Мотивациялық қозғаушылық
Ұйымдастырушылық ізденістік
Рефлексиялық түзетушілік
|
I. Психологиялық
дайындық.
Ша-ша-ша, бүгінгі күн
тамаша
Ше-ше-ше, көңіл-күйіміз ерекше
Шу-шу-шу, жылулықтан шашамыз
шашу
Шы –шы-шы, қуаныш бәріне тарашы
Оқушыларды сабаққа дайындау.
II. Өткен оқу қызметін
қайталау
«Р дыбысының
артикуляциясы»
Алдымен ”Р” дыбысының артикуляциясына назар аударамыз.
- ерін аздап дөңгелентіп тұрады.
- жоғарғы төменгі тістер арасы алшақ келеді
- тілдің ұшы қатты таңдайға көтеріледі
- тіл мен таңдай арасында ауа толқыны еркін өтеді.
- тілдің шет жақтары азу тістерге жабысып тұрады.
- жұмсақ таңдай көтеріңкі жұтқыншақтың артқы қабырғасына жабысып,
ауаның мұрын қуысына өту жағын жауып тұрады.
- дауыс шымылдықтары қатайып, бір - біріне жақындап, діріл арқылы
дыбыс шығады.
- ауа ағысы дем шығару сәтте ауыз қуысына толып, қатайып тұрған тіл
ұшын қозғалтып дірілдетеді.
«Дыбыстар
жолы»: Қане, жүк көлігінің,
жолбарыстың, кеменің дауысын сала отырып жолын басып
өтейік.
Шарикті зонд көмегімен айта алматын балаларға
көмек беріледі.
Артикуляциялық
гимнастика
«Көңілді тіл туралы
ертегі»
- Ал енді айнаға қарап «Көңілді тіл туралы ертегіні» есімізге
түсіріп, артикуляциялық жаттығуларды орындайық.
- «Көңілді тіл» өзінің үйшігінде тұрып жатады. Ол қандай үй?
- Дұрыс, ол - ауыз. Ол үйдің есігі ашылып – жабылып тұрады.
- Көрсетейік, қалай ашылып - жабылады?
-«Тіл» үйінде отыра алмайды. Далаға шығады. Тілді есік алдына
шығарайық.
- Міне, ол күнге шығып, жылынып жатыр.(«Күрекше»- жалпақ тіл
астыңғы ерінде)
- Айналаға қарайды («Сағат»)
- Аздап жел соқты. «Тіл» тоңып кетіп үйіне кірді. Үйіне кіріп
үстіңгі тістерін тазалады. Әжесінің тәтті қайнатпасымен шай ішті
кесеге құйып («Кесе»)
- Төменгі, жоғарғы ерінге тәтті қайнатпа тиіп қалған, оны
тазалады.(«Тәтті шырын»)
- Шай ішіп болып, атасында далаға барғысы келді. Ол үшін атқа
мінді. («Ат шауып келеді»)
- Кел жатып «Саңырау құлақтарды» терді. «Көңілді тіл» шаршап,
үйшігіне келіп ұйықтады.
«Ат шауып келеді» «Тәтті шырын»
«Кесе»
III. Жаңа тақырыпты
баяндау
«Қол шатырды жөндейік»
Балалар, мына қолшатырды жөндеу қажет. Ол үшін
оның әр бұшын жоғарыдағы нүктесімен қосу керек. Қосқан кезде пайда
болған буындарды атау қажет.
«Өздік массаж»
-Балалар, қолымыз талды ма?
Онда қолымызға өзіміз азғантай массаж
жасайық.
Екі қолдың кездеседі алақаны
Бірін-бірі жылытады
Бетімен де бөліседі
Жаман ойды сүртіп тастап
Құлағына көшеді
Жоғары-төмен тездетіп
Тыныс жаттығуы:
Дұрыс терең тыныс алу, терең
дем шығару:
Мұрын-ауыз
Ауыз-мұрын
Мұрын-мұрын
Ауыз-ауыз
«Шар үрлеу»
«Жел гуілдейді»
«Р» дыбысын буында дұрыс айтуға
машықтандыру
Ра – ра – ра, шашыңды жақсылап
тара
Ры – ры – ры, арпа, бидай, тары
Ер-ер-ер, егінді жақсылап тер
Ыр-ыр-ыр, қамбаны астыққа
толтыр
Ор - ор -ор, өрмекші құрған
тор
Ыр -ыр-ыр, шашылады ән мен жыр
Сергіту
сәті: «Әлқиса»
«Р» дыбысын сөзде дұрыс
айтуға машықтандыру(слайд арқылы суреттер
көрсетіледі)
Слайдтағы суреттерді атау, «Р» дыбысы қай жағында
орналасқанын атау, саусақ жаттығуларын жасау.
«Заттарды үйіне
орналастыр»
-Балар, мына көпқабатты үйде
«р» дыбысы бар заттар тұрады екен. Қанекей, оларды өз үйлеріне
дұрыс орналастырайык!
(раушан, радио,рөл, ара,
күрек, қарбыз, қияр, сиыр, нар)
-Жарайсыңдар, балалар!
-Сабаққа белсене қатысқандарыңа көп рахмет!
Қонақтармен қоштасайық!
|
Логопедтің соңынан қайталайды
«Р дыбысының артикуляциясын»
есіне түсіреді
Тапсырманы орындайды
Логопедтің айтуы бойынша жаттығуларды
орындайды
Логопедтің айтуы бойынша жаттығуларды
орындайды
Логопедтің соңынан буындарды
қайталайды
Қол саусақтарына массаж жасайды
Бала логопедтің артынан қайталайды, берілген
тапсырманы нұсқау бойынша орындайды
Буынды тақпақтарды дұрыс және анық айтуға
тырысады
Слайдтағы суреттерді атайды, «р» дыбысы қай
жағында тұрғанын айтады, саусақ жаттығуларын
жасайды
Тапсырманы нұсқау бойынша
орындайды.
|