білуге үйрету.1.Өрнектердегі бос торларды толтыру арқылы амалдардың орындалу тәртібі туралы алған білімдерін қалыптастырады.2.Өз беттерінше өрнек, теңдік, теңсіздік құрастыра білуге үйренеді.Сұрақтарға жауап береміз.
Сабақтың ортасы5 мин
10 мин
5 мин
мин
Арифметикалық шытырмандағы кезкелген тышқанның жүретін жолын ойластыру.
4. Қызықты торкөздерӨрнектердегі бос торкөздерге сандар қойып, өрнектің мәнін табу. 2 1 3 2Дескриптор1.Амалдардардың орындалу тәртібін дұрыс орындайды2.Сандық заңдылықтарды анықтайдыСергіту сәтіҚолдарыңды көтеріңдер – бір дейік.Көп отырып, қатты шаршап жүрмейік.Қолды создық, басты бұрдық – екі деп,Қозғалыспен әрбір адам жетіледі.Алға, артқа қарадық та – үш дедік.Тағы жаңа жаттығулар істедік.Түсірейік қолды төрт пен бесті айтып,Отырайық көңілді енді марқайтып./Б.Бөрiбаев.
5. Қазақ әліпбиінің қандай әріптерінде осьтік симетрия бар. Үлгі бойынша берілген торкөздерге кез келген екі симетриялық әріп жазу.
Ойын «Кім жылдам?» Көбейтуді тиімді тәсілмен тез орындау.6248*500= 8424*500=2448*500= 5488*500=8346*500= 4789*500=4628*500= 2147*500=3728*500= 3563*500=
Оқулық Дәптер
Сабақтың соңы3 мин
« Жұдызша » кері байланысЕгер саған ұнаса – жасылЕгер сен сабақта белгілі бір қиындық туса- сары
Саралау– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетеді жоспарлайсыз ? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз ?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз ?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сыныпта қабілеті жоғары оқушыларға берілген тапсырмаларды уақытында және дұрыс орындап отыру қажет.
Оқушыларды әр тапсырма сайын "От шашу", "Бас бармақ", "Бағдаршам" тәсілдері арқылы бағалап отырдым.Әр тапсырманы орындаған сайын қандай мақсатқа жеткенімізді сұрап отырдым. Сабақ соңында « Білім ағашы » кері байланыс жасадым.
Сабақ ортасында оқушылардың денсаулық сақтауына байланысты сергіту сәті орындалды.
Сабақ бойынша рефлексия
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз