Отарова Гүлмира Токтаровна
Үш тілде оқытатын №21 орта мектеп-гимназиясының математика пәні мұғалімі
|
Пәні |
Алгебра |
класы |
7А |
|||
|
Тақырып |
Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу |
|||||
|
Мақсаты |
Рационал бөлшектерді көбейту мен бөлуді меңгеру |
|||||
|
Күтілетін нәтиже |
Рационал бөлшектерге амалдар қолдануды үйренеді, сыни ойлауды үйренеді. |
|||||
|
Кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
|
1. Оқушыларменамандасу. 2. Топқа бөлемін (+, -, х, : амалы арқылы) |
1. Амандасады. 2. Төрт амал арқылы 4 топқабөлініп отырады. |
|
қима қағаздар |
||
|
Қызығушылықты ояту «Ассоциация» әдісі |
1. Рационал бөлшектерге қандай амалдар қолдануға болатынын сұрайды. |
1 Рационал бөлшектерге амалдар
|
Өзін-өзі бағалау |
Интерактивті тақта |
||
|
Мағынаны тану «Фишбон» әдісі |
1. Мұғалім оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқуды ұсынады.
2. Сергіту сәтін ұйымдастыру |
1. Оқушылар тақырыпты жеке,жұппен, топпен оқып, меңгереді, талқылайды. Көп мүше Көбейткіштерге Дәрежеге мүшелерін жіктеп шығарып
Р
б
к Ортақ көбейткіштіҚысқаша Дәреже жақша сыртынакөбейту формуласын қасиеттерін шығару қолдану қолдану
Дәрежені Қосындыны Қосылғыштардың есептеп дәрежеге орнын
Р
б бөлу: Дәреже Көпмүшені Қысқаша қасиеттерін көбейткіштерге көбейту қолдану жіктеуформуласын қолдану
2. Оқулықтан №271, №272, №275 есептерді шығарады. 3.Бейнетаспадағы әуен арқылы жаттығу жасау. |
Бірін-бірі бағалау |
Интерактивті тақта |
||
|
Ой толғаныс «Қатесін тап» |
1. Мұғалім әр топқа қатесі бар тепе-теңдікұсынады. |
1. Оқушылар есепті таңдауы бойынша алады. Қатесін тауып, шығарады. |
Топтар бірін-бірі бағалайды. |
Постер, фломастер |
||
|
Қорытынды «Синкуейн» әдісі |
1. Мұғалім бес жол өлең жазуды ұсынады. |
Оқушылар өтілген тақырып бойынша 5 жол өлең құрастырады. Мысалы: Бөлшек, Рационал, бүтін, Қосамыз, көбейтеміз, бөлеміз. Өрнекті түрлендіріп, ықшамдап аламыз. Теңдік. |
Смайлик |
Смайликтер |
||
|
Үйге тапсырма |
1. Үй тапсырмасын береді. №273, №274 |
Күнделікке жазады. |
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу
Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу
Отарова Гүлмира Токтаровна
Үш тілде оқытатын №21 орта мектеп-гимназиясының математика пәні мұғалімі
|
Пәні |
Алгебра |
класы |
7А |
|||
|
Тақырып |
Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу |
|||||
|
Мақсаты |
Рационал бөлшектерді көбейту мен бөлуді меңгеру |
|||||
|
Күтілетін нәтиже |
Рационал бөлшектерге амалдар қолдануды үйренеді, сыни ойлауды үйренеді. |
|||||
|
Кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
|
1. Оқушыларменамандасу. 2. Топқа бөлемін (+, -, х, : амалы арқылы) |
1. Амандасады. 2. Төрт амал арқылы 4 топқабөлініп отырады. |
|
қима қағаздар |
||
|
Қызығушылықты ояту «Ассоциация» әдісі |
1. Рационал бөлшектерге қандай амалдар қолдануға болатынын сұрайды. |
1 Рационал бөлшектерге амалдар
|
Өзін-өзі бағалау |
Интерактивті тақта |
||
|
Мағынаны тану «Фишбон» әдісі |
1. Мұғалім оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқуды ұсынады.
2. Сергіту сәтін ұйымдастыру |
1. Оқушылар тақырыпты жеке,жұппен, топпен оқып, меңгереді, талқылайды. Көп мүше Көбейткіштерге Дәрежеге мүшелерін жіктеп шығарып
Р
б
к Ортақ көбейткіштіҚысқаша Дәреже жақша сыртынакөбейту формуласын қасиеттерін шығару қолдану қолдану
Дәрежені Қосындыны Қосылғыштардың есептеп дәрежеге орнын
Р
б бөлу: Дәреже Көпмүшені Қысқаша қасиеттерін көбейткіштерге көбейту қолдану жіктеуформуласын қолдану
2. Оқулықтан №271, №272, №275 есептерді шығарады. 3.Бейнетаспадағы әуен арқылы жаттығу жасау. |
Бірін-бірі бағалау |
Интерактивті тақта |
||
|
Ой толғаныс «Қатесін тап» |
1. Мұғалім әр топқа қатесі бар тепе-теңдікұсынады. |
1. Оқушылар есепті таңдауы бойынша алады. Қатесін тауып, шығарады. |
Топтар бірін-бірі бағалайды. |
Постер, фломастер |
||
|
Қорытынды «Синкуейн» әдісі |
1. Мұғалім бес жол өлең жазуды ұсынады. |
Оқушылар өтілген тақырып бойынша 5 жол өлең құрастырады. Мысалы: Бөлшек, Рационал, бүтін, Қосамыз, көбейтеміз, бөлеміз. Өрнекті түрлендіріп, ықшамдап аламыз. Теңдік. |
Смайлик |
Смайликтер |
||
|
Үйге тапсырма |
1. Үй тапсырмасын береді. №273, №274 |
Күнделікке жазады. |
|
|
||
шағым қалдыра аласыз
ационал қысқатуға
болмайды қысқарту қысқарту













