Рационал сандарды бөлу

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Рационал сандарды бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Керекті материал
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

6-сынып

Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды бөлу


Бөлім:

Педагогтың аты-жөні

Күні:

Сынып: 6


Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Рационал сандарды бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары


6.1.2.1 - Рационал сандарды бөлу алгоритмін түсіну және қолдану.

Сабақ мақсаты


- Рационал сандарды бөлу алгоритмін түсінеді және қолданады.
- Есептерді шығару барысында рационал сандарды бөлу ережелерін қолдана алады.

Құндылықтарға баулу


Оқушыларды жауапкершілікке, дәлдікке және өзара көмек көрсетуге баулу.
Осы сабақта қолданылатын 2025-2026 оқу жылындағы құндылықтар:
- әділдік және жауапкершілік

Ойлау дағдыларының деңгейі


қолдану

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі / уақыты


Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті


Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы (7 минут), Ұйымдастыру кезеңі


Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.


Оқушылар мұғалімді тыңдайды, сабаққа назар аударады.


ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы ынталандыру.




Shape1

Сабақтың ортасы (30 минут), Жаңа сабақ


Мәтінмен жұмыс: Рационал сандарды бөлу ережелері (5 минут)
Мәтін: Рационал санды бөлгенде, бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары әртүрлі болса, нәтиже теріс сан болады. Егер таңбалары бірдей болса, нәтиже оң сан болады.


Мәтінді оқып, түсініп, өзара талқылайды.


ҚБ «Өзін-өзі бағалау» әдісі арқылы.



1-тапсырма: Қарапайым есептерді шығару (5 минут)
Есеп: 12 / (-3) және -18 / 6
Дескриптор:
- Есептің шартын түсінеді;
- Бөлу алгоритмін қолданады;
- Нәтижені анықтайды.


Есептерді шығарады, жұпта талқылайды.


ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісі арқылы.




Shape2

2-тапсырма: Орташа деңгейдегі есептер (7 минут)
Есеп: (15 / -5) + (-8 / 4)
Дескриптор:
- Есептің шартын түсінеді;
- Бөлу және қосу алгоритмін қолданады;
- Нәтижені есептейді.


Есептерді шығарады, топта талқылайды.


ҚБ «Ең үздік жауап» әдісі арқылы.



3-тапсырма: Күрделі есептер (8 минут)
Есеп: ((-24 / 3) - (6 / -2)) * (-1)
Дескриптор:
- Есептің шартын түсінеді;
- Бөлу, алу және көбейту алгоритмін қолданады;
- Нәтижені есептейді.


Есептерді шығарады, топта талқылайды.


ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы.




Shape3

Сабақтың соңы (8 минут), Қорытынды, Ой толғаныс, Кері байланыс


Кері байланыс: Сабақ бойынша не үйрендіңіздер? Қандай сұрақтарыңыз бар?


Оқушылар сабақ бойынша пікірлерін білдіреді.


Кері байланыстың бар екендігі.




Shape4


Үй тапсырмасы: Рационал сандарды бөлуге арналған қосымша есептер шығару.


Оқушылар үй жұмысын орындайды.


Кері байланыстың бар екендігі.




Shape5

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.11.2025
48
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі