Материалдар / Рационал сандарды бөлу 6-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Рационал сандарды бөлу 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Рационал сандарды бөлу тақырыбы Рационал сандарды координаталық түзу бойынша тапсырма орындау барысында мұқияттылыққа тәрбиелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2021
452
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:6.2А Рационал сандарға амалдар қолдану

Мектеп: «Оралхагн Бөкей атындағы 44-лицейі


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Рахметоллақызы С


Сынып:6а,г

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Рационал сандарды бөлу


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.1.2.16 рационал сандарды бөлуді орындау;


Ойлау дағдыларының деңгейлері

Қолдану


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:


  • Таңбалары әртүрлі сандарды бөлу,таңбалары бірдей сандарды бөлу ережелерін біледі, түсінеді


Оқушылардың басым көпшілігі:


  • Рационал сандарды бөлу ережесін қолданып,бөлуге берілген өрнектің мәнін табады, өрнекті ықшамдайды


Кейбір оқушылар:


  • Рационал сандарды бөлу ережесін қолданып, логикалық және күрделі есептерді шешеді, бөлшектерді тиімді тәсілмен есептейді


Бағалау критерийі

  • Таңбалары әртүрлі сандарды бөлу, таңбалары бірдей сандарды бөлу ережелерін біледі, түсінеді ;

  • Рационал сандарды бөлуге берілген өрнектің мәнін табады;

  • Логикалық және күрделі есептерді шешуде рационал сандарды бөлу ережесін ұтымды қолданады.



Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • екі теріс санның бөліндісі туралы сипаттайды;

  • есептер шығаруда рационал сандарды бөлу амалының ережелерін түсініп қолданады.


Негізгі сөздер мен тіркестер:таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды бөлу


Сыныптағы диалог\жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Таңбалары әр түрлі сандарды көбейту үшін.......................

Санды 0-ге көбейткенде ........

Екі теріс санды көбейткенде ................

Көбейтіндісі 1-ге тең болатын екі санды .......... сандар деп атайды.

Бөлшекті бөлшекке көбейту үшін..........

Натурал санды бөлшекке бөлу немесе бөлшекті натурал санға бөлу үшін.........

Теріс санды 0-ге көбейткенде....


Құндылықтарды баулу

ынтымақтастық, ашықтық,өмір бойы оқу.


Пәнаралық байланыс

математика


Алдыңғы оқу

6.1.2.15 рационал сандарды көбейтуді орындау;

6.1.2.17 рационал сандарды қосу мен көбейтудің қасиеттерін қолдану;


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы

8 мин

3 мин







6 мин

1. Сыныпты ұйымдастыру.

  1. Оқушылармен сәлемдесу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Топқа бөлу.

  2. «Сандар сөйлейді»

  3. 1 топ «Бүтін сан»

  4. 2 топ «Натурал сан»

  5. 3 топ «Рационал сандар» бойынша топтарға жіктеу.

Өткен тақырып бойынша сұрақтар: Өткен сабақты қайталау мақсатында «Микрофон» әдісін қолданамын. «микрофон » әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында сұрақ қойып екі сабақтың байланыс көпірі ретінде қолданамын.

1. Таңбалары әр түрлі сандарды көбейту үшін.......................

2.Санды 0-ге көбейткенде ........

3.Екі теріс санды көбейткенде ................

4.Көбейтіндісі 1-ге тең болатын екі санды .......... сандар деп атайды.

5.Бөлшекті бөлшекке көбейту үшін..........

6.Натурал санды бөлшекке бөлу немесе бөлшекті натурал санға бөлу үшін.........

7.Теріс санды 0-ге көбейткенде....

8. Рационал сандарды қосу үшін...

9. Рационал сандарды азайту үшін...

10.Оң санды 0-ге көбейткенде...

Қалыптастырушы бағалау: "Үш шапалақ" әдісі арқылы оқушылар жауаптарына қарай бірін-бірі бағалайды.Егер жауап толық болмаса шапалақ саны азаяды.


ББҮ кестесін толтырады.

Білемін


Білгім келеді


Үйрендім













микрофон























Кеспе қағаз

Сабақтың ортасы

30 мин

















5 мин




































2 мин







8 мин























2 мин







2 мин






9 мин

Жаңа сабақты түсіну үшін ережелерге сүйене отырып есептер шығарады.

«Кім жылдам» әдісі.(Жеке жұмыс -Оқулықпен жұмыс)

Бұл әдісті қолданудағы мақсатым оқушылар рационал сандарды бөлуді және оларға арифметикалық амалдарды қолданып есептер шығарады.

Shape1

Рационал сандарды бөлу
Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары әртүрлі болса, бөліндінің мәні теріс сан болады.
(-): (+) = (-)
(+): (-) = (-)
Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары бірдей болса, бөлінді оң сан болады.
(+): (+) = (+)
(-): (-) = (+)
Нөл санын кез - келген нөлден өзге санға бөлгендегі бөлінді нөлге тең:
0: а=0 а=0
Нөлге бөлуге болмайды.














(Оқушылар топта дәптерге жеке орындайды)

1) (-10,8)/(-3,6)=

2) (-16,8)/2,4=

3) 15,5/(-0,5)=


-4

-31

3

4) (-2,32)/5,8=

5) 53,4/(-6)=

6) (-3,8)/(-7,6)=


0,5

-8,9

-0,4

7) (-2,25)/0,25=

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!