Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Рационал сандарды көбейту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Рационал сандарға амалдар қолдану |
Мектеп:84 жоббм |
Педагогтің аты-жөні: |
Мадарбекова А А |
Күні: |
7.11.2022ж |
Сыныбы: 6ә |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Рационал сандарды көбейту |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.1.2.15 Рационал сандарды көбейтуді орындау; |
Сабақтың мақсаты: |
Рационал сандарды көбейту тақырыбын меңгереді; Алған білімдерін есеп шығаруда қолданады. |
Бағалау критерийлері |
Рационал сандарды көбейту тақырыбын меңгереді; Алған білімдерін есеп шығаруда қолдана алады. |
Құндылықтарға баулу |
Пәнге қатысты лексика және терминология: Рационал , көбейту, сандар,оң санадар, теріс сандар Диалогтар және жазу үшін керекті тіркестер: -Теріс рационал сандарды косу -Рационал сандарды азайту -Рационал сандарды көбейту |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 3 мин. |
Ұйымдастыру: -Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу. Топқа бөлу: Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады; Ітоп:«Бұрыш», ІІ топ:«Радиан», ІІІтоп:«Градус» Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын қадағалайды. Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады. |
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды. Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Түрлі түсті қима қағаздар |
||
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. 5 мин. «Джиксо» әдісі 8мин |
Оқушылармен бірге сабақ мақсатын ашу; Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады. Жаңа сабақ Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Дескриптор: - сұраққа жауап береді. «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Оқулық 6-сынып. А.Е.Әбілқасымова Т.П.Кучер З.Ә. Жұмағұлова Алматы “Мектеп” 2018ж
|
||
Сабақтың ортасы 8 мин. Жеке жұмыс. |
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады. |
Берілген есепті орындайды Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. |
Дескриптор: -Оң сандарды көбейтеді, -теріс сандарды көбейтеді Әрбір дұрыс есепке 1 балл қойылады |
Оқулық 6-сынып. А.Е.Әбілқасымова Т.П.Кучер З.Ә. Жұмағұлова Алматы “Мектеп” 2018ж |
||
Жеке жұмыс. 8 мин. |
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. |
Дескриптор: -Оң сандар мен теріс сандарды көбейтеді, -теріс сандарды оң санға көбейтеді Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
|
||
Жеке жұмыс жұмыс. 5 мин. Жазылым. |
Тиімділігі: Жазылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды. Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. |
Дескриптор: -Оң сандар мен теріс сандарды көбейтеді, -теріс сандарды оң санға көбейтеді Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
. . ДК экраны 6-сынып оқулығы. |
||
Сабақтың соңы. Ой толғаныс. Рефлексия 8 мин. |
Сабақты бекіту. «Өрмекші торы» әдісі арқылы кері байланыс алу. Жіпті лақтыру арқылы әр топ кезекпен бір-біріне сұрақтар қояды. Кері байланыс. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы кері байланыс аламын, Үйге тапсырма беру. №587, №588жаттығу (түсіндіме жұмыс) |
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін тұжырымдайды. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. 1.Маған бүгін не ұнады. 2. Маған бүгін не ұнамады. 3.Менің күдіктерім. 4. Менің тілектерім. |
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
ДК экраны 6-сынып оқулығы. |
||
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
10 баллдык жүйе бойынша бағалау |
Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару. |
||||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |