Материалдар / Рационал сандарды бөлу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Рационал сандарды бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ Математика 6 сынып 6.1.2.16 Рационал сандарды бөлуді орындау; -Таңбалары әртүрлі сандарды бөлу,таңбалары бірдей сандарды бөлу ережелерін біледі, түсінеді ; -Рационал сандарды бөлу ережесін қолданып,бөлуге берілген өрнектің мәнін табады, өрнекті ықшамдайды. -Рационал сандарды бөлу ережесін қолданып, логикалық және күрделі есептерді шешеді, бөлшектерді тиімді тәсілмен есептейді. -Таңбалары әртүрлі сандарды бөлу, таңбалары бірдей сандарды бөлу ережелерін біледі, түсінеді ; -Рационал сандарды бөлуге берілген өрнектің мәнін табады; -Логикалық және күрделі есептерді шешуде рационал сандарды бөлу ережесін ұтымды қолданады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2021
550
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін ДОІЖО: __________________

Тарау немесе бөлім атауы

6. Рационал сандарға амалдар қолдану

Педагогтің аты-жөні:


26 ЖББМ

Күні:


Сынып:

Қатысқандар:

Қатыспағандар: -

Сабақтың тақырыбы:

20.Рационал сандарды бөлу

Осы сабақта қол жеткізілген оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.2.16 Рационал сандарды бөлуді орындау;

Сабақ мақсаты:

-Таңбалары әртүрлі сандарды бөлу,таңбалары бірдей сандарды бөлу ережелерін біледі, түсінеді ;

-Рационал сандарды бөлу ережесін қолданып,бөлуге берілген өрнектің мәнін табады, өрнекті ықшамдайды.

-Рационал сандарды бөлу ережесін қолданып, логикалық және күрделі есептерді шешеді, бөлшектерді тиімді тәсілмен есептейді.

Бағалау критерийі

-Таңбалары әртүрлі сандарды бөлу, таңбалары бірдей сандарды бөлу ережелерін біледі, түсінеді ;

-Рационал сандарды бөлуге берілген өрнектің мәнін табады;

-Логикалық және күрделі есептерді шешуде рационал сандарды бөлу ережесін ұтымды қолданады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(10 мин)

І. Ұйымдастыру:

1.1. Сынып оқушыларымен амандасу

1.2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

1.3. Оқушыларды түгендеу

1.4. Үй тапсырмасын тексеру. №633,634,635

1.5. Өткен сабаққа шолу байланысты пысықтау тапсырмалары

1. -5·0,3=-1,5 7. -7·0=0

2. 8,1·0=0 8. -6·(-0,8)=4,8

3. 2,7·(-1)=-2,7 9. (-1,6)·(-5)=8

4. -1,5·(-3)=4,5 10. 0·9,78=0

5. 3·(-2,5)=-7,5 11. (-12)·(-5)=60

6. -6·0,8=-4,8 12. -0,71·0=0

Белсенді оқу әдісі "Конверттегі сұрақ"

Өткен сабақты бекіту мақсатында өткен сабақ бойынша сұрақтар жазылып, конвертке салынады.Оқушылар конверттегі сұрақтарға жауап береді.

1. Таңбалары әр түрлі сандарды көбейту үшін.......................

2.Санды 0-ге көбейткенде ........

3.Екі теріс санды көбейткенде ................

4.Көбейтіндісі 1-ге тең болатын екі санды .......... сандар деп атайды.

5.Бөлшекті бөлшекке көбейту үшін..........

6.Натурал санды бөлшекке бөлу немесе бөлшекті натурал санға бөлу үшін.........

7.Теріс санды 0-ге көбейткенде....

8. Рационал сандарды қосу үшін...

9. Рационал сандарды азайту үшін...

10.Оң санды 0-ге көбейткенде...

Қалыптастырушы бағалау: "Үш шапалақ" әдісі арқылы оқушылар жауаптарына қарай бірін-бірі бағалайды.Егер жауап толық болмаса шапалақ саны азаяды.

Амандасады.

Зейіндерін сабаққа аударады.

Үй жұмысын тексереді.










Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, өз білімдерін тексереді, шыңдайды, дамытады.

«Мақтау, мадақтау» сөздері













«Үш шапалақ»

әРисунок 3 дісі






Оқулық



Әр түрлі есептер жазылған жалаушалар суырады.

Жауаптарына қарай топқа бөлінеді.


Конвертте сұрақтар болады.


Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

(10 мин)



"Миға шабуыл"

Оқушылар қане, енді біздер мына ребусты шешіп көрелік:

,,,, ,,,,, ,,

10


1,2,3,4,5 ды ,,, ,, ,

Шешімі: "Рационал сандарды бөлу".

Ендеше біздің бүгінгі тақырыбымыз да осылай аталады.

Бүгінгі сабақта біздер "Рационал сандарды бөлу" әдістерімен, ережелерімен танысып, оларды амалдар орындауда қолданатын боламыз.

ІІ. Жаңа сабақ.

І. Таңбалары әр түрлі сандарды бөлу:

( - ) : ( + ) = ( - ) Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары әр түрлі болса, бөліндінің мәні

теріс сан болады.

( + ) : ( - ) = ( - ) 1-мысал: (-4,2):6=-0,7 себебі (-0,7)∙6=-4,2

Таңбалары әр түрлі сандарды бөлу үшін:

  1. бөлінгіштің модулін бөлгіштің модуліне бөлу керек;

  2. шыққан бөліндінің алдына « - » таңбасын қою керек.

ІІ. Таңбалары бірдей сандарды бөлу:

( - ) : ( - ) = ( + ) Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары бірдей болса, бөлінді оң сан

болады.

( + ) : ( + ) = ( + ) 2-мысал: (-3,6):(-1,2)=3

Таңбалары бірдей сандарды бөлу үшін:

  1. бөлінгіштің модулін бөлгіштің модуліне бөлу керек;

  2. шыққан бөліндінің алдына « + » таңбасын қою керек.

ІІІ. Нөл санын кез келген нөлден өзге санға бөлгендегі бөлінді нөлге тең:

0 : а =0, а0

Мысалы: 0:(-5)=0 себебі 0∙(-5)=0

Нөлге бөлуге болмайды!


Оқушылар ребустың шешімін табады.






Оқушылармен кері байланыс орната отырып, дәптермен жұмыс жүргізу.



«Мақтау, мадақтау» сөздері

Математика

6-сынып. Әбілқасымова А.Е.,

Кучер Т.П., Жұмағұлова

З.Ә.


Жеке жұмыс

(10 мин)
















Сабақтың ортасы

Оқулықпен жұмыс

(9 мин)





(1 мин)

"Бір қалам, бір қағаз" әдісі. Жеке жұмыс (Оқушылар топта дәптерге жеке орындайды)

Т1 Асхат ойлаған санын -7-ге көбейтіп, нәтижесіне 15,7 санын қосқанда қосынды -11,6-ға тең болды. Асхат қандай сан ойлады?

Дескриптор: Білім алушы

-есептің шартын оқып, теңдеу құрады;

-рационал сандарға амалдар орындайды;

-теңдеуді шешіп,түбірін табады.

  • Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі.

Т2 Амалды орында:

  1. -4 :(-1 )= 2)

Дескриптор: Білім алушы

-аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады;

-теріс санды теріс санға бөлуді орындайды;

-теріс санды оң санға бөлуді орындайды.

  • Кері байланыс: «Шапалақ» әдісі.

638 Бөлуді орындаңдар:

  1. -138:2 2) 156: (-3) 3) 0: (-16)

  2. -834:6 5) -396 : (-8) 6) -121: (-11)

Дескриптор: Білім алушы

-таңбалары бірдей рационал сандарды бөледі;

-таңбалары әр түрлі рационал сандарды бөледі;

-өрнектердің мәнін табады.

  • Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі.

Сергіту сәті: "Сен қаншалықты білесің" әдісі.

Мұғалім "оң сандарды" айтқан кезде қолдарын жоғары көтереді; "теріс сандарды" айтқан кезде қолдарын алдына созады; 0(нөл) дегенде бүйірін таянады.

639 Бөлуді орындаңдар:

  1. -234:6 2) 927: (-9) 3) 0: (-43)

Дескриптор: Білім алушы

-таңбалары бірдей рационал сандарды бөледі;

-таңбалары әр түрлі рационал сандарды бөледі;

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!