Материалдар / Рационал бөлшектерді тепе-тең түрлендіру. 4
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Рационал бөлшектерді тепе-тең түрлендіру. 4

Материал туралы қысқаша түсінік
көмек ұстазадрға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
472
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

"Тексерілді"Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары________________

Қысқа мерзімдік жоспарлауПәні: алгебра
САБАҚ: 4 Рационал бөлшектерді тепе-тең түрлендіру.Мектеп: №1 Е.Молдабаев атындағы жалпы орта мектебі
Күні: 10.04.2017Мұғалімнің есімі: Момбекова Айнұр
СЫНЫП:7 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Формуланы қолдана отырып тепе-теңдікті дәлелдей алады.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Амалдарды орындау кезінде қысқаша көбейту формулаларын қолданады.


Оқушылардың басым бөлігі:


Тепе-теңдікті дәлелдеуде амалдарды орындайды



Кейбір оқушылар:


Тепе-теңдіктерді дәлелдейді
Тілдік мақсатОқушылар:
  • Өз ойларын еркін жеткізе алады


  • Негізгі сөздер мен тіркестер:


    Қысқаша көбейту формулалары, рационал бөлшектің негізгі қасиеттері, рационал бөлшектерді қосу және азайту, көбейту және бөлу.


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


    Талқылауға арналған тармақтар: тыңдалым


    1. Рационал өрнектерді қалай түсінесіз?2.Рационал бөлшектерге амалдарды қолданғанда қандай алгоритммен орындайсыз?


    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? айтылым


    1. Алгебралық өрнекке қандай бөлшектерді жатқыза аламыз?2.Сіз неліктен алгоритм арқылы орындаған тиімді деп ойлайсыз?


    Жазылым бойынша ұсыныстар: жазылым


    Алгоритм бойынша есептерді жүйелі жаза алады.
    Алдыңғы оқуҚысқаша көбейту формулалары, рационал бөлшектерді қосу және азайту, көбейту және бөлу.
    Жоспар
    Жоспарланған уақыт45 минЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы 5 мин-сынып оқушыларымен амандасып, сыныпта жағымды орта құрамын. Күндеріне сәттілік тілеймін.Мақал-мәтелдер бойынша топқа бөлемін. Өзара тексеріс!!!»әдісімен үй жұмысын тексеру.мадақтау, ынталандырады

    АКТ слайд

    Ортасы 32 минНегізгі бөлім 1. "Блум түймедағы"әдісі (10 мин)Тарауға байланысты әр түрлі есептер (Тұймедақ жапырақшаларынан гүл құрастыру)2. "Пазл" әдісі (22 мин)10 мин+12(жеке топ 3мин)№ 301 Тепе-теңдікті дәлелде: Математикалық тілде сөйлеу 3 ұпай, есептің дұрыстығы 2 ұпай, уақыт тиімділігі 1 ұпай плакатка қорғайды.

    маркерлер, стикерлер, презентация, кеспе қағаздар.

    Аяқталуы 8 минҮйге тапсырма"Серпілген сауал" Тарау бойынша бір-біріне сұрақ қойып, формула сұрап, мысал жаздыртады. (5 мин) «Кемпірқосақ» әдісі арқылы кері байланысБағалау. "Оқушылардың шолуы" әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды (Блоб ағашы)

    303
    стикерлер жеке бағалау парағы

    Қосымша ақпарат : https://infourok.ru/isa-merzimdi-zhospar-lgisi-1080955.html
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
    Бөлшектерді қысқартады:№ 302 Амалдарды орындайды:289Формативті бағалау әдістері, «Бағалау парағы» арқылы бағаландыСабақ информатика пәнімен тығыз байланысты құрылды. Оқушылардың топтық жұмыс жасау арқылы бірлескен қарым-қатынас орнады. Оқушыларды топқа бөлуде көшбасшылыққаты болды.
    Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтаға жауап беріңіз.




    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...
  • ...
  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...
  • ...
  • Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білді?



































    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!