Р дыбысы және әрпі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Р дыбысы және әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
-дыбыстың әріппен жазылуын; сөздің дыбыстық және әріптік құрамының сәйкестігін/ сәйкес еместігін анықтау;
Материалдың қысқаша нұсқасы

1-тоқсан

Бөлім:

4

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Күні:

04.11.2024

Сынып:

Қатысушылар саны: 15

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Р дыбысы және әрпі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

  • дыбыстың әріппен жазылуын; сөздің дыбыстық және әріптік құрамының сәйкестігін/ сәйкес еместігін анықтау;

  • жазуға дайындық (дұрысотырғызу, жарықтың дұрыс түсуі, дәптердің көлбеу орналасуы және жазу кезінде қарындаш/қаламды ұстай білу); парақтағы кеңістікті бағдарлай білуді қалыптастыру (жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жазу жолының жоғарғы және төменгі сызықтары мен тік көлбеу сызықтардан шықпау); сурет салу, штрихтау, бастыра жазу, әріп элементтерін жазу;

Сабақтың мақсаты

  • дыбыстың әріппен жазылуын; сөздің дыбыстық және әріптік құрамының сәйкестігін анықтауды үйренесің; парақтағы кеңістікті бағдарлай білуді қалыптастыруды бастыра жазуды, әріп элементтерін жазуды меңгересің;


      Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин

Ұйымдастыру кезеңі

-Оқу құралдарын түгендеу

Психологиялық ахуал орнату.

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап,

алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!


Дос болайық бәріміз,

Жарасып тұр әніміз.

Тыныштықты сақтаймыз,

Атсын күліп таңымыз!

Оқушылар арнайы педагогпен амандасады.

Оқу құралдарын түгендейді.

Оқушылар шаттық шеңберін жасайды.

Ауызша мадақтама айту:

Жарайсың!

Тамаша!

Сенің қолыңнан келеді!

Керемет!



Жұмыс дәптері, қалам,

түрлі-түсті қарындаш














Сабақтың ортасы

35 мин

Жаңа сабақ тақырыбын таныстыру: «Р дыбысы және әрпі»

Сабақ мақсатын хабарлау:

Бүгінгі сабақта дыбыстың әріппен жазылуын; сөздің дыбыстық және әріптік құрамының сәйкестігін анықтауды үйренесіңдер; парақтағы кеңістікті бағдарлай білуді қалыптастыруды бастыра жазуды, әріп элементтерін жазуды үйренетін боласыңдар.


Жаңаны ашу


  • Р дыбысын айтамыз: р-ррр.

  • РShape1 дыбысы дауыссыз дыбыс. Дауыссыз дыбыстарды түсімен белгілейміз.

  • Р дыбысын ауада жазамыз. Бұл р дыбысының таңбалануы р әрпі болады.

Р әрпінің жазылуын есіңе сақта!

https://www.youtube.com/watch?v=YfMxJyYwq8s

«Дыбысты естиміз, әріпті көреміз және жазамыз».

Арнайы педагог: ендеше жаңа ақпаратты пайдаланып тапсырмаларды орындап көреміз.

Оқушылар сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады. Жаңа тақырып бойынша, қажетті мәліметтерді естеріңе сақтайды.



Жарайсың!





Жаңаны қолдану әдісі

1-тапсырма. Сурет мазмұны бойынша әңгіме құра.

Сұрақ қою және оқушылар жауабының дұрыс және толық болуын қадағалау:

Мынау не?

Бұл – робот.

Робот не істейді?

Робот адаммен сөйлесе алады. Ол үйді күзетеді.

Дүкенде сауда жасай алады.

ә) Сұраққа жауап болған сөйлемдерден әңгіме құрау: Бұл – робот. Робот адаммен сөйлесе алады. Ол үйді күзетеді. Дүкенде сауда жасай алады.

  1. Әңгіменің неше сөйлемнен тұратынын анықтату.

  2. Қажетті сөйлемді (Бұл – робот) бөліп алып, оны сөздерге (бұл, робот) ажырату. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.

  3. Өтілетін жаңа дыбысы бар «робот» сөзін бөліп алып, дыбыстық талдау жасау. Сөздің екі буынды екендігін және сөздегі жаңа дыбыстың орнын анықтау.

  1. Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: Бұл – робот. Робот адаммен сөйлесе алады. Ол үйді күзетеді. Дүкенде сауда жасай алады.

  2. Әңгімеқұрамындағы сөйлемдер санын анықтайды.

  3. «Бұл – робот» сөйлемінде неше сөз бар екенін анықтайды.

  4. Өтілетін жаңа дыбысы бар «робот» сөзіне дыбыстық талдау жасайды. Сөзде екі дауысты болғандықтан, бұл сөз екі буынды екендігін анықтайды. «Робот» сөзіндегі «р» дыбысын «р-р-р» деп, біраз созып айту арқылы анық естиді.


Тамаша!



2-тапсырма. Суретке назар аудар.

Дыбыстық сызбадағы сөздерді арнайы педагогтың оқушылармен бірге буындап, тұтас оқы.

«Р» дыбысының сөз алдында, ортасында, соңында келетін орнымен таныстыру, оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік жасау.

Оқушылар әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқиды.

Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды.

Сенің қолыңнан келеді!



3-тапсырма. Жазылым

  1. «Рр» әрпінің таңбалануына назар аудар.

  2. «Рр» әрпін тақтаға жазып көрсету.

  3. «Рр» әрпін ауада жазып көрсету.

Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.






Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: сызықтарды бастырып жазу арқылы Р әрпінің бас және кіші әрпін жазады.


Керемет!





4-тапсырма. Тапсырманы орында.


Дыбыс сызбасын оқы. Дыбыс сызбасы қай сурет атауына сәйкес келетінін анықта.

Р дыбысы сөздің қай жерінде (ортасында, алдында, соңында) келетінін анықта.

Тырна, радио, анар сөздерімен сөйлем құра.


Бүгінгі сабақта дыбыстың әріппен жазылуын; сөздің дыбыстық және әріптік құрамының сәйкестігін анықтауды үйрендіңдер; парақтағы кеңістікті бағдарлай білуді қалыптастыруды бастыра жазуды, әріп элементтерін жазуды үйрендіңдер.

Оқушылар сызбасы қай сурет атауына сәйкес екендігін анықтайды: тырна. Р дыбысының сөздегі орнын (ортасында, алдында, соңында) анықтайды. Оқушылар тырна, радио, анар сөздерімен сөйлем құрайды.





Тамаша!


Сабақтың соңы

3 мин

Рефлексия «Пантомима» әдісі

Қолдарын жоғары көтерсе –сабақ жақсы өтті, басы төмен-қанағаттанған жоқ, беттерін қолымен жауып алса –ұнамады.


Оқушылар сабақтан не білгенің есіңе түсіреді. Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.

Тамаша!

Үй тапсырмасы

Жаңылтпашты жатта. Сөзде р дыбысының қай жерде орналасқанын анықта.


Қырда тырна жүр,

Тырна қырда жүр.

Оқушылар үй тапсырмасын орындайды.

Жарайсың!










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.12.2024
267
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі