Материалдар / Р дыбысын оқушыларға үйрету
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Р дыбысын оқушыларға үйрету

Материал туралы қысқаша түсінік
1. «Р» дыбысын жеке, буында, сөзде, сөз тіркесінде, сөйлемде анық айтуға машықтандыру. 2. «Р» дыбысын басқа буын, сөз, сөйлем ішінде дұрыс ажырата білуге үйрету. 3. Ойын тапсырмалар арқылы ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
409
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

« Р дыбысын автоматизациялау»Сабақтың тақырыбы: « Р дыбысын автоматизациялау»мерзімі "____________" Сабақтың мақсаты:1. «Р» дыбысын жеке, буында, сөзде, сөз тіркесінде, сөйлемде анық айтуға машықтандыру.2. «Р» дыбысын басқа буын, сөз, сөйлем ішінде дұрыс ажырата білуге үйрету.3. Ойын тапсырмалар арқылы ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамытуСабақтың түрі: топтық қорытынды сабақКөрнекілігі: «Р» дыбысының артикуляциясы, артикуляциялық жаттығулар суреттері, айналар, күшік ойыншығы, түрлі суреттер, ойын тапсырмалар.Сабақтың барысы:- Сәлеметсің бе Айгүл, Сәлеметсің бе Марат.- Салеметсіз бе Ғалия Сағынбайқызы- Мынау кім?- Күшік- Оның есімі қалай екен? Ақтөс? Вольт?- Менің бір ұсынысым бар. Күшікке Р дыбысы бар есім қояйықшы?- Онда ол Көксерек болсын- Тамаша, Айгүл ЖарайсыңБалаларды кілемге шақырады.Логопед мұғалім:- Балалар, күн шуағын шашқанда, біздің көңіл күйіміз қандай болады? (Қуанамыз)- Біздің түрімізден қалай бақылауға болады?- Біз жымиямыз, иә? Қане, бір-бірімізге жымиялық.- Ал егерде бұлттар пайда болып жатса? (Таң қаламыз)- Бір мезетте найзағай жарқылдады қорқып кеттік- Енді жаңбыр жауып кетті, біз не істейміз? Көңілміз түсіп кетті. Барлығын мимикамен көрсетеміз.Логопед мұғалім:Ал енді біздің көңіліміз көтеріңкі болу үшін біз күнді құрастырамыз.Күннің пішіні қандай?( Дөңгелек)Балалар моншақтармен күнді кілемге құрады.Логопед мұғалім:Біз тілімізге жаттығулар жасаймыз. Суреттерге қарайды Айнамен жұмыс.- Мынау не? Шарлар- Ал мынау?- Сары маса- Ол қалай ызыңдайды- Ал мыналар пілдер отбасы- Әкесі, анасы, баласы жаттығуды көрсетеді- Ал мынау тамаша кеме екен- Құлыншақ сияқты болшы? Қақ таңдайыңды- Ал енді тістерімізді тазартайық- Сағаттар да соғып тұр. Тик, так.Сендер шаршаған шығарсыңдар? Қане барып ыстық шай ішейік. Дем алу жаттығуы «Шайхана»Саусақ жаттығуыОң қолымда бес саусақСол қолымда бес саусақСанап көрші қанеки?Бір, екі, үшЖинап алдым күшОйын «Биік үй» (буын)Балалар буындарды қайталай отырып биік үй құрастырады. КРА КРО КРУ КРЫ КРЕ- Қандай үй болды?- Үлкен, биік.- Енді қайтадан бұзыңдар АКР ОКР УКР ИКР ЕКР Жарайсыңдар!Ал енді кілемге барайық. (Сөз).Логопед алдын ала суреттерге теріс айналдырып қойған, әр суреттің астында сан бар. Қандай сан болса сол сөзді сонша рет қайталау керек.1. Қарбыз2. Теледидар3. Бор4. Қарға5. Робот6. Ара7. Терезе8. парақ9. Қарындаш10. АрыстанКәрзенкедегі заттардың ішінен Р дыбысы бар заттарды алып шелектің ішіне салу.Күшікпен қоштасу. Балаларды мақтау, мадақтау.Логопед мұғалім- Бүгін қандай дыбысты қайталадық? Не істедік?Балалар жауабы ( Р дыбысын дұрыс дыбыстауға, тілімізге жаттығулар жасадық, күн салдық, үй құрдық т. б)
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!