Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Тексерілді»

    Оқу ісінің меңгерушісі: А. Алибекова

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Рационал сандарға амалдар қолдану

    Мектеп: «№3 Ә. Молдағулова атындағы жалпы білім беретін мектеп» кмм

    Педагогтің аты-жөні: Әріп Мақпал

    Күні:20.11.2023 ж.

    Математика

    Сыныбы: 6 «Б»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Рационал сандарды көбейту

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.1.2.16

    Рационал сандарды бөлуді орындау;

    Сабақтың мақсаты:

    Рационал сандарды бөлу тақырыбын меңгереді;

    Алған білімдерін есеп шығаруда қолданады.

    Бағалау критерийлері




    Рационал сандарды бөлу тақырыбын меңгереді;

    Алған білімдерін есеп шығаруда қолдана алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    Ұйымдастыру:

    -Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу.

    Топқа бөлу:

    «Мен таңдаймын» стратегиясы бойынша топқа бөлемін.

    І-топ (+) ÷ (-) = (-)

    ІІ-топ (-) ÷ (+) = (-)

    ІІІ-топ (-) ÷ (-) = (+)

    Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын қадағалайды.


    №1. Үй тапсырмасын тексеру

    «Өзара тексеріс» әдісі бойынша оқушылар тақтадағы жауаппен өзін-өзі тексеру әдісімен үй тапсырмаларын тексереді

    №520

    1. 56÷(-7)+3=-8+3=-5

    2. -8•(-5)+75÷(-15)=40+(-5)=35

    3. (12-28)÷(-4)•5=-16÷ (-4)•5=20

    4. 19-(2-18÷3)=19-(-4)=23

    5. -60÷15+7•(6-14)=-4+(-56)=-60

    6. -11•(5-9)-60÷(-12)=44-(-5)=49

    Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады. Стикер арқылы үш топқа бөлінеді.











    Жауап бойынша өзін-өзі тексереді.


    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»













    Жалпы балл-3 балл

    Түрлі түсті қима қағаздар


    Презентация

    Стикер

    6-сынып оқулығы






    Презентация

    Жұмыс дәптері


    Сабақтың ортасы

    Сұрақтарға жауап беру.

    Оқулықтан есептер шығару.

    Мағынаны ашу














    №2. «Кім көп біледі» әдісі

    1. Көбейтуге кері амал қандай?

    2. Бөлу амалында көбейту амалының таңбалар алгоритмі сақтала ма?

    3.Екі теріс санның қайсысы үлкен болады?

    4. Бөліндінің мағынасы әрдайым бола ма?

    5.Таңбалары әр түрлі екі санды қалай бөлеміз?

    6.Таңбалары бірдей екі санды қалай бөлеміз?




    №3. «Дұрыс және бұрыс» ойыны

    Оқушылар егер тұжырымдама дұрыс болса жасыл белгіні, ал бұрыс болса қызыл белгіні көтереді

    1. Екі теріс санның көбейтіндісі - оң сан; +

    2. Кез келген санның нөлге көбейтіндісі сол санның өзіне тең; -

    3. аb көбейтіндісі нөлге тең болады, егер а және в бір мезгілде нөлге тең болса; +

    4. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі теріс сан. +

    5. Кез келген рационал сан бүтін болады;-

    6.Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары әр түрлі болса, бөліндінің мәні теріс болады.+

    7.Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары бірдей болса, бөліндінің мәні оң сан болады.+

    8.Нөл санын кез келген нөлден өзге санға бөлгендегі бөлінді нөлге тең+

    9.Санды нөлге бөлуге болады.-



    №4. Деңгейлік тапсырма
    « Кім жылдам» әдісі
    бойынша оқулықпен жұмыс

    №517

    Теңдеуді шешіңдер:

    1)-1,22*2=6,1

    2)-8,9*(-х)=11,57

    №521

    Есептеңдер:

    1)(

    2)0,75/(- )-8,4/(- )

    №528

    Теңдеуді шешіңдер:

    1. 3 -9,75=2



    «Сергіту сәті»

    Күз мезгілінің ең керемет құбылысы – «Жаңбырдың» дыбысын ұжым көмегімен салу

    Ребусты шешіңдер

    Жауабы: Рационал сандарды бөлу

    №5. «Семантикалык карта»

    №6. «Өзіңді тексер» әдісі

    №7. «Дөңгелек» ойыны


    Оқушылар сұрақтарға жауап береді











    Оқушылар белгі көтеру арқылы дұрыс тұжырымдаманы анықтайды


















    Берілген есепті орындайды


    Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамытады



















    Әр топ жаңбырдың дыбысын салады









    Бүгінгі тақырыпқа байланысты ребусты шешеді









    Әр топтың топ басшылары семантикалық картаны толтырады












    Тест тарсырмасын орындайды















    Оқушылар топтасып дөңгелек ойынын толтырады



    Дескриптор:

    - сұраққа жауап береді.






    Жалпы балл-1 балл



    Дескриптор:

    Дұрыс тұжырымдаманы анықтайды.














    Жалпы бал-1 балл




    Дескриптор:

    -Оң сандарды теріс санға бөледі;

    -теріс сандарды оң санға бөледі;

    -мәнін табады;

    -тиімді тәсілді пайдаланады;

    -белгісіз көбейткішті табады.








    Жалпы бал-А,В 2балл

    С-3 балл

























    Дескриптор:

    -Оң сандарды теріс санға бөледі;

    -теріс сандарды оң санға бөледі;

    -мәнін табады.






    Жалпы балл-2 балл


    Дескриптор:

    -Оң сандарды теріс санға бөледі;

    -теріс сандарды оң санға бөледі;

    -мәнін табады.






    Жалпы балл-2 балл




    Дескриптор:

    -Оң сандарды теріс санға бөледі;

    -теріс

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Әріп Мақпал Әбдіхалыққызы
    20 Қараша 2023
    247
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Рационал сандарды көбейту

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Рационал сандарды көбейту

    Материал туралы қысқаша түсінік
    «Тексерілді» Оқу ісінің меңгерушісі: А. Алибекова Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Рационал сандарға амалдар қолдану Мектеп: «№3 Ә. Молдағулова атындағы жалпы білім беретін мектеп» кмм Педагогтің аты-жөні: Әріп Мақпал Күні:20.11.2023 ж. Математика Сыныбы: 6 «Б» Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейту Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 6.1.2.16 Рационал сандарды бөлуді орындау; Сабақтың мақсаты: Рационал сандарды бөлу тақырыбын меңгереді; Алған білімдерін есеп шығаруда қолданады. Бағалау критерийлері Рационал сандарды бөлу тақырыбын меңгереді; Алған білімдерін есеп шығаруда қолдана алады. Сабақтың барысы: Сабақ кезеңі/Уақыты Педагогтің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың басы Ұйымдастыру: -Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу. Топқа бөлу: «Мен таңдаймын» стратегиясы бойынша топқа бөлемін. І-топ (+) ÷ (-) = (-) ІІ-топ (-) ÷ (+) = (-) ІІІ-топ (-) ÷ (-) = (+)
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Тексерілді»

    Оқу ісінің меңгерушісі: А. Алибекова

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Рационал сандарға амалдар қолдану

    Мектеп: «№3 Ә. Молдағулова атындағы жалпы білім беретін мектеп» кмм

    Педагогтің аты-жөні: Әріп Мақпал

    Күні:20.11.2023 ж.

    Математика

    Сыныбы: 6 «Б»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Рационал сандарды көбейту

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.1.2.16

    Рационал сандарды бөлуді орындау;

    Сабақтың мақсаты:

    Рационал сандарды бөлу тақырыбын меңгереді;

    Алған білімдерін есеп шығаруда қолданады.

    Бағалау критерийлері




    Рационал сандарды бөлу тақырыбын меңгереді;

    Алған білімдерін есеп шығаруда қолдана алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    Ұйымдастыру:

    -Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу.

    Топқа бөлу:

    «Мен таңдаймын» стратегиясы бойынша топқа бөлемін.

    І-топ (+) ÷ (-) = (-)

    ІІ-топ (-) ÷ (+) = (-)

    ІІІ-топ (-) ÷ (-) = (+)

    Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын қадағалайды.


    №1. Үй тапсырмасын тексеру

    «Өзара тексеріс» әдісі бойынша оқушылар тақтадағы жауаппен өзін-өзі тексеру әдісімен үй тапсырмаларын тексереді

    №520

    1. 56÷(-7)+3=-8+3=-5

    2. -8•(-5)+75÷(-15)=40+(-5)=35

    3. (12-28)÷(-4)•5=-16÷ (-4)•5=20

    4. 19-(2-18÷3)=19-(-4)=23

    5. -60÷15+7•(6-14)=-4+(-56)=-60

    6. -11•(5-9)-60÷(-12)=44-(-5)=49

    Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады. Стикер арқылы үш топқа бөлінеді.











    Жауап бойынша өзін-өзі тексереді.


    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»













    Жалпы балл-3 балл

    Түрлі түсті қима қағаздар


    Презентация

    Стикер

    6-сынып оқулығы






    Презентация

    Жұмыс дәптері


    Сабақтың ортасы

    Сұрақтарға жауап беру.

    Оқулықтан есептер шығару.

    Мағынаны ашу














    №2. «Кім көп біледі» әдісі

    1. Көбейтуге кері амал қандай?

    2. Бөлу амалында көбейту амалының таңбалар алгоритмі сақтала ма?

    3.Екі теріс санның қайсысы үлкен болады?

    4. Бөліндінің мағынасы әрдайым бола ма?

    5.Таңбалары әр түрлі екі санды қалай бөлеміз?

    6.Таңбалары бірдей екі санды қалай бөлеміз?




    №3. «Дұрыс және бұрыс» ойыны

    Оқушылар егер тұжырымдама дұрыс болса жасыл белгіні, ал бұрыс болса қызыл белгіні көтереді

    1. Екі теріс санның көбейтіндісі - оң сан; +

    2. Кез келген санның нөлге көбейтіндісі сол санның өзіне тең; -

    3. аb көбейтіндісі нөлге тең болады, егер а және в бір мезгілде нөлге тең болса; +

    4. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі теріс сан. +

    5. Кез келген рационал сан бүтін болады;-

    6.Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары әр түрлі болса, бөліндінің мәні теріс болады.+

    7.Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары бірдей болса, бөліндінің мәні оң сан болады.+

    8.Нөл санын кез келген нөлден өзге санға бөлгендегі бөлінді нөлге тең+

    9.Санды нөлге бөлуге болады.-



    №4. Деңгейлік тапсырма
    « Кім жылдам» әдісі
    бойынша оқулықпен жұмыс

    №517

    Теңдеуді шешіңдер:

    1)-1,22*2=6,1

    2)-8,9*(-х)=11,57

    №521

    Есептеңдер:

    1)(

    2)0,75/(- )-8,4/(- )

    №528

    Теңдеуді шешіңдер:

    1. 3 -9,75=2



    «Сергіту сәті»

    Күз мезгілінің ең керемет құбылысы – «Жаңбырдың» дыбысын ұжым көмегімен салу

    Ребусты шешіңдер

    Жауабы: Рационал сандарды бөлу

    №5. «Семантикалык карта»

    №6. «Өзіңді тексер» әдісі

    №7. «Дөңгелек» ойыны


    Оқушылар сұрақтарға жауап береді











    Оқушылар белгі көтеру арқылы дұрыс тұжырымдаманы анықтайды


















    Берілген есепті орындайды


    Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамытады



















    Әр топ жаңбырдың дыбысын салады









    Бүгінгі тақырыпқа байланысты ребусты шешеді









    Әр топтың топ басшылары семантикалық картаны толтырады












    Тест тарсырмасын орындайды















    Оқушылар топтасып дөңгелек ойынын толтырады



    Дескриптор:

    - сұраққа жауап береді.






    Жалпы балл-1 балл



    Дескриптор:

    Дұрыс тұжырымдаманы анықтайды.














    Жалпы бал-1 балл




    Дескриптор:

    -Оң сандарды теріс санға бөледі;

    -теріс сандарды оң санға бөледі;

    -мәнін табады;

    -тиімді тәсілді пайдаланады;

    -белгісіз көбейткішті табады.








    Жалпы бал-А,В 2балл

    С-3 балл

























    Дескриптор:

    -Оң сандарды теріс санға бөледі;

    -теріс сандарды оң санға бөледі;

    -мәнін табады.






    Жалпы балл-2 балл


    Дескриптор:

    -Оң сандарды теріс санға бөледі;

    -теріс сандарды оң санға бөледі;

    -мәнін табады.






    Жалпы балл-2 балл




    Дескриптор:

    -Оң сандарды теріс санға бөледі;

    -теріс

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 6 сынып
    20.11.2023
    247
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Әріп Мақпал Әбдіхалыққызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации