Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3
мин.
2
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2.Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру «Таныстыру
жаттығуы»
3.
Мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру
4 . Топқа
бөлу
5. Бағалау бетшесі
таратылады:
Бағалау бетшесін
тарату
Үй тапсырмасын тексеру:
№10.7
1)
;
2) ;
3)
;
4)
|
1.Оқушылар мұғалім- мен
амандасады.
Нұсқау: әр
қатысушы өз есімінің бірінші әрпіне қарай бойындағы жеке қасиетін
қосып айту керек. Мысалы: мен парасатты
Перизат...
Оқушылар сағат тілі
бойынша өз-өздерін
бағалайды.
Топ басшысы соңында
қорытынды ұпайларын жазып
тапсырады.
№
|
Оқушының
аты-жөні:
|
Жинаған
ұпайы
|
1
|
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
4
|
|
|
Оқушылар тақтадағы
дұрыс жауаптар бойынша «Көршіңді тексер» әдісімен бір-бірінің үй
жұмыстарын тексереді.
|
Оқушылардың
белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!»
деген сақтау сөздерімен
бағалайды.
Тиімділігі: Оқушылар көңіл-күйлерін көтереді және қызығушылығы
артады.
Үй тапсырмасын толық
дұрыс орындаған оқушыға- 2 балл
Жартылай дұрыс
орындаған оқушыға – 1 балл
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
қима қағаздар
топтамасы
интербелсенді
тақта
интербелсенді
тақта
|
Жаңа сабақты еске
түсіру
5
минут
|
Дәреженің қасиеттерін
дұрыс сәйкестендіріп,
түсіндіру
|
1. Оқушылар жаңа
тақырып ьойынша сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасайды.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға
сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Дескриптор:
1. Әр оқушы өз ойымен
бөліседі.
2. Өзгенің пікірін
толықтырады.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!»,
«Керемет!» деген сақтау сөздерімен
бағалау
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
интербелсенді
тақта
|
Сабақтың
ортасы
Топтық
жұмыс
5
мин
|
Топтық жұмыс.
«Хаттар» әдісі
|
Дескриптор:
Есептің шарты бойынша
толық орналастырып шығады.
|
Бағалау
критерийлері:
Тақтадағы дайын
жауаптары бойынша
-әрбір дұрыс
орналастырылған 4 сан үшін – 1
балл
Толық дұрыс орындалған
тапсырмаға топтың әр мүшесіне -3 балл
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Интербелсенді
тақта
Үлестірме
материалдар
|
Жеке
жұмыс
5
мин
|
Оқулықпен
жұмыс:
А
деңгейі, №10.8
1)
2)
В
деңгейі, №10.10
С
деңгейі, №10.14
|
Оқушылар оқулықпен
жұмыс жасайды, есептерді шығарады. Уақыт аяқталғаннан кейін дұрыс
шығарған оқушы тақтаға
жазады.
Дескриптор:
А
деңгейі,
№10.8
1)
2)
В
деңгейі, №10.10
С
деңгейі, №10.14
|
Бағалау
критерийлері:
Тақтадағы дайын
жауаптары бойынша
-А деңгейінің есебі
үшін – 2 балл
- В деңгейінің есебі
үшін – 1 балл
- С деңгейінің есебі
үшін – 1 балл
Толық дұрыс орындалған
тапсырмаға -4
балл
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Интербелсенді
тақта
Үлестірме
материалдар
|
Сергіту
сәті
2
мин
|
|
|
Оқушылардың
белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!»
деген сақтау сөздерімен
бағалайды.
|
https://qazmath.net/nis-catalog/fillword/
|
Жұптық
жұмыс
5
минут
|
Жұптық жұмыс
«Көпжақтар» әдісі
Мұғалім оқушыларға
көпжақ құрастыруға, жасырынған есепті шығаруға тапсырма
береді.
|
Берілген тапсырмадан
көпжақты фигура құрастырады. Көпжақтарға жасырылған есептерді
шығарады.
Тақтадағы дұрыс
жауаптары бойынша жұптар жұмыстарын алмасып, бір-бірін
тексереді.
№10.11
Жұптық
жұмыс
1)
2)
Дескриптор:
|
Бағалау
критерийлері:
Жұптар «көршіңді
тексер» әдісі бойынша, бірін-бірі тексеріп,
бағалайды.
1. Призмалардың
табанының ауданын табады;
2. Көлемін
есептейді
Жалпы- 4
балл.
|
ДК
экраны
11-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд
10
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
3
мин.
|
Үй
тапсырмасы: №24.4,
24.7
Кері
байланыс: «Жетістік
баспалдағы»
|
|
Мен түсіндім,
есептерді шығара аламын
|
|
Мен
білемін...
|
|
Маған көмек
қажет
|
|
|
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған
деректердің құнды болуын
қадағалайды.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын жазу арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
Және өзіңін қай
жетістік сатысында тұрғанын
көрсетеді.
|
Мұғалім
оқушыларды «Mentimeter» әдісі арқылы бағалайды. Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың
сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
https://www.mentimeter.com/app/presentation/al75wwff944v6qop4cxkp2ifo2bn4gwc/xyszusxy6uib/edit
|