2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Рационал бөлшектерді көбейту

Рационал бөлшектерді көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
Рационал бөлшектерді көбейту ережесін есеп шығаруда қолданып үйрену.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Алгебра пәніне арналған қысқа мерзімді жоспар

Сыныбы: 7

Күні 11.03

Сабақтыңтақырыбы

Рационал бөлшектерді көбейту.

Мақсаты

Рационал бөлшектерді көбейту ережесін есеп шығаруда қолданып үйрену.

Күтілетін нәтижелер



1.Рационал бөлшектерді көбейтудің ережесін біледі.

2. Рационал бөлшектерді көбейту ережесін қолданып есеп шығарады .

3.Күрделі есептерді шығарады, оларды негіздейді, өз ойларын еркін жеткізе алады,өз ойларымен бөліседі және өз – өздерін бағалайды.

Керекті жабдықтар


Оқулық, 7-сынып А.Шыныбеков, Алматы «Атамұра», 2012 жыл. Үлестірме Тарсия үшбұрыштары, Интерактивті тақта, смайликтер. Блоб ағашы. Таратпа материалдар, «Бағалау» парағы, тестік тапсырмалар, стикерлер,кестелер, жауап парағы.

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңі


Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

уақыт


ресурс

Кіріспе

Сәлемдесу,оқушыларды түгендеу,кезекшілік қызметін қадағалау,оқушы зейінін сабаққа бөлу

Сәлемдесу,керекті құралдарын түгендеу,кезекшілік қызыметін атқару.

1

Формативті бағалау

През

(АКТ)

«Жүректен жүрекке» тренингін өткізу.

Фамилиясының алдыңғы әріптері бойынша орналасу арқылы топқа бөлу.

Оқушылар дөңгелене тұрып,сағат тіліне қарсы бағытымен көршісіне бір жақсы тілек айтады.

Фамилиясының алдыңғы бойынша әріптері бойынша ретпен орналасады, 2 топқа бөлінеді.

3

Сәйкес әріптермен топтасып отырады.


Алдыңғы тақырыпты «сұрақты ұстап ал!» әдісі арқылы қайталау,( үй тапсырмасын сұрау). Өзім бастап сұрақ қойып,қолымдағы допты келесі топқа лақтырамын.


Үйден шығарып келген есептерін тексеру үшін дәптерлерін сағат тілінің бағытымен алмастырып бірінің-бірі жұмысын тексереді,критерий бойынша бағалайды.

Мұғалім лақтырған допты ұстап алған оқушы сұраққа жауап береді.

7

Сұраққа жауап берген оқушыларға символ(смайлик) беру, мадақтау, қол шапалақтау.


Кеспе қағаз

дар

Тұсаукесер

Өткен сабақ бойынша сұрақ-жауап

Миға шабуыл жасау арқылы жаңа сабақтың ережесін(формуласын)қорытып шығарады.

Сұраққа- жауап


Ойланады. Қызығушылығы артады. Өз – өздерін реттейді.

3

жұпта жұмыс,жұптық әдіс.



Негізгі бөлім

Бұрыннан таныс мәліметтерді жаңа мәліметтермен ұштастырып, «Тарсия» әдісі арқылы топта, жұпта есеп шығарады. Өзіңізге жұп таңдап алыңыз Жұбыңызбен есепті талқылаңыз.

Тегістей белсенді есеп шығарады, есепті түсінеді, дәптерге шығарады, жұппен бірге,топпен бірге талдайды, кітаптан ақпараталады,білгендерін ортаға салады.

(Бағалау парақшасын толтырады.)

7

Оқушының жұмыс барысын

дағы ықыласы,

талапты орындауы «Тарсия» әдісі арқылы жұпта шығарған есептерін жұптар өзара бағалайды.

Сурет.

през


Тест жұмысын тарату (5 тапсырмадан тұратын тест беремін )

Жеке,жұпта орындау

6

Әр оқушы өзіне берілген тест тапсырмаларын орындайды, қасындағы жұбымен тексереді.

През (АКТ)

Оқулықпен жұмыс

А:№ 546 (1,4,7)

Барлығына бірдей:№547 (2,5,6)

В:№548 (2,4,6)

С:№551 (3)

Логикалық тапсырма беру.

Оқулықтағы есептерді топпен бірге шығару





10

Топтық бағалау

7 сынып «алгебра» оқулығы

Қорытынды

Шын ба,жалған ба? әдісі арқылы жаңа сабақты қорытындылау. АКТ-ны қолдану.

Сэндвич әдісі арқылы топтар өзара бағалайды.

3

Өзін-өзі бағалау


Стикер беру.Рефлекисия парағы cтикерлерге өз ойларын жазуға ұсынамын. Өздерін «Блоб ағашы» арқылы бағалатамын.

Оқушылардан сабақтан алған әсерлері туралы пікірлерін ортаға салуға шақырамын.«Көршілер» топтар арасындағы кері байланыс(көрші топқа 2жұлдыз,1ұсыныс) береді.

Рефлексия жазу,Блоб ағашына өздерін орналастырады(белгілейді).

Өз ойларын айтып, басқалармен пікір алысады

3


Стикерлер

Үйге тапсырма:№548

549 (3;4)

№550

Үй тапсырмасын дәптерлеріне жазып алады.

2


Оқулық




Белгіленген уақытқа сәйкес берілген мәліметті толық меңгеруі

А деңгей

Рубликатор

Дискриптор


0-1 балл

Тақырыпты оқыды,бірақ меңгерген жоқ


2-3 балл

Тақырыпты оқыды,жартылай түсінді


4-5 балл

Тақырыпты оқыды,түсінді,формуласын меңгерді

Оқушы жүйелі түрде ойын еркін жеткізуі

А деңгей

Рубликатор

Дискриптор


0-1 балл

Ережені айтты,,бірақ қателік болды.


2-3 балл

Ережені айтты,ойын еркін жеткізе алмады


4-5 балл

Ережені айтты,ойын еркін жеткізе алды

Берілген есептерді топта белсене шығаруы


А деңгей

Рубликатор

Дискриптор


0-1 балл

Берілген есептің мазмұнын түсінбеді


2-3 балл

Есептің мазмұнын түснді,формуласын білді,шығару жолы қате


4-5 балл

Есептің мазмұнын түснді,формуласын білді,шығару жолы дұрыс



Тест тапсырмалары


6 есеп- 5 балл

4-5 есеп- 4 балл

3 есеп- 3 балл

Ешқайсысы дұрыс емес-2 балл


Бағалануы:



Балл Баға

14-20 б «5»

8-13 б «4»

3-7 б «3»

0-2 б «2





17 Қараша 2018
402
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі