[Р] дыбысын буындарда, сөздерде, сөйлемдер мен мәтінде бекіту «Мен қалай тамақтанамын?»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

[Р] дыбысын буындарда, сөздерде, сөйлемдер мен мәтінде бекіту «Мен қалай тамақтанамын?»

Материал туралы қысқаша түсінік
[Р] дыбысын буындарда, сөздерде, сөйлемдер мен мәтінде бекіту «Мен қалай тамақтанамын?» ллогопедтің түзету сабағы. Ашық сабақ ретінде қоллануға болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күнделікті сабақ жоспары



Бөлім: Дыбысты бекіту

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқан оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

[Р] дыбысын буындарда, сөздерде, сөйлемдер мен мәтінде бекіту

«Мен қалай тамақтанамын

Сабақтың мақсаты

Буындарда, сөздерде, сөйлемдерде және мәтінде кездесетін [Р] дыбысын анық, дұрыс айту, сөздік қорын молайту.

Күтілетін нәтиже

Білу керек: [Р] дыбысын сөздерде бекіте білу керек

Болу керек: [Р] дыбысын буында, сөздерде, сөйлемдерде дұрыс айта алу керек

Үйрену: Логопедтің сұрақтарына толық жауап бере білуге үйрену




Сабақтың кезеңі\уақыты

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

ресурстары

Басы

8 минут

Ұйымдастыру Мотивациялық қозғаушы кезеңі:

Шаттық шеңбері

Армысың, Әлем!

 Армысың, Жарық күн! (Қолын жайып, көкке көтереді.)

Армысыздар құрметті қонақтар! (Қолын алға созады.)

 Армысың, менің кішкене достарым!

Бүгінгі сабағымыз сәтті болсын. Деніміз сау болсын.

Бүгінгі сабағымыздың мақсатына жетейік, -деп оқушымен сәлемдесу, сабаққа отырғыз

Сенің бүгінгі дұрыс жауабыңа житон беріп отырамын

Сабақ соңында кім көп житон жинаа сол жеңеді

Өткенді қайталау

Артикуляциялық жаттығу

Көңілді тіл туралы ертегі

Ертеде бір көңілді тіл

әдемі үйде өмір сүріп жатады. Ол үй қайда? Д ұрыс, ол –ауыз.

Ол таңертең тұрып тісін жуып,

қ оршауға барады,

қоршауының сыры

к етіп қалғанын көріп, сырды алы сала қоршауын сылайды.

Қ оршауын сырлап болған соң, есік алдында байлаулы тұрған тайына отырып орманға қарай шаба

жөнеледі. орманан саңырауқұлақ тереді, саңырауқұлақ теріп жүріп, бір кішкентай баян тауып алады.


да, оны әрі бері созып ойнайды.

Сол кезде ағаш басынан т оқылдаған дауысты естейді.


Қараса тоқылдақ екен. Ол таң қалып тоқылдаққа ұзақ қарап тұрады. Осылайша тіл әбден шаршап үйіне келіп ұйықтап қалады.

Тыныс жаттығуы «Түрлі түсті жіптер» мен «Қуыршақ барби» мұрынмен ұзақ ауаны жинатып, ауыз арқылы ауаны шығарып, түрлі түсті жіптерді үрлеу.

Үйге тапсырма: жаңылтапаш сұрау



Нейрожттығулар мидың екі жарты шарын дамыту

[Р] дыбысын дұрыс айтайық


Оқушы логопедпен бірге















Артикуляциялық жаттығуларды ертегі желісімен жасайды.

























Тыныс жаттығуларын жасайды.


Оқушы жаңылтпашты жатқа айтады.



Оқушы нейрожаттығу тақтасымен жұмыс жасайды

Міне, тамаша! Оқушының дұрыс жауабына мадақтау арқылы бағалап отыру












Жарайсың, сен арикуляциялық жаттығуларды жақсы меңгеріп келесің























Тыныс жаттығуын да жақсы жасдың.

Тамаша, балақай! Сен жаңылтпашты жаттап алыпсың






Интернет желісі















Сурет



























Тыныс алу жаттығуына қолдан жасалған түрлі түсті ленталармен жасалған құрал, Барби қуыршағы, гүл күлтелері



Нейрожаттығуға арналған тақтайшалар

Негізгі бөлім


20 мин

Түзете дамытушылық кезең


Жаңа сабақта: [Р] дыбысын буындарда, сөздерде, сөйлемдер мен мәтінде бекіту.

\сабақ мақсатымен таныстырып өту\


1.Тапсырма «Кубизм» әдісі «Буындарда дұрыс айт, анық айт» жаттығуы Поппит

2. тапсырма « Мен саған, сен маған» әдісімен сөздің басында, ортасында, соңында кездесетін сөздерді айту\Оқушы мен логопед сөзді ата отырып бір-бірінің алақандарын соғып, сөзді бергендей ойнайды.\



3.тапсырма

«Фотограф»ойыны оқушыға [Р]дыбысы бар бірнеше суретті көрсетіп, мұқият қаратып, есіне сақтатауын сұрау, көзін жұмғыздыртып, сол кезде логопед бірнеше суретті тығып қояды, оқушы көзін ашқанда ненің суреттері жоғалғанын айтуы керек орыс , қырғыз суреттері


4.тапсырма. Дәптермен жұмыс. Есіңде қалған сөздерді дәптерге жазып шық


Сергіту сәті

«Алақан, қабырға, жұдырық» жаттығуын музыка ырңағымен жасасу


5.тапсырма «Іздеңіз» ойыны « Дұрыс айт, анық айт» жаттығуы бидай арасына жасырылған Р дыбысы бар майда ойыншықтар мен әріптерді ала отырып,сөйлем құрастыру және оны қатқаға жазу. Жазған сөйлемді дұрыс анық оқып айту. менде бидай салынған ыдыс\


6.тапсырма. «Миға шабуыл» әдісімен мәтінмен жұмыс жасау.Суреттерді орынына қоя отырым сөйлемді толықтырып, мәтінді оқып беру.

\Сұрақ қоюға болады\


-Мәтінде не жайында болды?

-Раушанның не істеді?






Оқушы ойынды қызыға ойнайды.




Оқушы суреттерді жаттай отырып, тапсырманы орындайды.
















Оқушы ойынға қазаға қатысады.










Оқушы тақтамен, дәптермен жұмыс жасайды.





Оқушы тапқан әріпіне немесе затына сөйлем құрайды



Суретті сөйлеммен жұмыс жасайды, мәтінді оқып шығады, сұрақтарға жауап береді






Оқушының дұрыс жауабына жетон беру



Әр тапқан жауабына житон беру














Әр дұрыс жауапқа житон беріледі.











Жазған сөздің санына қарай житон беріледі






Дұрыс жауапқа жетон беру





Жарайсың! Саған осы тапсырмаға 2 жетон беремін































Дәптер







Тақтамен жұмыс

Әріптер және қияр, картоп, орамжапырақ








Соңы

2 минут

Сабақты бекіту

Рефлексия

Өткен тақырып бойынша оқушымен «Сұраққа жауап» әдісімен сұхбаттасу, сұрақ жауап арқылы.

-Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?

-Сабақтан не үйрендің, не қызық, не түсініксіз болды?

Житондарын санау мақтау арқылы да бағалау


Үйге тапсырма: Сөзжұмбақ шешіп келу


Оқушы микрoфонға жауап береді. Сабаққа қатысу барысында қызықты және қиын болған кезеңдерін айтады




Міне, жақсы/, балақай, сен бүгінгі сабақтан өзіңе керекті мәліметтерді алдың деген ойдамын.




Қолдан жасалған микрофондар











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.12.2024
209
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі