Р дыбысы және ұлттық құндылық

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Р дыбысы және ұлттық құндылық

Материал туралы қысқаша түсінік
Р дыбысын жетік меңгерту,қазақтың ұлттық құндылықтарын дәріптеу мақсатында Р әріпімен басталатын құндылықтарды айту.
Материалдың қысқаша нұсқасы




Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

«Р» дыбысын және ұлттық құндылық

(сабақтың тақырыбы)


Кезеңі

Машықтандыру кезеңі

Логопедтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Қожанова А

Күні:

21.02.2025

Сынып/топ

Қатысушылар саны: 10

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы

«Р» дыбысы және ұлттық құндылық

Сабақтың мақсаты

  • «Р» дыбысының артикуляциясын бекіту;

  • «Р» дыбысын ашық буында дұрыс айтуға жаттықтыру;

  • Дыбыстық-буындық талдау мен жинақтау дағдыларын дамыту;

«Ұлттық құндылық» лексикалық тақырыбы бойынша сөздік қорын молайту;


      Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт


Логопедтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Кіріспе кезеңі

3 мин










Сабақтың басы 10 минут












10 минут

Психологиялық жаттығу

Қайырлы таң досым,
Қайырлы күн болсын!
Жеті күннің әр күні
Сәттілікке толсын!

«Кел танысайық» сәті

-Сәлемдесу

- Танысу .Оқушылар мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.



« Іздеп тап» ойыны

Кебеже тамақ сақтауға арналған сандық сияқты ағаш бұйым. Кебеженің түбі қалың тақтайдан жасалады. Оның қақпағы кәдімгі сандықтың қақпағы сияқты болып келеді.

Мақсаты: Кебеже ішінде жасырылған заттарды тауып айтады.

Балалар осы сөздердің барлығында қандай дыбыс кездесіп тұр?

Жаңа сабақ

-Бүгінгі сабағымызда «Р» дыбысын ашық буындарда айтуға машықтанамыз. Артикуляциялық жаттығулар

Артикулияциялық жаттығулар:

«Күрекше» - жалпақ тілді ауыз қуысынан шығарып, төменгі ерінге салып, 10-15 секунд ұстап тұру керек.

«Кесе» – ауыз кең ашық, жалпақ тілді жоғары тіске қарай көтеріп, 10-15 секунд ұстап тұру керек. Бірақ тіл тіске тимеуі керек.

«Ат шауып келеді» - ауызды кең ашып, тілді таңдайға жабыстырып, баяу, жылдам қағу керек.Тіл асты желбезегін созу. 10-15 рет қайталау қажет.

«Саңырауқұлақ» - ауызды кең ашып, тіл ұшын таңдайға жапыстырып ұстап тұру керек.

«Тәтті тосап» - жалпақ тілімен жоғары ерінді жалап, ауыз қуысынына тереңірек кіргізіп ұстау. 10-15 рет қайталау керек.

«Сылақшы» - ауыз кең ашық, тілдің ұшымен қатты таңдайды сылау. Бағытын өзгерте отырып, 10-15 рет қайталау керек.

Додокаэдр арқылы балаларға лақтыру арқылы артикулияциялық жаттығуды жасайды.

Шертпек — бұл асық ойынының бір түрі, көбінесе балалар арасында танымал. Ойында төрт немесе одан да көп асықтар пайдаланылады. Ойынның негізгі мақсаты — асықты дәл нысанаға көздеп, дәл тигізу.

«Шертпек ойыны»арқылы «Р» дыбысын ашық буында машықтардыру. Бірге қайтала

Ра-ра-ра ру-ру-ру ра-ро-ру-рұ-ры-рэ

Рұ-рұ-рұ рэ-рэ-рэ ро-ру-рұ-ры-рэ-ра

Ро-ро-ро рә-рә-рә ру-рұ-ры-ра-ро-ри

Ры-ры-ры рі-рі-рі рұ-ры-рэ-ра-ро-ра

Тыныс алу жаттығуы жапырақ ұшыру


-Сәлемдеседі, назарын сабаққа аударады



Оқушылармен танысу







Кебеже


Тары, бауырсақ, өрік, құрт, домбыра


Рр дыбысы



























Ра

Ро

Ру


Тыныс алу жаттығуын жасайды












жарайсыңдар





















































Сабақтың ортасы

5 минут



7 минут







7 минут

Сергіту сәті

Асықтарды бір-біріне соғу арқылы күй ырғағымен билеу


«Көр,ойла, қайтала» әдісі

Жеке жұмыс

Екі домбыраның суретін оң және сол қолымен бір уақытта бояу арқылы баланың ми талшықтарын оятады.Бұл әдіс баланы тұлға ретінде қалыптастырады.Баланың зейінін,ойлау қабілетін, қабылдауын және ұсақ маторикасын дамытады.


«Баспалдақ» ойыны.

Мақсаты: Р дыбысы кездесетін сөздерді айтқызу арқылы , р дыбысын пысықтау.

Шар, қар ара,құрт сурет қою


Орындарынан тұрып бір сергіп алады.




-Бір уақытта оң және сол қолмен суретті бояйды.





Балалар жауап береді

Қолындарын көтеріп жауап берді














Сабақтың соңы

3 минут


Логопед:

- Балалар, бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

- Қандай ұлттық ойынменен таныстық?

Сабаққа жақсықатысқан оқушыларды мадақтап, құртпен бағалау.

Кері байланыс: «От шашу»

-Иә

































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.03.2025
259
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі