Жаңа
сабақ
|
Артикуляциялық
жаттығулар:
-
«Тістерді
тазала».
Сипаттамасы: ауыз сәл ашық, тілдің ұшымен жоғарғы тістерді ішінен
оңға – солға тазалау.
-
«Сылақшы».
Сипаттамасы: жымиып, ауыз ашып, тілдің
ұшымен таңдайды алға –артқа
«сылау».
-
«Аттар
шабысы». Сипаттамасы: жымиып, тістерді көрсету, ауыз сәл
ашық, тілдің ұшымен таңдай қағу. (аттың тағалары
тақылдағандай).
«Тоқылдақ». Сипаттамасы: жымиып,
тістерді көрсетіп, ауызды сәл ашып тілдің ұшын таңдайға тигізіп,
тоқылдату
Р]
дыбысын машықтандыру:
-
[Р]
дыбысын буында
машықтандыру:
Тапсырма:
«Менің соңымнан қайтала»:
Ра-ра-ра
ро-ро-ро ру-ру-ру
Рұ-рұ-рұ
ры-ры-ры
Ар-ар-ар
ор-ор-ор ур-ур-ур
Ұр-ұр-ұр
ыр-ыр-ыр
Тапсырма
«Суреттегі сөзді аяқта». Сипаттама: керекті буынды көрсету
керек.
Суреттер
топтамасы: домбы (ра), самау (ыр), қасқ (ыр), шалб(ар), ш(ар),
т(ор)
|
Видеоны көру арқылы
жаңа сабақпен танысады.
|
|
Р дыбысының профилі, кеспе
әріптер, бейнелі суреттер, айна, үлестірмелі материалдар
т.б.
|
Сабақтың
ортасы
|
4. Динамикалық
жаттығу.
«Аю» жаттығуында бала екі қолын
алға созылған қалпында, табандарының сыртқы жағымен
жүреді.
Маймақ аю
жайрандап,
Жүреді ол
тайраңдап.
Дейді аю –
бәріне,
Бал бересін бір
бөшке.
«Тамшылар» жаттығуында алақанды бармақпен
ұрады.
Күркіреді күн,
күн...
Терезелер
шың-шың.
Жауды жаңбыр
топ-топ,
Шелек-шелек,
кө-көп.
5. Жіңішке қол моторикасы
дамыту:
Тапсырма: «суретті нүкте
арқылы сызып, боя»

6. [Р] дыбысын сөйлемде
машықтандыру.
Тапсырма:
«Жұмбақты шеш. Сол сөз арқылы сөйлем
құрастыр».
Ерте
тұрдым,
Екі айыр
жолға түстім.
(шалбар)
Екі езуі
құлағына жетеді,
Тамақ
жесе ызың-ызың етеді.
(ара)
Ыстықты
суытпайды,
Суықты
жылытпайды.
(термос)
Тапсырма:
«Сөйлемді қайтала»:
Балалар
көгершінді торға
отырғызды.
Маратқа анасы
шалбар әперді.
Бибінұр
сарымсақ аршып сорпаға
қосты.
Балалар анардан
шырын сығып шығарады.
|
Оқушылар мұғалімді
түсіну арқылы жаңа сөздермен танысады, және өз ойларымен
бөліседі.
|
Оқушылар бір-бірлерін
бағалайды.
|
1. Артикуляциялық
жаттығулардың
суреттері.
2. Заттық суреттер,
жемістердің муляждары,
суреттер.
|
Сабақтың
соңы
|
Сабақ
қорытындысы:
-
Қандай
кейіпкер бүгін саған
көмектесті?
-
Қандай
сөздерді қайталадың?
-
Дұрыс
және анық сөйлеу үшін барлық жаттығуларды үйде қайтала. Мен саған
сәттілік тілеймін.
|
Жазбаша тапсырмаларды
орындап, мұғалімнің жеке чатына
жібереді.
|
Тапсырмаларды
орындауына қарай оқушылар
бағаланады.
|
.
|