Психологиялық-педагогикалық
көңіл-күй.
«Менің көңіл-күйім»
жаттығуы. Енді барлығымыз
алдымыздағы ақ қағазға көңіл-күйімізді түсіріп көрейік. Адам мен
табиғат ұқсас, егіз ұғымдар. Әрқайсымыздың көңіл-күйіміз табиғат
тәрізді бірде бұлттанады, бірде шайдай ашылады, бірде жауындатады,
бірде түнереді және т.б. Табиғат
құбылыстарымен байланыстыра отырып, қағаз бетіне көңіл-күйімізді
түсірейік. (Жайлы әуен қойылады) Оқушылар суретттерін көрсетіп,
көңілсіз сурет салған оқушының көңілін көтеру
қажет.
Алдыңғы білімді еске
түсіру
Артикуляциялық жаттығуларды
орындау:
Барабан,
Ат шабады, Тіс тазалау, Футбол, Тәтті тосап, Грибок,
Грибок-гармошка, Заборчик, Заборчик-трубочка, Качелья, Жылан,
Блинчики, Тарақ, Шарик, Кесе, Маса,
Сағат
Тыныс алу
жаттығулары:
Қолдың ұсақ моторикасына арналған
жаттығулар:
Дауысты дыбыстар дегеніміз
не?
Дауысты дыбыстардың
жіктелуі?
Дауыссыз дыбыстар дегеніміз
не?
Дауыссыз дыбыстардың
жіктелуі?
Р дыбысы
қандай?
«Р» дыбысын
қою
Ауызымызды кең ашып, барлық тістерімізді
көрсетіп күлеміз. Үстіңгі тісіміздің артына тілімізді тіреп «дз-дз»
буынын вибрация бере отырып айтамыз.
«Р дыбысының
артикуяциясы»
- ерін аздап дөңгелентіп
тұрады.
- жоғарғы төменгі
тістер арасы алшақ
келеді
- тілдің ұшы қатты
таңдайға көтеріледі
- тіл мен таңдай
арасында ауа толқыны еркін
өтеді.
- тілдің шет жақтары азу
тістерге жабысып
тұрады.
- жумсақ таңдай көтеріңкі
жұтқыншақтың артқы
қабырғасына
жабысып, ауаның мұрын қуысына
өту жағын жауып
тұрады.
- дауыс шымылдықтары
қатайып, бір-біріне жақындап,
діріл
арқылы дыбыс
шығады.
- ауа ағысы дем
шығару сәтте ауыз қуысына толып,
қатайып
тұрған тіл ұшын
қозғалтып дірілдетеді.
|