Күні:6
апта
Тақырыбы
:«Р» дыбысын буында
машықтандыру
Мақсаты:«Р» дыбысын ашық және тұйық
буында айтқызу
Міндеті:
Түзету-
білімділік:« Р дыбысын буында таза
айту
Түзету-дамытушылық:
фонематикалық естуін, тапсырмалар арқылы зейінін, қабылдауын
дамыту.
Түзету-тәрбиелік: тыңдай
білуге тәрбиелеу.
Сабақ
түрі: жаңа
сабақ
Көрнекіліктер:«Р» дыбысының кескіні, айна,
артикуляциялық жаттығудың суреттері
Іс-әрекет
кезеңі
|
логопедтің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
|
Сәлеметсіңбе?
Көңіл-күйің
қалай?
Жылдың қай
мезгілі?
Ауа райы
қандай?
|
Сәлеметсізбе!
Жақсы.
Оқушының
жауаптары.
|
Негізгі
бөлім:
|
-
«Р» дыбысының артикуляциясын есімізге
түсірейік
Еріннің қалпы келесі дыбысқа
тәуелді;
Жоғарғы төменгі тістер арасы
алшақ;
Тіл мен таңдай арасында ауа толқыны еркін
өтеді;
Тілдің шет жақтары азу тістерге жабысып
тұрады;
Дауыс шымылдықтары қатайып, бір-біріне
жақындап, діріл арқылы дыбыс
шығарады.
Ауа ағысы дем шығару сәтте ауыз қуысына
толып, қатайып тұрған тіл ұшын қозғалтып
дірілдетеді
2. «Р» дыбысына
арналған артикуляциялық жаттығуларды жасаймыз. Айнаға
қарап жаттығуымызды еске түсірейік. Менің соңымнан қайтала, бәріміз
бірге орындайық! Артикуляциялық жаттығуларды
орындау:
Ұр-ұр-ұр
Ур-ур-ур
Ар-ор-ур-ыр
Ор-ар-ур-ыр
Ур-ар-ор-ыр
Ыр-ар-ор-ур
Ра-ро-ру-ры
Ро-ру-ры-ра
Ру-ро-ра-ру
Ры-ру-ро-ра
|
Р дыбысының
артикуляциясын көрсетеді
жаттығуларды айнаға
қарап логопед соңынан
қайталайды
Логопед соңынан
қайталау.
|
Сергіту
сәті:
|
Орнымыздан
тұрамыз,
Бойымызды
жазамыз,
Балықтарға ұқсап
біз,
Жүзіп-жүзіп
аламыз.
|
Қайталап
,орындайды
|
Түзету ойыны:
Д/о:
«Шапалақ»
|
Неше рет қол соқсам ,сонша рет
«Р» дыбысына арналған буынды қайтала.
|
Қолмен
шапалақтайды.
|
Рефлексия:
|
Өзіңе ұнаған смайлик арқылы
көңіл-күйіңді білдір.
|
Ұнаған смайлигін
таңдайды
|
Қорытынды:
|
Бүгін қай дыбыспен
таныстық?
Қандай тапсырмалар
орындадық?
Сабақ
аяқталды!
Сау
болыңдар!
|
Оқушының
жауаптары.
Сау
болыңыз!
|