Күні: 5 апта
Тақырыбы : «Р» дыбысын қою
Мақсаты:«Р» дыбысын қою
Міндеті:
А) Түзету- білімділік:«Р»дыбысын анық , таза айтуға үйрету
Ә) Түзету-дамытушылық:фонематикалық естуін дамыту, артикуляциялық жаттығуларды жасау арқылы дыбысты дұрыс айтуға үйрету.
Б) Түзету-тәрбиелік: тыңдай білуге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:«Р» дыбысының профилі, айна, зондалмастырңыш құрал.
|
Іс-әрекет кезеңі |
Логопедтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
Сәлеметсіңбе? Көңіл-күйің қалай?
Сәлем саған алтын
күн! |
Сәлеметсізбе! Жақсы. Оқушының жауаптары. |
|
Негізгі бөлім: |
Еріннің қалпы келесі дыбысқа тәуелді;Жоғарғы төменгі тістер арасы алшақ;Тіл мен таңдай арасында ауа толқыны еркін өтеді; Тілдің шет жақтары азу тістерге жабысып тұрады;Дауыс шымылдықтары қатайып, бір-біріне жақындап, діріл арқылы дыбыс шығарады.Ауа ағысы дем шығару сәтте ауыз қуысына толып, қатайып тұрған тіл ұшын қозғалтып дірілдетеді
Жымию Түтікше Сағат Тәтті тосап Әткеншек ат шауып келеді Саңырауқұлақ Баян
|
Р дыбысының артикуляциясн көрсетеді. аттығуларды айнаға қарап логопед соңынан қайталайды «Р» дыбысын айтуға дайындалады. |
|
Сергіту сәті: |
Орнымыздан тұрамыз, Бойымызды жазамыз, Балықтарға ұқсап біз, Жүзіп-жүзіп аламыз. |
Қайталап ,орындайды |
|
Д/о: «Жалауша» |
Дыбыстар қатарынан Р дыбысын естісең жалаушаны көтер. В,Л,Р, У,Л,Р,Д,В,Р,Ы,Л,Р. |
Жалаушаны көтереді. |
|
Рефлексия: |
Өзіңе ұнаған смайлик арқылы көңіл-күйіңді білдір. |
Ұнаған смайлигін таңдайды |
|
Қорытынды: |
Бүгін қай дыбыспен таныстық? Қандай тапсырмалар орындадық? Сабақ аяқталды! Сау болыңдар! |
Оқушының жауаптары. Сау болыңыз! |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Р дыбысын қою
Р дыбысын қою
Күні: 5 апта
Тақырыбы : «Р» дыбысын қою
Мақсаты:«Р» дыбысын қою
Міндеті:
А) Түзету- білімділік:«Р»дыбысын анық , таза айтуға үйрету
Ә) Түзету-дамытушылық:фонематикалық естуін дамыту, артикуляциялық жаттығуларды жасау арқылы дыбысты дұрыс айтуға үйрету.
Б) Түзету-тәрбиелік: тыңдай білуге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:«Р» дыбысының профилі, айна, зондалмастырңыш құрал.
|
Іс-әрекет кезеңі |
Логопедтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
Сәлеметсіңбе? Көңіл-күйің қалай?
Сәлем саған алтын
күн! |
Сәлеметсізбе! Жақсы. Оқушының жауаптары. |
|
Негізгі бөлім: |
Еріннің қалпы келесі дыбысқа тәуелді;Жоғарғы төменгі тістер арасы алшақ;Тіл мен таңдай арасында ауа толқыны еркін өтеді; Тілдің шет жақтары азу тістерге жабысып тұрады;Дауыс шымылдықтары қатайып, бір-біріне жақындап, діріл арқылы дыбыс шығарады.Ауа ағысы дем шығару сәтте ауыз қуысына толып, қатайып тұрған тіл ұшын қозғалтып дірілдетеді
Жымию Түтікше Сағат Тәтті тосап Әткеншек ат шауып келеді Саңырауқұлақ Баян
|
Р дыбысының артикуляциясн көрсетеді. аттығуларды айнаға қарап логопед соңынан қайталайды «Р» дыбысын айтуға дайындалады. |
|
Сергіту сәті: |
Орнымыздан тұрамыз, Бойымызды жазамыз, Балықтарға ұқсап біз, Жүзіп-жүзіп аламыз. |
Қайталап ,орындайды |
|
Д/о: «Жалауша» |
Дыбыстар қатарынан Р дыбысын естісең жалаушаны көтер. В,Л,Р, У,Л,Р,Д,В,Р,Ы,Л,Р. |
Жалаушаны көтереді. |
|
Рефлексия: |
Өзіңе ұнаған смайлик арқылы көңіл-күйіңді білдір. |
Ұнаған смайлигін таңдайды |
|
Қорытынды: |
Бүгін қай дыбыспен таныстық? Қандай тапсырмалар орындадық? Сабақ аяқталды! Сау болыңдар! |
Оқушының жауаптары. Сау болыңыз! |
шағым қалдыра аласыз













