Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Рационал сандарды бөлу
Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ Математика 6 сынып
6.1.2.16 Рационал сандарды бөлуді орындау;
-Таңбалары әртүрлі сандарды бөлу,таңбалары бірдей сандарды бөлу ережелерін біледі, түсінеді ;
-Рационал сандарды бөлу ережесін қолданып,бөлуге берілген өрнектің мәнін табады, өрнекті ықшамдайды.
-Рационал сандарды бөлу ережесін қолданып, логикалық және күрделі есептерді шешеді, бөлшектерді тиімді тәсілмен есептейді.
-Таңбалары әртүрлі сандарды бөлу, таңбалары бірдей сандарды бөлу ережелерін біледі, түсінеді ;
-Рационал сандарды бөлуге берілген өрнектің мәнін табады;
-Логикалық және күрделі есептерді шешуде рационал сандарды бөлу ережесін ұтымды қолданады.
бөлінгіштің модулін бөлгіштің модуліне бөлу
керек;
шыққан бөліндінің алдына « - » таңбасын қою
керек.
ІІ. Таңбалары бірдей сандарды
бөлу:
( - ) : ( - ) = ( + ) Бөлінгіш пен бөлгіштің
таңбалары бірдей болса, бөлінді оң
сан
болады.
( + ) : ( + ) = ( + ) 2-мысал:
(-3,6):(-1,2)=3
Таңбалары бірдей сандарды бөлу
үшін:
бөлінгіштің модулін бөлгіштің модуліне бөлу
керек;
шыққан бөліндінің алдына « + » таңбасын қою
керек.
ІІІ. Нөл санын кез келген нөлден өзге санға
бөлгендегі бөлінді нөлге тең:
0 : а =0, а0
Мысалы: 0:(-5)=0 себебі
0∙(-5)=0
Нөлге бөлуге
болмайды!
Оқушылар ребустың шешімін
табады.
Оқушылармен кері байланыс
орната отырып, дәптермен жұмыс
жүргізу.
«Мақтау,
мадақтау»сөздері
Математика
6-сынып. Әбілқасымова
А.Е.,
Кучер Т.П.,
Жұмағұлова
З.Ә.
Жеке
жұмыс
(10
мин)
Сабақтың
ортасы
Оқулықпен
жұмыс
(9
мин)
(1
мин)
"Бір қалам, бір
қағаз"әдісі. Жеке жұмыс (Оқушылар
топта дәптерге жеке
орындайды)
Т1Асхат ойлаған санын -7-ге
көбейтіп, нәтижесіне 15,7 санын қосқанда қосынды -11,6-ға тең
болды. Асхат қандай сан
ойлады?
Дескриптор:Білім
алушы
-есептің шартын оқып,
теңдеу құрады;
-рационал сандарға амалдар
орындайды;
-теңдеуді шешіп,түбірін
табады.
Кері
байланыс:«Бас
бармақ»әдісі.
Т2Амалды
орында:
-4:(-1)= 2)
Дескриптор:Білім
алушы
-аралас санды бұрыс
бөлшекке айналдырады;
-теріс санды
теріс санға бөлуді
орындайды;
-теріс санды оң
санға бөлуді орындайды.
Кері
байланыс:«Шапалақ»әдісі.
№638Бөлуді
орындаңдар:
-138:2 2) 156: (-3) 3) 0:
(-16)
-834:6 5) -396 : (-8) 6) -121:
(-11)
Дескриптор:Білім
алушы
-таңбалары бірдей
рационал сандарды
бөледі;
-таңбалары әр
түрлі рационал сандарды
бөледі;
-өрнектердің
мәнін табады.
Кері
байланыс:«Бағдаршам»әдісі.
Сергіту
сәті:"Сен қаншалықты білесің"
әдісі.
Мұғалім "оң сандарды" айтқан
кезде қолдарын жоғары көтереді; "теріс сандарды" айтқан кезде
қолдарын алдына созады; 0(нөл) дегенде бүйірін
таянады.
№639Бөлуді
орындаңдар:
-234:6 2) 927: (-9) 3) 0:
(-43)
Дескриптор:Білім
алушы
-таңбалары бірдей
рационал сандарды
бөледі;
-таңбалары әр
түрлі рационал сандарды
бөледі;
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз