Күні: 31.03.2022 жыл
Тақырыбы :«Р» дыбысы сөздің ортасында, соңында машықтандыру
Мақсаты:«Р» дыбысын сөздің ортасында және соңында анық айту
Міндеті:
Түзету- білімділік:«Р»дыбысын сөзде анық айту
Түзету-дамытушылық: фонематикалық қабылдауын,дыбыстық талдауын дамыту.
Түзету-тәрбиелік: тыңдай білуге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:«Р» дыбысының профилі және суреттер, айна, артикуляциялық жаттығудың суреттері
|
Іс-әрекет кезеңі |
логопедтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
Сәлеметсіңбе? Көңіл-күйің қалай? Жылдың қай мезгілі? Ауа райы қандай? Ашық менің жүрегім Ылғи күліп жүремін. Бірге ойнап, бір жүрер Достарым көп, білемін! |
Сәлеметсізбе! Жақсы. Оқушының жауаптары. |
|
Негізгі бөлім: |
Еріннің қалпы келесі дыбысқа тәуелді; Жоғарғы төменгі тістер арасы алшақ; Тіл мен таңдай арасында ауа толқыны еркін өтеді; Тілдің шет жақтары азу тістерге жабысып тұрады; Дауыс шымылдықтары қатайып, бір-біріне жақындап, діріл арқылы дыбыс шығарады. Ауа ағысы дем шығару сәтте ауыз қуысына толып, қатайып тұрған тіл ұшын қозғалтып дірілдетеді 2.«Р» дыбысына арналған артикуляциялық жаттығуларды жасаймыз. Жымию түтікше
|
Р дыбысының артикуляциясын көрсетеді. жаттығуларды айнаға қарап логопед соңынан қайталайды Логопед соңынан дұрыс қайталау. |
|
Сергіту сәті: |
Бiр, екi, үш Бойға жинап күш. Жаттығуды жасаймыз Шынығуды бастаймыз. |
Қайталап ,орындайды |
|
Түзету ойыны: Д/о: «Кім тапқыр» |
«Р» дыбысы бар Жемістерді атау...... Көкөністерді атау.... |
Тапсырманы орындайды. |
|
Рефлексия: |
Өзіңе ұнаған смайлик арқылы көңіл-күйіңді білдір. |
Ұнаған смайлигін таңдайды |
|
Қорытынды: |
Қандай тапсырмалар орындадық? Сабақ аяқталды! Сау болыңдар! |
Оқушының жауаптары. Сау болыңыз! |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Р дыбысын сөздің ортасында, соңында машықтандыру
Р дыбысын сөздің ортасында, соңында машықтандыру
Күні: 31.03.2022 жыл
Тақырыбы :«Р» дыбысы сөздің ортасында, соңында машықтандыру
Мақсаты:«Р» дыбысын сөздің ортасында және соңында анық айту
Міндеті:
Түзету- білімділік:«Р»дыбысын сөзде анық айту
Түзету-дамытушылық: фонематикалық қабылдауын,дыбыстық талдауын дамыту.
Түзету-тәрбиелік: тыңдай білуге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:«Р» дыбысының профилі және суреттер, айна, артикуляциялық жаттығудың суреттері
|
Іс-әрекет кезеңі |
логопедтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
Сәлеметсіңбе? Көңіл-күйің қалай? Жылдың қай мезгілі? Ауа райы қандай? Ашық менің жүрегім Ылғи күліп жүремін. Бірге ойнап, бір жүрер Достарым көп, білемін! |
Сәлеметсізбе! Жақсы. Оқушының жауаптары. |
|
Негізгі бөлім: |
Еріннің қалпы келесі дыбысқа тәуелді; Жоғарғы төменгі тістер арасы алшақ; Тіл мен таңдай арасында ауа толқыны еркін өтеді; Тілдің шет жақтары азу тістерге жабысып тұрады; Дауыс шымылдықтары қатайып, бір-біріне жақындап, діріл арқылы дыбыс шығарады. Ауа ағысы дем шығару сәтте ауыз қуысына толып, қатайып тұрған тіл ұшын қозғалтып дірілдетеді 2.«Р» дыбысына арналған артикуляциялық жаттығуларды жасаймыз. Жымию түтікше
|
Р дыбысының артикуляциясын көрсетеді. жаттығуларды айнаға қарап логопед соңынан қайталайды Логопед соңынан дұрыс қайталау. |
|
Сергіту сәті: |
Бiр, екi, үш Бойға жинап күш. Жаттығуды жасаймыз Шынығуды бастаймыз. |
Қайталап ,орындайды |
|
Түзету ойыны: Д/о: «Кім тапқыр» |
«Р» дыбысы бар Жемістерді атау...... Көкөністерді атау.... |
Тапсырманы орындайды. |
|
Рефлексия: |
Өзіңе ұнаған смайлик арқылы көңіл-күйіңді білдір. |
Ұнаған смайлигін таңдайды |
|
Қорытынды: |
Қандай тапсырмалар орындадық? Сабақ аяқталды! Сау болыңдар! |
Оқушының жауаптары. Сау болыңыз! |
шағым қалдыра аласыз













